Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » mandag, 20. dec, 2010 21:08

Cahill med hovedet (Hvad ellers) efter 4 min til 1-0.

Brag
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 58

Indlæg af Brag » mandag, 20. dec, 2010 22:45

Hvem håber i der vinder, City eller Everton?
Mvh.Brag.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 20. dec, 2010 22:49

Brag skrev:Hvem håber i der vinder, City eller Everton?
2-2 vil være et fint resultat. Men ballade i shity er altid godt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 21. dec, 2010 00:34

Hr. Drejer

Det handler ikke om friske ben. Det handler om skadesrisiko. Og hvis en spiller er skadet, kan vedkommende jo være ude i lang tid. Så er perspektivet ikke bare næste kamp, men måske hele næste måned plus manglende kamptræning, når vedkommende var klar igen. Så Serie A er da i tankerne, hvis man vil undgå, at spillere bliver skadet. Og selv hvis det var FIFA World Cup, han prioriterede efter, så ville det være en rigtig prioritering af den simple grund, at Moratti utrolig gerne ville vinde det trofæ og lagde op til, at Rafa blev fyret, hvis ikke han gjorde det. I så fald havde Rafa ikke andet valg end at prioritere således.

Og jeg mener, at Rafa prioriterede rigtigt ved at nedprioritere CL. Dermed mener jeg, at resultatet stort set var ligegyldigt, hvorfor et nederlag ikke burde afføde megen kritik. Indgangen til hele diskussionen var jo, om Rafa skulle fyres pga. WB-kampen.

Du klandrer så Rafa for ikke at gå efter sejren, nu det står klart, at Spurs ikke vandt. Og derfor mener jeg jo så, at det er en mærkelig efterrationalisering, når nu man endte med ikke at trække en af de fire store. Det var vel hele grunden til, at man skulle gå efter førstepladsen eller hvad? I så fald så burde efterrationalisering fører til, at Rafa gjorde det rigtige.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 21. dec, 2010 08:52

Everton helt klart. Har intet imod Everton, pånær når de spiller mod os.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 21. dec, 2010 09:05

@Fribytter
Fribytter skrev:Du klandrer så Rafa for ikke at gå efter sejren, nu det står klart, at Spurs ikke vandt. Og derfor mener jeg jo så, at det er en mærkelig efterrationalisering, når nu man endte med ikke at trække en af de fire store. Det var vel hele grunden til, at man skulle gå efter førstepladsen eller hvad? I så fald så burde efterrationalisering fører til, at Rafa gjorde det rigtige.
Min pointe er simpel; gå altid efter sejren. Hvis du overfører din holdning til Liverpool FC, så er jeg ikke så sikker på at du vil have samme holdning. Vi er enig om at Inter ikke kun vide at Spurs spillede uafgjort, eller havde indflydelse på Spurs resultat, men skal man ikke altid spille sin chance? Selvom Liverpool var bagud 3-0 ved halvleg i Istanbul, skulle de så ikke gå efter sejren, eller spille deres chence?
Min anden anke er også simpel: Selvfølgelig bærer Rafa en del af skylden for at nederlaget blev så stort, i og med at han ikke formåede at overføre en virkningsfuld taktik til de spillere han havde til rådighed.
Fribytter skrev:Og selv hvis det var FIFA World Cup, han prioriterede efter, så ville det være en rigtig prioritering af den simple grund, at Moratti utrolig gerne ville vinde det trofæ og lagde op til, at Rafa blev fyret, hvis ikke han gjorde det. I så fald havde Rafa ikke andet valg end at prioritere således.
Er det endnu et postulat, eller kan du linke til et citat hvor Moratti siger at Rafa vil blive fyret, hvis han ikke vandt det trofæ?

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 21. dec, 2010 10:19

2 røde kort til Everton og Man City..

Det var en underholdene kamp!

Everton var godt nok heldig med de stolpeskud og langskud fra city.

Fint for topholdene + Vi burde købe A.Johnson, nøj det kunne være drømme kant spiller. ;)
You'r Never Walk Alone. ///

Brag

Indlæg af Brag » tirsdag, 21. dec, 2010 10:47

Hekkem skrev:
Everton helt klart. Har intet imod Everton, pånær når de spiller mod os.
Så kunne vi da blive enige om noget Hekkem :D
Mvh.Brag.

Brag

Indlæg af Brag » tirsdag, 21. dec, 2010 10:50

Soren123 skrev:2 røde kort til Everton og Man City..

