Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Englands EM trup:
Målmænd
Robert Green (West Ham United)
Joe Hart (Manchester City)
John Ruddy (Norwich City)
Forsvarer
Leighton Baines (Everton)
Gary Cahill (Chelsea)
Ashley Cole (Chelsea)
Glen Johnson (Liverpool)
Phil Jones (Manchester United)
Joleon Lescott (Manchester City)
John Terry (Chelsea)
Midtbanespillere
Gareth Barry (Manchester City)
Stewart Downing (Liverpool)
Steven Gerrard (Liverpool)
Frank Lampard (Chelsea)
James Milner (Manchester City)
Scott Parker (Tottenham Hotspur)
Alex Oxlade-Chamberlain (Arsenal)
Theo Walcott (Arsenal)
Ashley Young (Manchester United)
Angribere
Andy Carroll (Liverpool)
Wayne Rooney (Manchester United)
Daniel Welbeck (Manchester United)
Jermain Defoe (Tottenham Hotspur)
http://liverpool.no/newspg.aspx?id=33010&zone=1
Henderson er standby!
Målmænd
Forsvarer
Gary Cahill (Chelsea)
Ashley Cole (Chelsea)
Glen Johnson (Liverpool)
John Terry (Chelsea)
Midtbanespillere
Frank Lampard (Chelsea)
Theo Walcott (Arsenal)
Angribere
Andy Carroll (Liverpool)
Henderson er standby!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
selv som liverpool-fan kan jeg ikke rigtig argumenterer for Gerrard, Carroll og Downing..LFC-Aaby skrev:Englands EM trup:
Målmænd
Forsvarer
Gary Cahill (Chelsea)
Ashley Cole (Chelsea)
Glen Johnson (Liverpool)
John Terry (Chelsea)
Midtbanespillere
Frank Lampard (Chelsea)
Theo Walcott (Arsenal)
Angribere
Andy Carroll (Liverpool)
Henderson er standby!
Gerrard har været lidt middelmodig i denne sæson.. syntes ikke at han er berettiget til landsholdet..
Carroll har været elendig set over den sidste sæson.. fair nok, han har været suveræn de sidste 5 kampe, men syntes det er lidt latterligt at han bliver foretrukket frem for spillere som har haft langt bedre spil set over hele sæsonen...
Downing.. han er vel gåden over dem alle.. 0 assist 0 mål siger vel det hele?
Johnson er selvfølgeligt selvvalgt, men jeg må ærligt indrømme at jeg syntes Kyle Walker er bedre - og han er sjovt nok slet ikke med i truppen..
syntes Woy ser fodbold på en uuuunderlig måde..
Ingen Crouch? Og hvor er Carlton Cole? Og hvad med Zamora?
Jeg er chokeret.
Jeg er chokeret.
Kan du ikke argumentere for Carroll og Gerrard?Bondo skrev:selv som liverpool-fan kan jeg ikke rigtig argumenterer for Gerrard, Carroll og Downing..LFC-Aaby skrev:Englands EM trup:
Målmænd
Forsvarer
Gary Cahill (Chelsea)
Ashley Cole (Chelsea)
Glen Johnson (Liverpool)
John Terry (Chelsea)
Midtbanespillere
Frank Lampard (Chelsea)
Theo Walcott (Arsenal)
Angribere
Andy Carroll (Liverpool)
Henderson er standby!
Gerrard har været lidt middelmodig i denne sæson.. syntes ikke at han er berettiget til landsholdet..
Carroll har været elendig set over den sidste sæson.. fair nok, han har været suveræn de sidste 5 kampe, men syntes det er lidt latterligt at han bliver foretrukket frem for spillere som har haft langt bedre spil set over hele sæsonen...
Downing.. han er vel gåden over dem alle.. 0 assist 0 mål siger vel det hele?
Johnson er selvfølgeligt selvvalgt, men jeg må ærligt indrømme at jeg syntes Kyle Walker er bedre - og han er sjovt nok slet ikke med i truppen..
syntes Woy ser fodbold på en uuuunderlig måde..
Johnson er altid fremragende på landsholdet, og kan slet ikke se hvordan Walker skulle være før Johnson.
Carroll er et monster og har været et monster de seneste 5 kampe.
Gerrard er Gerrard.
