JINXSøren B skrev:Super comeback af the Toons, desværre fik jeg lige skrevet i kamptråden mod Chelsea at Totteham så ud til at tabe point![]()
Det ville ellers have været en gave til os!
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Synd for West Brom at de er det eneste hold der ikke har scoret 

2-1 til Wolves i enden af første halvleg, Blackpool deja vu 

Det håber vi ikke.. Wolves sku gerne vinde.Jack Cade skrev:2-1 til Wolves i enden af første halvleg, Blackpool deja vu
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
I Newcastle vs Arsenal kampen var der 2 afgørende fejl af dommeren. Og en kæmpe fejl af Diaby. Men skal Diaby ud, skal Nolan også for hans overfald på Arsenals keeper. Fejldom ved det andet straffe.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Ja nemlig, jeg tør næsten heller ikke skrive noget om kampen der kører på 6'eren pt, andet end at de orange er gode og de hvide er dårlige. Jeg magter snart heller ikke flere comeback fra Berlusconi-kopiens mandskabBelloni skrev:JINXSøren B skrev:Super comeback af the Toons, desværre fik jeg lige skrevet i kamptråden mod Chelsea at Totteham så ud til at tabe point![]()
Det ville ellers have været en gave til os!
Selv mit skæg er rødt!
- Bruggisser
- Geografisk sted: Karlslunde
- Alder: 35
Sådan Wolves!! Syndt at Arsenal ikke fik alle 3 point tidligere i dag.. Uanset dommerpræstationen burde de ikke kunne smide en 4-målsføring væk på en halvleg.. slet ikke når man så hvordan de kunne køre NUFC rundt i første halvleg..
Never argue with an idiot! He will drag you down to his level an beat you with experience..
JA! FUCKING BEAUTY!
Selvom de haler 1 point på manc, så må det sgu stadig nage, det burde ikke kunne ske.Bruggisser skrev:Sådan Wolves!! Syndt at Arsenal ikke fik alle 3 point tidligere i dag.. Uanset dommerpræstationen burde de ikke kunne smide en 4-målsføring væk på en halvleg.. slet ikke når man så hvordan de kunne køre NUFC rundt i første halvleg..
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Man frydes.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Dejligt at ingen tør begynde på noget jinx udover Søren B. Du lever livet farligt.
Enig, folk bør lære af dette resultat, ikke noget jinx under scum kampe.Callesen skrev:Dejligt at ingen tør begynde på noget jinx udover Søren B. Du lever livet farligt.
Ikke at jeg er overtroisk(men det er jeg nu lidt alligevel

Verden er smask fuld af hyklere....