Fint for topholdene + Vi burde købe A.Johnson, nøj det kunne være drømme kant spiller. ;)
Kan godt forstå du kan lide A.Johnson, ham kunne jeg også godt tænke mig.
Fatter ikke at de ikke bruger ham, i startopstillingen hver gang.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 21. dec, 2010 10:57

Brag skrev:

Mod os i August, var han ene mand forskellen på de to hold.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » tirsdag, 21. dec, 2010 11:09

2xgult i begge tilfælde og begge gange var det nogle tåbelige frispark de lavede. Også endda inden for 5 min for dem begge.

veffe69

Indlæg af veffe69 » tirsdag, 21. dec, 2010 11:19

Hekkem skrev:
Brag skrev:

Mod os i August, var han ene mand forskellen på de to hold.
Såvidt jeg husker var der vidst også en vis hr. Tevez som var røve giftig.
Og den hukommelse jeg sidder med er at vi ikke var i nærheden af 3 point i den kamp,
da jeg mener vi blev udspillet på kryds og tværs.

Og så var det den berømte kamp hvor Mascerano besluttede sig at strejke (den lille nar)
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 21. dec, 2010 11:25

veffe69 skrev: Såvidt jeg husker var der vidst også en vis hr. Tevez som var røve giftig.
Og den hukommelse jeg sidder med er at vi ikke var i nærheden af 3 point i den kamp,
da jeg mener vi blev udspillet på kryds og tværs.

Og så var det den berømte kamp hvor Mascerano besluttede sig at strejke (den lille nar)
Det hele kom fra Adam Johnsons fødder i udfordringer, afleveringer eller indlæg.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 21. dec, 2010 13:44

Hr. Drejer skrev:Min pointe er simpel; gå altid efter sejren. Hvis du overfører din holdning til Liverpool FC, så er jeg ikke så sikker på at du vil have samme holdning. Vi er enig om at Inter ikke kun vide at Spurs spillede uafgjort, eller havde indflydelse på Spurs resultat, men skal man ikke altid spille sin chance? Selvom Liverpool var bagud 3-0 ved halvleg i Istanbul, skulle de så ikke gå efter sejren, eller spille deres chence?
Min anden anke er også simpel: Selvfølgelig bærer Rafa en del af skylden for at nederlaget blev så stort, i og med at han ikke formåede at overføre en virkningsfuld taktik til de spillere han havde til rådighed.
Jeg skal bare lige have det helt på plads. Du mener, at Inter ligemeget hvad skulle have satset alt på en sejr over WB, selvom den kunne vise sig at være ubrugelig? Og pointen med at gå efter en sejr om førstepladsen var vel at sikre, at man ikke mødte de bedste i knock-out-fasen? Det skete så ikke... Jeg fatter ikke kritikken. Og hvis du havde overført holdningen om stærkeste opstilling i hver kamp til LFC, så havde du slet ikke set nogen semifinaler og -finaler i løbet af de sidste seks år. Alle tophold roterer og prioriterer.
Hr. Drejer skrev:Er det endnu et postulat, eller kan du linke til et citat hvor Moratti siger at Rafa vil blive fyret, hvis han ikke vandt det trofæ?
Det er en påstand på baggrund af andre påstande. Men har påstande da været diskvalificeret i debatten? Det bærer dine indlæg ikke præg af - bedrevidenheden er dog en anden sag.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 21. dec, 2010 13:52

Fribytter skrev:Jeg skal bare lige have det helt på plads. Du mener, at Inter ligemeget hvad skulle have satset alt på en sejr over WB, selvom den kunne vise sig at være ubrugelig? Og pointen med at gå efter en sejr om førstepladsen var vel at sikre, at man ikke mødte de bedste i knock-out-fasen? Det skete så ikke... Jeg fatter ikke kritikken. Og hvis du havde overført holdningen om stærkeste opstilling i hver kamp til LFC, så havde du slet ikke set nogen semifinaler og -finaler i løbet af de sidste seks år. Alle tophold roterer og prioriterer.
Bayern München anser jeg som en farlig modstander for Inter, netop fordi de tabte sidste års finale. Alle tophold roterer, det er jeg udmærket klar over. Men der er to ting i det her; dels havde Inter mange skader, og holdet var allerede amputeret, og dels lader han spillere blive hjemme. Det andet element er at han ikke formår at lægge en taktik i denne kamp der virker, hvilket et sort nederlag på 3-0 indikerer med al ønskelig tydelighed.
Fribytter skrev:Det er en påstand på baggrund af andre påstande. Men har påstande da været diskvalificeret i debatten? Det bærer dine indlæg ikke præg af - bedrevidenheden er dog en anden sag.
Ok, altså endnu et postulat.

Besvar