hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 29. jul, 2014 12:45

Det næste er vel vi sælger Steven Gerrard og køber Cattermole.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » tirsdag, 29. jul, 2014 13:15

Hekkem skrev:Det næste er vel vi sælger Steven Gerrard og køber Cattermole.
Gider du dog styre dig... Sælge Gerrard og købe Cattermole... Hvad er det for en omgang pladder....

Cattermole er jo ikke fra Southampton, så det bliver stensikkert Wanyama vi køber, når nu engang vi har solgt kaptajnen.

:mrgreen:
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 29. jul, 2014 14:41

Jeg er ikke i tvivl om, at Agger ender i Barca. Lige siden Rodgers begyndte at vægte Sakho højere, har jeg været sikker på, at det ville blive hans destination. Og det siger noget om, hvor højt et niveau den spiller vi nu nok siger farvel til har, når en klub som Barca slår til.

Det vil i mine øjne også være den perfekte destination for Agger. Barca mangler virkelig en klasse midterforsvarer, så jeg er ikke i tvivl om, at han går direkte i startelveren.

Det ligner en optimal løsning for alle parter, undtaget dem af os, der mener at LFC kommer svækket ud af et bytte med Lovren for Agger. Vi må lige igennem et par måneders tvivl, inden vi forhåbentlig også kan glæde os.
Kloppite

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 29. jul, 2014 14:43

Jeg håber det virkelig på Aggers vegne. Det kunne blive et eventyr for ham, og det fortjener han!
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » tirsdag, 29. jul, 2014 14:48

texy skrev:Det ligner en optimal løsning for alle parter, undtaget dem af os, der mener at LFC kommer svækket ud af et bytte med Lovren for Agger. Vi må lige igennem et par måneders tvivl, inden vi forhåbentlig også kan glæde os.
Der skal nok længere tid til. Ikke fordi at jeg ikke tror, at Lovren kan gøre sig gældende hurtigt, men fordi at der, hvor Lovren virkeligt gerne skulle overgå Agger, er på stabiliteten over en sæson.

Jeg vil i øvrigt komme til at savne Agger i LFC, han har været en ambassadør for klubben på bedste vis, men forstår godt, hvorfor det lakker mod enden nu.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 29. jul, 2014 15:59

tue69 skrev:
Hekkem skrev:Det næste er vel vi sælger Steven Gerrard og køber Cattermole.
Gider du dog styre dig... Sælge Gerrard og købe Cattermole... Hvad er det for en omgang pladder....

Cattermole er jo ikke fra Southampton, så det bliver stensikkert Wanyama vi køber, når nu engang vi har solgt kaptajnen.

:mrgreen:
hæhæ. Min fejl

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 29. jul, 2014 16:10

tue69 skrev:
texy skrev:Det ligner en optimal løsning for alle parter, undtaget dem af os, der mener at LFC kommer svækket ud af et bytte med Lovren for Agger. Vi må lige igennem et par måneders tvivl, inden vi forhåbentlig også kan glæde os.
Der skal nok længere tid til. Ikke fordi at jeg ikke tror, at Lovren kan gøre sig gældende hurtigt, men fordi at der, hvor Lovren virkeligt gerne skulle overgå Agger, er på stabiliteten over en sæson.

Jeg vil i øvrigt komme til at savne Agger i LFC, han har været en ambassadør for klubben på bedste vis, men forstår godt, hvorfor det lakker mod enden nu.
Samt der har været en naturlig god interesse af den danske presse omkring Liverpool. Den kommer vi til at mangle, når Agger skifter. Igen synes jeg det er utroligt at vi igen kan sælge en af vores bedste spillere. Vi er ved at være en udviklingsklub. Hvis ikke vi allerede er det og har været det i de seneste 20 år.

Indtil nu er vi kommet svækket ud af dette vindue, hvis vi også sælger Agger. Men bredden er blevet styrket er vores start 11'er svagere

Markovic svagere end Suarez
Lovren svagere end Agger

Emre Can, Lambert, Lallana styrker bredden fremfor Aspas, Alberto, Cissokho og Victor Moses. Kan være vi får en erstatning af rette kaliber til Suarez, men det lader indtil nu vente på sig.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » tirsdag, 29. jul, 2014 16:54

Hekkem skrev:
tue69 skrev:

Samt der har været en naturlig god interesse af den danske presse omkring Liverpool. Den kommer vi til at mangle, når Agger skifter. Igen synes jeg det er utroligt at vi igen kan sælge en af vores bedste spillere. Vi er ved at være en udviklingsklub. Hvis ikke vi allerede er det og har været det i de seneste 20 år.

