10 - Philippe Coutinho
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: 10 - Philippe Coutinho
Jeg vil også høre til dem som mister den sidste rest af respekt for FSG, hvis Coutinho sælges i dette vindue. På den anden side har jeg også mistet alt respekt for Coutinho efter hans sukkersøde ord om Liverpool og Klopp efter hans kontraktforlængelse.
FSG har været i klubben i 7 år, og den strategi med at købe relativt billigt og udvikle spillere, fordufter som dug for solen, når vi sælger den færdigudviklede spiller. Vi når ikke at nyde 'frugten af arbejdet'. Desværre.
FSG har været i klubben i 7 år, og den strategi med at købe relativt billigt og udvikle spillere, fordufter som dug for solen, når vi sælger den færdigudviklede spiller. Vi når ikke at nyde 'frugten af arbejdet'. Desværre.
Lad os nu se hvad der sker. Ikke første gang, at Twitter-rygterne har kørt.
Det er en vild rutsjebane det herMads T. skrev:

yep, har også haft det lidt sådanMads T. skrev:
whatever happens
men det er stadig make or break for FSG i mine øjne
Jeg er stor støtter af dem lige pt og hvis de straffer coutinho og barcalona
tilgengæld ryger jeg helt i den anden grøft hvis de giver ind for deres ord.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Hvis vi sælger ham for et så latterligt højt beløb samtidig med vi forstærker os med Lemar, VvD og Keita til næste sæson så er det helt fint med mig. Præcis som med alle andre der gennem tiden offentligt har ønsket sig væk fra klubben, så kan han bare skride. Og jeg mener sagtens han kan erstattes. Han bliver en større stjerne fremadrettet, det er der nok ingen tvivl om. Men han er stadig ikke så dygtig at man pr definition kan regne med en top præstation, der er masser af middelmådige kampe fra hans side også. Han vil sikkert shine i Barca da de jo er så overlegne i langt de fleste kampe.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvis Bascombe har ret, så betyder det at vi skal trækkes med stresset Coutinho resten af sæsonen.
Behold ham.
Suarez teede sig tosset, kom tilbage, og spillede en blændende sæson. Jeg er overbevist om Coutinho kan gøre det samme.
Suarez teede sig tosset, kom tilbage, og spillede en blændende sæson. Jeg er overbevist om Coutinho kan gøre det samme.
Det største problem for mig er, at det nemt kan blive kutyme, at hvis en af vores spillere skaber sig nok, så får han lov til at smutte. Det er så farlig en glidebane.Emmy skrev:Hvis vi sælger ham for et så latterligt højt beløb samtidig med vi forstærker os med Lemar, VvD og Keita til næste sæson så er det helt fint med mig. Præcis som med alle andre der gennem tiden offentligt har ønsket sig væk fra klubben, så kan han bare skride. Og jeg mener sagtens han kan erstattes. Han bliver en større stjerne fremadrettet, det er der nok ingen tvivl om. Men han er stadig ikke så dygtig at man pr definition kan regne med en top præstation, der er masser af middelmådige kampe fra hans side også. Han vil sikkert shine i Barca da de jo er så overlegne i langt de fleste kampe.
I øvrigt mener jeg, at vores midtbane/kanter igen kommer til at se tynde ud, hvis vi sælger Coutinho og får Lemar ind. Keita kommer jo først til næste sommer, og det er fint, men det løser ikke vores nuværende situation. Med PL, CL, Fa Cup og liga-Cuppen skal vi have en bred trup med kvalitet, og det synes jeg ikke helt vi har, hvis Coutinho ryger og ingen andre end Lemar kommer ind.
Og så ligger der jo bare det helt grundlæggende utilgivelige i, at FSG løber fra et ord, hvis han sælges.
Selvfølgelig kan man ikke pjække sig ud af træning og trup i en professionel fodboldklub som Liverpool. Er sikker på, at alle i klubben inklusiv medspillere har vist at Coutinho ikke har været rigtigt skadet.
Jeg håber bare, at klubben ikke giver efter for sådan en opførsel. Det ville da i hvert fald være en blåstempling af Coutinhos opførsel.
Jeg håber bare, at klubben ikke giver efter for sådan en opførsel. Det ville da i hvert fald være en blåstempling af Coutinhos opførsel.
Fuldstændig enig.Mambo skrev:Selvfølgelig kan man ikke pjække sig ud af træning og trup i en professionel fodboldklub som Liverpool. Er sikker på, at alle i klubben inklusiv medspillere har vist at Coutinho ikke har været rigtigt skadet.
Cryptic eller bare stadfast?
Ihvertfald er han dødsdømt nu hvis de sælger coutinho lol
Ihvertfald er han dødsdømt nu hvis de sælger coutinho lol
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Det er jeg også, men Coutinho er ikke nogen Suarez, det vil jeg lige påpege. Suarez var og er en langt bedre fodboldspiller i min optik.Pede skrev:Behold ham.
Corner taken quickly...
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
Ingen af os fans aner om hvad der er sket bag kulissen. Skal vi ikke lige vente med at lynche folk til vi, måske, får lidt klarhed over hvordan det er foregået?Mambo skrev:Selvfølgelig kan man ikke pjække sig ud af træning og trup i en professionel fodboldklub som Liverpool. Er sikker på, at alle i klubben inklusiv medspillere har vist at Coutinho ikke har været rigtigt skadet.
I denne artikel der lige er blevet offentliggjort, slår James Pearce igen fast, at Coutinho ikke sælges.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... 547013.amp
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... 547013.amp