Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » lørdag, 30. maj, 2009 20:48

McRae skrev:Og så skulle Chelsea jo ret beset have vundet 3-1 på det hug, Malouda fyrede af. Fortjent nok, selvom jeg havde forventet lidt mere Everton-modstand efter den tidlige scoring.
Enig, fortjent sejr til Chelski som burde have været 3-1 men fred være med det. De spillede bedst og havde det bedste spil i store dele af kampen og havde de fleste chancer så det var fortjent nok at de endte med at løfte trofæet til sidst.
Billede

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » mandag, 01. jun, 2009 13:22

Playoff kamp i Tyskland netop nu, Nürnberg - Cottbus.

Det ligner at Nürnberg kommer i Bundesligaen efter at de vandt den første kamp i torsdags med hele 0-3 i Cottbus. Det er også en klub der bare skal være i den bedste række. 0-0 forløbig..
Billede

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 16. jul, 2009 22:16

Stort tillykke til Aab og specielt bif med dagens flotte resultater.

Nå ja, Randers og FCK klarede sig også fint.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Fup

Indlæg af Fup » torsdag, 16. jul, 2009 22:37

Emmy skrev:Stort tillykke til Aab og specielt bif med dagens flotte resultater.

Tak, tak. Jeg er så begejstret for at vi heroppe har en træner, der ikke tror på sejre. Meget god taktik at pille vores bedste angriber ud, lige når vi er ved at have overtaget.

Og så er det der europa-cup godt nok stærkt overvurderet....

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » torsdag, 16. jul, 2009 23:16

Fup skrev:

Tak, tak. Jeg er så begejstret for at vi heroppe har en træner, der ikke tror på sejre. Meget god taktik at pille vores bedste angriber ud, lige når vi er ved at have overtaget.

Præcis som sidste år

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 17. jul, 2009 14:17

BÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ OG MØØØØØØØØØØØG HSV venter RFC i næste runde, hvis vi altså slår Suduva :gunfire: :army8: :army9: :army6: :army5: :doh1: :naughty: :? :o :shock: :x :evil:
Verden er smask fuld af hyklere....

Fup

Indlæg af Fup » fredag, 17. jul, 2009 15:12

Emmy skrev:
Fup skrev:

Præcis som sidste år
Nemlig! Been there, done that....

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » mandag, 20. jul, 2009 22:25

Interessant at se første kamp med "los neo-galacticos". Benzema har gjort en god figur i anden halvleg sammen med Lass. Negredo og Sneijder er også blevet kastet ind i anden halvleg men de har ikke gjort sig videre bemærket indtil videre.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

McRae

Indlæg af McRae » tirsdag, 21. jul, 2009 19:01

Så er Arsenal igen uheldige med skader. Denne gang er Nasri sat ud af spillet med et brækket ben.

Fup

Indlæg af Fup » torsdag, 23. jul, 2009 21:19

Hvis Magnus Tagmus ikke selv kan finde ud af at f*cke hjem til Skärgården efter det her, så skal jeg dælme gerne folde ham sammen og proppe ham i bagagerummet på den første den bedste svensk-registrerede Saab, der kører gennem Aalborg! Det her er snart en decideret skændsel.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » torsdag, 23. jul, 2009 21:54

Fup skrev:Hvis Magnus Tagmus ikke selv kan finde ud af at f*cke hjem til Skärgården efter det her, så skal jeg dælme gerne folde ham sammen og proppe ham i bagagerummet på den første den bedste svensk-registrerede Saab, der kører gennem Aalborg! Det her er snart en decideret skændsel.
Jeg har et lille væddemål kørende med en ven om hvornår AaB skifter træner igen. Senest i vinterpausen har jeg sagt og det er nok ikke så dumt.
AaB er i dyb krise og kommer muligvis ikke ud af den før Kuhn bliver træner igen. De spillede faktisk udmærket mod AGF men som sædvanligt fik de ikke noget ud af det. Køb af en masse mærkelige spillere og en skodtræner gør at jeg tror AaB godt kan gå hen at få en rigtig lortesæson.

Fup

Indlæg af Fup » torsdag, 23. jul, 2009 22:07

Emmy skrev:
Fup skrev:Hvis Magnus Tagmus ikke selv kan finde ud af at f*cke hjem til Skärgården efter det her, så skal jeg dælme gerne folde ham sammen og proppe ham i bagagerummet på den første den bedste svensk-registrerede Saab, der kører gennem Aalborg! Det her er snart en decideret skændsel.
Jeg har et lille væddemål kørende med en ven om hvornår AaB skifter træner igen. Senest i vinterpausen har jeg sagt og det er nok ikke så dumt.
AaB er i dyb krise og kommer muligvis ikke ud af den før Kuhn bliver træner igen. De spillede faktisk udmærket mod AGF men som sædvanligt fik de ikke noget ud af det. Køb af en masse mærkelige spillere og en skodtræner gør at jeg tror AaB godt kan gå hen at få en rigtig lortesæson.
Hvad har I væddet om? Mit bud er sidste halvdel af September måned - og Lynge ryger med i faldet den her gang.

Det her ligner en sæson hvor vi skal spejle os op mod hold som Silkeborg, HB og Sønderjyske og det er fandengaleogdenondebroderemig absolut ikke godt nok.

McRae

Indlæg af McRae » torsdag, 23. jul, 2009 22:37

Ja, stort hurra og tillykke til AaB med den flotte indsats på Balkan! :fart:

Vi var lige ved at have fået håneretten over nordmændene efter Rosenborgs ligeledes pinlige exit, men nu står vi jo mere eller mindre lige igen. Damnit...

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » torsdag, 23. jul, 2009 22:38

Fup skrev:
Emmy skrev:
Hvad har I væddet om? Mit bud er sidste halvdel af September måned - og Lynge ryger med i faldet den her gang.

Det her ligner en sæson hvor vi skal spejle os op mod hold som Silkeborg, HB og Sønderjyske og det er fandengaleogdenondebroderemig absolut ikke godt nok.
Selvom Lynge har gjort meget godt for AaB, så tror jeg faktisk også det er på tide at få ham skiftet ud. Det virker som om han vil bestemme bare fordi han kan. På det seneste er hans beslutninger af meget tvivlsom kvalitet. Ukendte trænere og spillere bare for at han kan vise at han er en god købmand. Denne gang tror jeg ikke den går.

Fup

Indlæg af Fup » torsdag, 23. jul, 2009 22:46

En lille, underholdende detalje - AaB's debatforum er gået ned!! Temmelig sikkert temmelig mange, der vil se temmelig hurtig handling fra bestyrelsen vedr. træneren....

I øvrigt helt enig omkring Lynge - mange af hans handler har haft karakter af lodsedler, og man kan sgu ikke basere sin økonomi på at man har 7 rigtige hver uge. Nu må han tage tævene, inkl. dem der falder for at han har hyret to nitter til trænerjobbet på under ét år. Andre steder i erhvervslivet plejer den slags gerne at være lig med et "Farvel og tak, men nej tak".

Besvar