Brentford FC - LFC >> Kamptråden PL runde 9

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på hvem der var mindst ringe i dag

25 - Giorgi Mamardashvili
0
Ingen stemmer
12 – Conor Bradley ud i 62. min.
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
6 - Milos Kerkez ud i 62. min.
1
13%
8 - Dominik Szoboszlai
5
63%
17 – Curtis Jones ud i 70. min
1
13%
7 – Florian Wirtz ud i 83. min
0
Ingen stemmer
11 – Mohammed Salah
1
13%
22 – Hugo Ekitiké
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud i 62. min.
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson ind i 62. min.
0
Ingen stemmer
10 – Alexis Mac Allister ind i 62. min.
0
Ingen stemmer
14 – Federico Chiesa ind i 62. min
0
Ingen stemmer
73 - Rio Nghumoa ind i 70. min.
0
Ingen stemmer
2 – Joe Gomez ind i 83. min.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 8

mortenbak

Brentford FC - LFC >> Kamptråden PL runde 9

Indlæg af mortenbak » lørdag, 25. okt, 2025 22:48

Jeg tror sgu ikke jeg gider se flere kampe, hvor Salah starter. Nøj jeg synes han er ringe. Absolut intet bibringer han for tiden.
Men idag er det hele virkelig dårligt.

Gad vide hvad de laver til træning?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Senest rettet af mortenbak lørdag, 25. okt, 2025 22:48, rettet i alt 1 gang.

pingel

Re: Brentford FC - LFC >> Kamptråden PL runde 9

Indlæg af pingel » lørdag, 25. okt, 2025 22:48

TG12 skrev:
lørdag, 25. okt, 2025 22:39
JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 25. okt, 2025 22:36
Emmy skrev:
lørdag, 25. okt, 2025 22:33
Ubegribeligt at Salah bliver inde.
Der skal ikke meget mere af det pis her til, før jeg forlanger en ny træner. Vi er blevet et markant ringere hold i denne sæson, hvor Slot har tilpasset truppen efter egne ønsker
Den nye træner får jo de samme spillere, men ja, det er tankevækkende, at Slot har svækket holdet markant.
Jeg mener en del falder på Slot.

Men hvor meget har Slot at sige over regne drengene Edwards/Hughes? Har han sidste ord på transfers?

Klopp fik jo mere magt og der er rygter om f.eks. Nunez var Klopps opfindelse og ikke kontor drengene, men har Slot også?
Hold nu op. Det er ikke et spørgsmål om at vores nyindkøb er dårlige. Vi har set dem præstere over flere sæsoner på andre hold. Det er system, manglende indkøring og så et kæmpe kollektivt mentalt kollaps.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 25. okt, 2025 22:50

Szoboszlai fortjener bedre end det her. Chiesa ligeså.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 25. okt, 2025 22:51, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 36

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 25. okt, 2025 22:51

mortenbak skrev:Jeg tror sgu ikke jeg gider se flere kampe, hvor Salah starter. Nøj jeg synes han er ringe. Absolut intet bibringer han for tiden.

Hans afslutning siger det hele…

pingel

Indlæg af pingel » lørdag, 25. okt, 2025 22:51

Vildt at Szobo er en de få (eneste) der kan bruge modgangen som løftestang for sin indsats, mens alle andre lader sig kyse

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 25. okt, 2025 22:52

pingel skrev:
lørdag, 25. okt, 2025 22:48
TG12 skrev:
JudgeArdaStudge skrev:
Emmy skrev:
Der skal ikke meget mere af det pis her til, før jeg forlanger en ny træner. Vi er blevet et markant ringere hold i denne sæson, hvor Slot har tilpasset truppen efter egne ønsker
Den nye træner får jo de samme spillere, men ja, det er tankevækkende, at Slot har svækket holdet markant.

Men hvor meget har Slot at sige over regne drengene Edwards/Hughes? Har han sidste ord på transfers?

Klopp fik jo mere magt og der er rygter om f.eks. Nunez var Klopps opfindelse og ikke kontor drengene, men har Slot også?
Hold nu op. Det er ikke et spørgsmål om at vores nyindkøb er dårlige. Vi har set dem præstere over flere sæsoner på andre hold. Det er system, manglende indkøring og så et kæmpe kollektivt mentalt kollaps.
Ja, og det er bekymrende at Slot ikke kan løse det. Vi kan jo ikke blive ved med at tabe.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 25. okt, 2025 22:52

mortenbak skrev:

Har faktisk set de her på det seneste har leget med tennisbolde.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 25. okt, 2025 22:53

pingel skrev:
lørdag, 25. okt, 2025 22:51
Vildt at Szobo er en de få (eneste) der kan bruge modgangen som løftestang for sin indsats, mens alle andre lader sig kyse
Du har to spillere, der i den her krise har kæmpet og det er de to, der måske bliver behandlet værst, aka Szoboszlai som ryger ned på backs, når Slot bliver desperat og Chiesa, der aldrig får lov at starte. De andre har jo nærmest ikke engang sved på panden.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 25. okt, 2025 22:57

Det er så pæn klasse fra Salah

Fowler89
Alder: 36

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 25. okt, 2025 22:57

Se nu igen hvordan Szobo kæmper røven ud af bukserne og skaber en assist ud af ingenting.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 25. okt, 2025 22:58

Men reaktionen kommer jo al for sent. Vi er potentielt syv point efter 1. pladsen i morgen.

TG12

Indlæg af TG12 » lørdag, 25. okt, 2025 22:59

pingel skrev:
TG12 skrev:
JudgeArdaStudge skrev:
Emmy skrev:

Har jeg skrevet de er dårlige..?

Det handler mere om man har skiftet op imod en halv start-11 og fjernet bærende kræfter med leder egenskaber, og der kæmpede for hinanden. Man har købt dygtige boldspillere men ingen slidere.

Selvom det ikke er i samme skala - så ligner det meget det samme problem Chelsea havde da de købte og købte - i håb om de kunne spille sammen.

Herudover signalere Slot ikke at han har en idé om hvordan han vil have holdet skal spille. Stort set samtidige startopstillinger denne sæson har “fejlet”. Det har så gjort han gradvist bare har smidt offensive spillere ind, indtil der ikke var flere i håb om de kan få noget ud af det. Det gik godt de første 5 kampe. Men nu ser man begrænsningen i absolut ikke at have et koncept, en stærkeste start-11 eller et hold der spiller som et hold.
Der er ingen sammenhængen i det han gør.

Det ligner lidt Ten Hag eller Solskærmen.

Slot viser absolut ikke at han har en ide om, hvad han vil med de spillere han har til rådighed, og arbejder konsekvent på netop det. Det lød åh så flot at Wirts tog til os fordi Slot havde en klar plan for ham- hvor er den? Han er brugt i 3-4 forskellige positioner med et utrolig begrænset output - udover en OK kamp imod Frankfurt.
Senest rettet af TG12 lørdag, 25. okt, 2025 23:04, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 37

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 25. okt, 2025 23:02

mortenbak skrev:
Jeg tror sgu ikke jeg gider se flere kampe, hvor Salah starter. Nøj jeg synes han er ringe. Absolut intet bibringer han for tiden.
De træner angrebsspil mod kegler, laver nogle virkeligt fede ting, scorer nogle lækre mål og tænker "we got this".

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 25. okt, 2025 23:04

Vi må bare sande, at det kommer til at tage tid før det her hold er spillet sammen, men jeg har bange anelser om det kommer til at ske eller om der er for meget flair og teknik og for lidt power og fysik.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 25. okt, 2025 23:06

Det er helt håbløst at se på.

Besvar