Downing derimod......
Synes nu ikke Carroll er så svær at argumentere for. Han giver nogle muligheder i angrebet som man ikke umiddelbart er tilstede ved brug af de andre tre. At man så ikke har taget Crouch med istedet kan godt undre mig, idet han i min optik har haft en bedre sæson. Måske man gerne vil have Carroll ind om landsholdet nu, med håb om at han fremadrettet er en fast mand på dette.
Gerrard kender gamet, det skal ikke undervurderes. Han har været til flere slutrunder før, og er en god mand, specielt for de unge spillere i truppen. Præcis som Lampard, som dog har haft en bedre afslutning end Gerrard.
Downing, ja det ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal sige til. Men fint for ham at han er med - måske det er på landsholdet han skal få sig lidt medvind.
Johnson er selvskrevet. Den bedste på sin plads af engelske spillere, uden tvivl.
Iøvrigt så ville England godt nok have et problem, hvis ikke Joe Hart var så god, som det er tilfældet.
Gerrard kender gamet, det skal ikke undervurderes. Han har været til flere slutrunder før, og er en god mand, specielt for de unge spillere i truppen. Præcis som Lampard, som dog har haft en bedre afslutning end Gerrard.
Downing, ja det ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal sige til. Men fint for ham at han er med - måske det er på landsholdet han skal få sig lidt medvind.
Johnson er selvskrevet. Den bedste på sin plads af engelske spillere, uden tvivl.
Iøvrigt så ville England godt nok have et problem, hvis ikke Joe Hart var så god, som det er tilfældet.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
http://liverpool.no/newspg.aspx?id=33012&zone=1
Steven Gerrard som captain.
Steven Gerrard som captain.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
At han pt er den mest formstærke af de store engelske angribere er da netop et argument for at han skal med?Bondo skrev:Carroll har været elendig set over den sidste sæson.. fair nok, han har været suveræn de sidste 5 kampe, men syntes det er lidt latterligt at han bliver foretrukket frem for spillere som har haft langt bedre spil set over hele sæsonen...LFC-Aaby skrev:Englands EM trup:
Målmænd
Forsvarer
Gary Cahill (Chelsea)
Ashley Cole (Chelsea)
Glen Johnson (Liverpool)
John Terry (Chelsea)
Midtbanespillere
Frank Lampard (Chelsea)
Theo Walcott (Arsenal)
Angribere
Andy Carroll (Liverpool)
Henderson er standby!
Hilarious kommentar i forhold til Terrys udtagelse:
"The other England players must be relieved to hear that Terry is joining them to the Euros. Who knows what he might get up to if he'd stayed at home, his or otherwise."
"The other England players must be relieved to hear that Terry is joining them to the Euros. Who knows what he might get up to if he'd stayed at home, his or otherwise."
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
- JudgeArdaStudge
So far, må jeg sige, at Hodgson har gjort et positivt indtryk på mig. Han har udtaget dygtige spillere, valgt den mest egnede kaptajn, ansat en måske god støtte i Neville og udtalt sig meget professionelt om alle sine valg, incl. Carroll. 

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Man kan måske godt undre sig lidt over udtagelsen af Downing, da han ikke har bidraget med noget som helst på klubplan. Men det er vel lidt Dennis Rommedahl om igen - fine præstationer på landsholdet, men mere end middelmådig for sit klubhold.
Angående Carroll må udtagelsen af ham frem for Crouch baseres på den sidste måned. Ellers har Crouch (taget de røde briller af) været bedre end Carroll i denne sæson. Men fint for Andy - det vil øge hans selvtillid og give ham en god portion erfaring.
Angående Gerrard ikke skulle være udtaget - hvem skulle i stedet være udtaget? Lampard, Barry, Milner og Parker er alle udtaget. Wilshere er jo som bekendt skadet. Så kan vitterligt ikke se, hvem der skulle overtage Gerrards plads. Jeg undrede mig dog over, at Carrick ikke var udtaget - har han selv meldt fra? Ovenstående spillere er alle på nær Milner og Wilshere i deres efterår, men der er da ikke rigtig nogle, som i mine øjne har større kvalitet og står parat til at tage over.
