Jeg husker ham så rigtig god ved EM? Eller ihvertfald lavede han nogle spetakulære ting, bl.a målet med hælen mod Italien. Eller husker jeg helt galt? For jeg er enig med Hekkem i at han ved sidste VM var skuffende (sikkert pga skaden)...Hekkem skrev:Jeg vil nu ikke sige han fik sit gennebrud under VM. Her spillede han ganske enkelt ikke specielt godt - grundet hans muskelskade i baglåret mener jeg at huske. Han var god indtil han blev skadet, hvilket var under den anden kamp, hvis ikke jeg husker helt galt. Her kom Allbæck ind istedet og gjorde det rigtig godt. Han scorede endda i den sidste pulje kamp mod England. Zlatan startede ind igen mod Tyskland, men han var tydeligt stadig skadet og blev også skiftet ud. Så VM var ovre for Zlatan og Sverige inden den for alvor begyndte. Zlatan fik vel to kampe sammenlagt, og spillede godt i den ene.Rasmus skrev:Vores udgangspunkt er fundamentalt forskelligt, Eiler, og det er nok et fint sted at starte, når man skal hitte ud af, hvorfor vi ser så forskelligt på den kommentar. Egentlig mener jeg, at Zlatan til VM fik sit egentlige internationale gennembrud
(...)
Nå det bliver jo lidt navlepillende