Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brag
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 58

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brag » søndag, 27. dec, 2009 19:54

Hekkem skrev:
Brag skrev: sjovt du ikke nævner det straffespark vi bliver snydt for, da han dømmer det udenfor feltet, selvom forseelsen, klart bliver begået inde i feltet.
Som jeg ser det er der ikke frispark. Sååå deeee.
Sjovt, som man utd atter engang spiller elendigt og alligevel vinder. Sjovt at de atter engang får lov at gennemføre en kamp med 11 spillere. Sjovt at der ikke dømmes for et tydeligt frispark der ville have givet det andet gule kort. Sjovt at Vidic udfører 3-4 forseelser der hver især er til et gult kort. Sjovt, som i nu vinder, at dommeren ikke er i så dårlig form som tidligere anslået.

i får tre point hvor i atter spiller dårligt og er heldige, med fordelagtige domme og selvmål. I scorer et regulært mål, og får tre. Modstanderne bliver bortdømt ved flere lejligheder - blandt andet 2 straffe.
Enig i at vi ikke spillede godt, der har du ret.
Men hekkem du ser det altid kun ud fra modstanders øjne, og aldrig fra begge sider,
Ham der scorer på hulls straffe skulle også have været smidt ud, men det ser du selvfølgelig ikke, og det er et ganske klart frispark der bliver begået mod rooney i feltet, men nej det var jo til united, så lukker vi øjnene. det andet straffe du taler om er det den med brown, som er en fuldstændig ren tackling?.
Du lyder lidt bitter, men det er måske fordi i spiller så fantastisk i øjeblikket, og kører wolverhamton ud af banen woowww.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » søndag, 27. dec, 2009 20:08

Brag skrev: Du lyder lidt bitter, men det er måske fordi i spiller så fantastisk i øjeblikket, og kører wolverhamton ud af banen woowww.
Brag et god råd, hvis du vil have folk i fremtiden skal tage dig seriøs, da du er på et Liverpool forum, så spar os fra disse latterlige kommentarer, jeg ved du kan da du plejer at være fornuftig
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » søndag, 27. dec, 2009 20:26

Brag skrev:Enig i at vi ikke spillede godt, der har du ret.
Men hekkem du ser det altid kun ud fra modstanders øjne, og aldrig fra begge sider,
Ham der scorer på hulls straffe skulle også have været smidt ud, men det ser du selvfølgelig ikke, og det er et ganske klart frispark der bliver begået mod rooney i feltet, men nej det var jo til united, så lukker vi øjnene. det andet straffe du taler om er det den med brown, som er en fuldstændig ren tackling?.
Du lyder lidt bitter, men det er måske fordi i spiller så fantastisk i øjeblikket, og kører wolverhamton ud af banen woowww.
Jeg kan udmærket se, da jeg har øjne i hovedet. Jeg provokerer i stor grad her, da det atter engang er jeres vej angående dommerkendelserne.

Det straffe til rooney du omtaler, kan - da jeg har øjne i hovedet og kan se tingene fra begge sider - det godt dømmes til et straffespark. Men omvendt kan det ligeså godt dømmes som frispark udenfor feltet. Den kunne gå begge veje, hvor der bliver taklet inde i feltet, og rooney væltes udenfor feltet.

Fagan skulle da ikke være smidt ud - når jo, det er jo man utd, så jo selvfølgelig skulle han det - Sjovt som du kun kan se det fra man utds øjne og aldrig objektivt.

Sjovt du lukker øjnene for den flotte klapsalve fra Vidic, henimod dommeren, der normaltvis giver gult kort. Du lukker også øjnene for Evras wrestling forsøg på Fagan. Og igen ved Vidic frispark på Stephen Hunt, hvilket ville være second bookable offense.

Der bliver begået et straffe af wesley brown, der absolut ikke rammer bolden, og et yderligere ved skub i ryggen, og det er ikke det der bliver korrekt dømt for af rafael. Kan ikke på stående fod huske hvem det bliver begået af og hvem der begår det. Husker dog tydeligt der var skub i ryggen inden en hovedstødsduel. Mener det var lige inden, eller lige efter 3-1 målet.

Men flot af kuszczak der redder man utd flere gange. Flot at rooney, at han kommer tilbage og afgøre det hele, efter hans store fejl der fører til straffesparket.

Med din sidste bemærkning, begynder du på noget mudderkastning, da det 1) er et personligt angreb på mig og 2) irrelevant for denne kamp, hvorledes Liverpools formmæssigt befinder sig.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brag

Indlæg af Brag » søndag, 27. dec, 2009 21:00

Hekkem skrev:
Brag skrev:Enig i at vi ikke spillede godt, der har du ret.
Jeg kan udmærket se, da jeg har øjne i hovedet. Jeg provokerer i stor grad her, da det atter engang er jeres vej angående dommerkendelserne.