Angående Carroll må udtagelsen af ham frem for Crouch baseres på den sidste måned. Ellers har Crouch (taget de røde briller af) været bedre end Carroll i denne sæson. Men fint for Andy - det vil øge hans selvtillid og give ham en god portion erfaring.
Angående Gerrard ikke skulle være udtaget - hvem skulle i stedet være udtaget? Lampard, Barry, Milner og Parker er alle udtaget. Wilshere er jo som bekendt skadet. Så kan vitterligt ikke se, hvem der skulle overtage Gerrards plads. Jeg undrede mig dog over, at Carrick ikke var udtaget - har han selv meldt fra? Ovenstående spillere er alle på nær Milner og Wilshere i deres efterår, men der er da ikke rigtig nogle, som i mine øjne har større kvalitet og står parat til at tage over.
-
Jeg undrer mig næsten mest over hvor Sturridge er?
Og så selvfølgelig Carrick, Unitedfan eller ej. For det første, så har han præsteret bedre og mere stabilt end Milner i den her sæson, som den sidste tid næsten ingen spilletid har fået. Og så er han vel den eneste englænder der har lidt af det er "Busquets" over sig i den forstand, at han er rigtig god i kampe der skal kontrolleres hvor han med sit sikre pasningsspil vil være i stand til at spille sig ud af problemerne i stedet for bare at losse den væk i blinde. Jeg fatter ikke at Uniteds måske bedste spiller i år kan blive fravalgt fra City's breddespiller. Har vores sæson været så dårlig?
Og så selvfølgelig Carrick, Unitedfan eller ej. For det første, så har han præsteret bedre og mere stabilt end Milner i den her sæson, som den sidste tid næsten ingen spilletid har fået. Og så er han vel den eneste englænder der har lidt af det er "Busquets" over sig i den forstand, at han er rigtig god i kampe der skal kontrolleres hvor han med sit sikre pasningsspil vil være i stand til at spille sig ud af problemerne i stedet for bare at losse den væk i blinde. Jeg fatter ikke at Uniteds måske bedste spiller i år kan blive fravalgt fra City's breddespiller. Har vores sæson været så dårlig?

Fan af Manchester United
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Nej, det er bare Roy Hodgson i en nøddeskal - jeg kan vitterligt ikke forstå hvordan FA kan mene han var det bedste valg.. Men det kan da være jeg kommer til at æde min hat til sommer.AllanShore skrev:Jeg undrer mig næsten mest over hvor Sturridge er?
Milner er hurtigere og mere mobil end Carrick. Desuden kan han spille begge på kanter såvel som centralt. Milner havde jeg også udtaget.
Imø er Carrick bedre end både Barry og Parker, så han kunne godt have været med på bekostning af én af de to. Barry har dog så meget landsholdserfaring at han var svær at komme uden om.
Alternativt kunne man have udeladt Oxlade-Chamberlain, når man nu alligevel har Milner, Young, Downing og Walcott til kanterne.
Imø er Carrick bedre end både Barry og Parker, så han kunne godt have været med på bekostning af én af de to. Barry har dog så meget landsholdserfaring at han var svær at komme uden om.
Alternativt kunne man have udeladt Oxlade-Chamberlain, når man nu alligevel har Milner, Young, Downing og Walcott til kanterne.
-
Men omvendt er Oxlade så meget mere uforudsigelige end de fire nævnte kantspillere, hvis primære mål er at ramme baglinjen for så at slå et indlæg. Men man kan jo aldrig blive helt enig om sådan noget.
Fan af Manchester United
Young bestiller da stort set ikke andet end at gå ind i banen for at sparke på mål. Det er selvfølgelig også forudsigeligt, men på en anden måde end fx Walcott.
Jeg køber dog ikke din præmis hvad angår Milner og Downing, som jeg mener begge kan flere forskellige ting.
En anden man kunne have udeladt er Defoe. Selvfølgelig scorer han ind i mellem nogle mål (som vel er pænt essentielt), men han bidrager godt nok ikke med meget andet.
Jeg køber dog ikke din præmis hvad angår Milner og Downing, som jeg mener begge kan flere forskellige ting.
En anden man kunne have udeladt er Defoe. Selvfølgelig scorer han ind i mellem nogle mål (som vel er pænt essentielt), men han bidrager godt nok ikke med meget andet.