Indtil nu er vi kommet svækket ud af dette vindue, hvis vi også sælger Agger. Men bredden er blevet styrket er vores start 11'er svagere

Lovren svagere end Agger

Emre Can, Lambert, Lallana styrker bredden fremfor Aspas, Alberto, Cissokho og Victor Moses. Kan være vi får en erstatning af rette kaliber til Suarez, men det lader indtil nu vente på sig.
En udviklingsklub sælger sin bedste spiller og køber en billigere spiller de kan udvikle. Det passer ikke på Agger/Lovren ligningen.
Ved godt der er andre eksempler på det modsatte, meeeeeen udviklingsklub er at stramme den synes jeg :)
Iøvrigt synes jeg også det er pisse hamrende træls hvis Agger ryger. Øv øv øv, men Rodgers må jo have sin grund til det.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 29. jul, 2014 17:02

Belloni skrev:
En udviklingsklub sælger sin bedste spiller og køber en billigere spiller de kan udvikle. Det passer ikke på Agger/Lovren ligningen.
Ved godt der er andre eksempler på det modsatte, meeeeeen udviklingsklub er at stramme den synes jeg :)
Iøvrigt synes jeg også det er pisse hamrende træls hvis Agger ryger. Øv øv øv, men Rodgers må jo have sin grund til det.
Suarez, Torres, Mascherano og Alonso ;) men ja, jeg overdrev nok en del for at bringe mit budskab frem

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 29. jul, 2014 17:43

Daniel Agger ryger vel til FC Barcelona.... ALT tyder på det nu da han er rejst fra Liverpool lejren og fra USA. Nu er han i forhandlinger med FCB osv... Fair nok men oddsene er også meget nede i dag.... Så det tegner sig som en afgang med Daggeren

. . . . . til Barcelona La Liga bold... :violin: :director:
You'r Never Walk Alone. ///

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 29. jul, 2014 17:46

Hekkem skrev:
tue69 skrev:

Lovren svagere end Agger

:shock: :shock: :shock:

Umådeligt uenig, og samtidig står jeg uforstående omkring din samligning eller hvad det er, af Suarez og Markovic. Hvorfor lige sætte de 2 op mod hinanden, du regner vel ikke med han er Suarez direkte erstatning :)?
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Highspeed

Indlæg af Highspeed » tirsdag, 29. jul, 2014 18:11

thefugle skrev:
Hekkem skrev:
tue69 skrev:

Lovren svagere end Agger

:shock: :shock: :shock:

Umådeligt uenig, og samtidig står jeg uforstående omkring din samligning eller hvad det er, af Suarez og Markovic. Hvorfor lige sætte de 2 op mod hinanden, du regner vel ikke med han er Suarez direkte erstatning :)?
Man skal heller ikke glemme at Agger kun spillede 16 kampe i sidste sæson, med andre ord blev vi nummer 2 med 22 kampe i PL uden Agger. Derfor er det svært at vurdere hans betydning i forhold til vores sølvmedaljer.
Agger er god, men ikke uerstattelig, og han har en meget skrøbelig fysik, som gør ham til en "lotto-kupon", og så er han 29 år. Jeg er ked af at han smutter, men det er nok mest fordi jeg havde gode kontakter omkring Agger i forhold til at få billetter til Anfield. Som andre har skrevet, så er det fortjent hvis Agger kan slutte af i Barcelona og få den oplevelse med.
Suarez skal ikke og kan ikke sammenlignes med nogen. Har var genial og bindegal. Han ville væk og vi kunne ikke holde på ham, hvilket jeg lever med i forhold til hans karantæne og prisen vi fik for ham.
En ny æra uden Suarez er i gang og vi må se om vi kan holde fast i toppen. Arsenal ser gode ud på papiret og United kommer tilbage i en ny styrket udgave. Der er 5-6 hold til 4 CL pladser, det bliver spændende.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » tirsdag, 29. jul, 2014 18:18

Har du ikke set statistikken omkring Agger? Med ham på holdet havde vi vundet Premier League med pæn afstand!

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 29. jul, 2014 18:41

Synes det er meget fint at vi bytter en gammel slidt spiller ud med en der har samme niveau, men er 5 år yngre og samtidig har et rigtig fornuftigt udviklingspotentiale.

Tror desværre det er et rigtig skidt skifte for Agger, som jeg tror kommer til at sidde endnu mere på bænken i Barcelona.

Brugeravatar
Highspeed

Indlæg af Highspeed » tirsdag, 29. jul, 2014 20:46

Alonso skrev:Har du ikke set statistikken omkring Agger? Med ham på holdet havde vi vundet Premier League med pæn afstand!
Og præcis derfor sælger vi ham nu. Han har ikke fysikken og dermed får vi ikke det rette udbytte af Agger.
Hvis han havde Carraghers eller A.Hansen styrke, og naturligvis også Hyppia styrke, så var det en helt anden sag.
Jeg glæder mig hver gang Agger er med, men jeg sidder også og frygter hvad der kan og vil ske med ham.
Han ligner en viking, men har fysik som en gennemsnitsdanskeren der får hold i ryggen bare af at tænke på at klippe hæk :D
Det bedste der kunne ske var hvis Agger fortsatte hos os og spillede udvalgte kampe i CL og PL og begge parter kunne leve med det. Men på en råkold januar dag med minus grader og snotnæse bold i Hull, der er det bedre med typer som Skrtel, Lovren og Sakho.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Besvar