Det straffe til rooney du omtaler, kan - da jeg har øjne i hovedet og kan se tingene fra begge sider - det godt dømmes til et straffespark. Men omvendt kan det ligeså godt dømmes som frispark udenfor feltet. Den kunne gå begge veje, hvor der bliver taklet inde i feltet, og rooney væltes udenfor feltet.

Fagan skulle da ikke være smidt ud - når jo, det er jo man utd, så jo selvfølgelig skulle han det - Sjovt som du kun kan se det fra man utds øjne og aldrig objektivt.

Sjovt du lukker øjnene for den flotte klapsalve fra Vidic, henimod dommeren, der normaltvis giver gult kort. Du lukker også øjnene for Evras wrestling forsøg på Fagan. Og igen ved Vidic frispark på Stephen Hunt, hvilket ville være second bookable offense.

Der bliver begået et straffe af wesley brown, der absolut ikke rammer bolden, og et yderligere ved skub i ryggen, og det er ikke det der bliver korrekt dømt for af rafael. Kan ikke på stående fod huske hvem det bliver begået af og hvem der begår det. Husker dog tydeligt der var skub i ryggen inden en hovedstødsduel. Mener det var lige inden, eller lige efter 3-1 målet.

Men flot af kuszczak der redder man utd flere gange. Flot at rooney, at han kommer tilbage og afgøre det hele, efter hans store fejl der fører til straffesparket.

Med din sidste bemærkning, begynder du på noget mudderkastning, da det 1) er et personligt angreb på mig og 2) irrelevant for denne kamp, hvorledes Liverpools formmæssigt befinder sig.
hvis du læser mine indlæg, har jeg ikke lukket øjnene for evra og vidic, har overhovedet ikke benægtet de situationer,det jeg skriver er at du nævner altid kun de gange det går uniteds vej, og aldrig når det går os i mod, lidt underligt du kan finde så mange situationer der går vores vej, men ikke en eneste der går os imod, men selvfølgelig vi har jo købt dommeren, som jo altid dømmer vores vej, ligesom alle de andre dommere i pl.
Ville være rart hvis du bare en enkelt gang kunne nævne når det gik os imod, så ville det være lidt mere sagligt.
Mvh.Brag.

Brag

Indlæg af Brag » søndag, 27. dec, 2009 21:06

LFC Søren skrev:
Brag skrev: Du lyder lidt bitter, men det er måske fordi i spiller så fantastisk i øjeblikket, og kører wolverhamton ud af banen woowww.
Brag et god råd, hvis du vil have folk i fremtiden skal tage dig seriøs, da du er på et Liverpool forum, så spar os fra disse latterlige kommentarer, jeg ved du kan da du plejer at være fornuftig
Hvad kalder du så den provokation, du selv kom med i debatten om saha, som jeg oven i købet høfligt svaret dig på, men ja det var måske en dum kommentar, men det er lidt trættende altid at høre at det er dommerens skyld at vi vinder, og at man altid kun kan nævne de situationer der går vores vej, og aldrig når det går os imod.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » søndag, 27. dec, 2009 21:10

Brag skrev:hvis du læser mine indlæg, har jeg ikke lukket øjnene for evra og vidic, har overhovedet ikke benægtet de situationer,det jeg skriver er at du nævner altid kun de gange det går uniteds vej, og aldrig når det går os i mod, lidt underligt du kan finde så mange situationer der går vores vej, men ikke en eneste der går os imod, men selvfølgelig vi har jo købt dommeren, som jo altid dømmer vores vej, ligesom alle de andre dommere i pl.
Ville være rart hvis du bare en enkelt gang kunne nævne når det gik os imod, så ville det være lidt mere sagligt.
1) Hvorfor skulle jeg dog det?
2) Det gør jeg faktisk også, men du udlægger det du har lyst til.

Du benægter ikke situationerne med evra og vidic, men du nævner dem heller ikke, og du nævner blot - de meget få episoder - der ikke gik jeres vej. Samme forskel, omvendt fortegn. Herinde er der Liverpool fans, derfor tonen og ivrigheden for at se det fra jeres side ikke stor.

Brag

Indlæg af Brag » søndag, 27. dec, 2009 21:14

Hekkem skrev:
Brag skrev:hvis du læser mine indlæg, har jeg ikke lukket øjnene for evra og vidic, har overhovedet ikke benægtet de situationer,det jeg skriver er at du nævner altid kun de gange det går uniteds vej, og aldrig når det går os i mod, lidt underligt du kan finde så mange situationer der går vores vej, men ikke en eneste der går os imod, men selvfølgelig vi har jo købt dommeren, som jo altid dømmer vores vej, ligesom alle de andre dommere i pl.
1) Hvorfor skulle jeg dog det?
2) Det gør jeg faktisk også, men du udlægger det du har lyst til.

Du benægter ikke situationerne med evra og vidic, men du nævner dem heller ikke, og du nævner blot - de meget få episoder - der ikke gik jeres vej. Samme forskel, omvendt fortegn. Herinde er der Liverpool fans, derfor tonen og ivrigheden for at se det fra jeres side ikke stor.
Når jeg ikke nævner dem er det jo fordi det har du jo så fint gjort, og da jeg ikke er uenig, er der vel ingen grund til at kommentere det.
Mvh.Brag.

Kriller

Indlæg af Kriller » søndag, 27. dec, 2009 21:52

Det var dog en ualmindelig dum kommentar at smide ud på et Liverpool forum, og da især i en tråd om noget helt andet. Brag bekræfter meget godt min teori om scum tilhængers intelligens, uden at dette er noget jeg vil uddybe yderligere.

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » søndag, 27. dec, 2009 22:22

Brag skrev:
LFC Søren skrev:
Hvad kalder du så den provokation, du selv kom med i debatten om saha, som jeg oven i købet høfligt svaret dig på, men ja det var måske en dum kommentar, men det er lidt trættende altid at høre at det er dommerens skyld at vi vinder, og at man altid kun kan nævne de situationer der går vores vej, og aldrig når det går os imod.
Nu må du holde op Brag, det er da på ingen måde en provokation, men en "smart" bemærkning, og for at helgardere, så følger jeg mit spørgsmål, op med en smiley, netop for at undgå misforståelser, som så åbenbart ikke lykkes helt.

Hvis jeg var ligeglad med din, og andre mancs meninger, så havde jeg da ikke gide at spørge jer, men her kunne vi faktisk diskutere en spiller, hvor ens klub følelser ikke burde spille for meget ind, da i kender ham, og han er en tidligere manc spiller, som de fleste LFC fans ikke har det store imod, og hvis du gider læse mit indlæg igen (hvilket du burde så du kan se, at der ingen provokation er i dette) så vil du også konstatere jeg roser Saha meget.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » mandag, 28. dec, 2009 09:51

Brag skrev: Når jeg ikke nævner dem er det jo fordi det har du jo så fint gjort, og da jeg ikke er uenig, er der vel ingen grund til at kommentere det.
Det var da ynkeligt forsøg.

Brag

Indlæg af Brag » mandag, 28. dec, 2009 10:45

Hekkem skrev:
Brag skrev: Når jeg ikke nævner dem er det jo fordi det har du jo så fint gjort, og da jeg ikke er uenig, er der vel ingen grund til at kommentere det.
Det var da ynkeligt forsøg.
kan godt se det er ynkeligt , at være enig i hvad du skriver.
Mvh.Brag.

SaibotDK
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » mandag, 28. dec, 2009 16:17

Fulham fortsætter med at score mod de store hold. Foran 0-1 på biblioteket

McRae

Indlæg af McRae » mandag, 28. dec, 2009 17:04

Dumt hvis Chelsea smider det hele væk nu. Scum ligger lige bag og slikker sig om munden efterhånden.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 28. dec, 2009 17:09

Brag skrev:
Hekkem skrev:
Kongegaard skrev:Hvordan ser det ud i Hull - Scum kampen?. Jeg kan se at stillingen lige nu er 0-0 men hvem har spillet og chancerne og sådan?
Spil fifty-fifty. Chancer Fifty-fifty. Uskønt spil. Masser tempo. Men hvor spiller man utd dog elendigt, og alligevel foran 1-0. Hull bliver snydt for et klokkeklart straffe. Vidic klapper hånligt af dommeren men slipper for advarsel. Noget man har set er blevet givet utallige gange. man utds chancer sker efter ukoncentration af Hulls spillere.
sjovt du ikke nævner det straffespark vi bliver snydt for, da han dømmer det udenfor feltet, selvom forseelsen, klart bliver begået inde i feltet.
Frisparket du refererer til, må være benspændet lige på kanten af straggesparks-feltet? Hvis det er den, sker der følgende:
Der er først en ikke strafbar kropskontakt mellem de to spillere inden for feltet. MU-spilleren går uden får feltet - Hull spilleren bliver inden for. Derefter strækker Hull -spilleren sit ben ud, så det nu er uden for feltet, og sætter foden ned uden for feltet, samtidig med at MU-spilleren falder over det.
Såfremt der skal dømmes frispark, sker forseelsen således klart uden for feltet, da både MU-spilleren og Hull-spillerens ben er uden for feltet.
Vi SMADRER det PIShold !

McRae

Indlæg af McRae » mandag, 28. dec, 2009 17:35

Så fik Droggen da også udlignet!

Besvar