Hvem skal ind 2025 ?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind 2025 ?
Der er blevet skrevet 6 årig kontrakt med ham, nice. Så har vi ham i 6 år inden han smutter på en fri til Real.
- Redtothebone
Nu kommer vi til at give dig skylde og udelukkende dig skylden hvis han flopperCynwal skrev: ↑torsdag, 18. jun, 2026 15:32Jeg begyndte at famle i min hukommelse, som mente at sidste gang Liverpool havde en spanks coach, startede han også med at købe spansk. Jeg mente det var Xabi Alonso og Luis Garcia. Uheldigvis googlede jeg det, og fandt ud at, at Rafa's første køb var Josemi.Redtothebone skrev: ↑torsdag, 18. jun, 2026 08:36Så kom der lige et lyn fra en klar himmel Victor Muñoz, Liverpool har betalt frikøbsklausulen på 35 mio £ han skulle få en en 6 årig aftale og har været brugt på begge wings i Osasuna. Kender intet til ham men han skulle være hurtig og kan drible og stadig kun 22 år.
Man kan få ødelagt mange godt historier i opløbet, med noget så simpelt som facts![]()
![]()
YNWA
- Redtothebone
Nå nu har vi så åbenbart fået afvist et bud på 100 mio euro på Diomande, og der skrives at et nyt forbedret bud ventes på vej, kunne tyde på vi får et helt nyt angreb næste år. I like jeg er holdt op med at bekymre mig om om det er for mange penge, sådan er det bare idag.
YNWA
Alle koster 100 mil i dagRedtothebone skrev:Nå nu har vi så åbenbart fået afvist et bud på 100 mio euro på Diomande, og der skrives at et nyt forbedret bud ventes på vej, kunne tyde på vi får et helt nyt angreb næste år. I like jeg er holdt op med at bekymre mig om om det er for mange penge, sådan er det bare idag.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
...aaarrhhhh - Man kan få MIG for 50 mil. Tyrkiske LiraFowler89 skrev: ↑fredag, 19. jun, 2026 10:55Alle koster 100 mil i dagRedtothebone skrev:Nå nu har vi så åbenbart fået afvist et bud på 100 mio euro på Diomande, og der skrives at et nyt forbedret bud ventes på vej, kunne tyde på vi får et helt nyt angreb næste år. I like jeg er holdt op med at bekymre mig om om det er for mange penge, sådan er det bare idag.
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
I Know....Redtothebone skrev: ↑fredag, 19. jun, 2026 10:36Nu kommer vi til at give dig skylde og udelukkende dig skylden hvis han flopperCynwal skrev: ↑torsdag, 18. jun, 2026 15:32Jeg begyndte at famle i min hukommelse, som mente at sidste gang Liverpool havde en spanks coach, startede han også med at købe spansk. Jeg mente det var Xabi Alonso og Luis Garcia. Uheldigvis googlede jeg det, og fandt ud at, at Rafa's første køb var Josemi.Redtothebone skrev: ↑torsdag, 18. jun, 2026 08:36Så kom der lige et lyn fra en klar himmel Victor Muñoz, Liverpool har betalt frikøbsklausulen på 35 mio £ han skulle få en en 6 årig aftale og har været brugt på begge wings i Osasuna. Kender intet til ham men han skulle være hurtig og kan drible og stadig kun 22 år.
Man kan få ødelagt mange godt historier i opløbet, med noget så simpelt som facts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bortset fra det:
Hvem er det FSG / LFC har pisset af i den grad, så de har kastet en besværgelse på Klubben.....?!
Det er sgu da helt grotesk det her:

Vi SMADRER det PIShold !
- Redtothebone
I blame youCynwal skrev: ↑fredag, 19. jun, 2026 12:04I Know....Redtothebone skrev: ↑fredag, 19. jun, 2026 10:36Nu kommer vi til at give dig skylde og udelukkende dig skylden hvis han flopperCynwal skrev: ↑torsdag, 18. jun, 2026 15:32Jeg begyndte at famle i min hukommelse, som mente at sidste gang Liverpool havde en spanks coach, startede han også med at købe spansk. Jeg mente det var Xabi Alonso og Luis Garcia. Uheldigvis googlede jeg det, og fandt ud at, at Rafa's første køb var Josemi.Redtothebone skrev: ↑torsdag, 18. jun, 2026 08:36Så kom der lige et lyn fra en klar himmel Victor Muñoz, Liverpool har betalt frikøbsklausulen på 35 mio £ han skulle få en en 6 årig aftale og har været brugt på begge wings i Osasuna. Kender intet til ham men han skulle være hurtig og kan drible og stadig kun 22 år.
![]()
![]()
![]()
![]()
Bortset fra det:
Hvem er det FSG / LFC har pisset af i den grad, så de har kastet en besværgelse på Klubben.....?!
![]()
YNWA
Hamstring? WHAT THE FUCKCynwal skrev: ↑fredag, 19. jun, 2026 12:04I Know....Redtothebone skrev: ↑fredag, 19. jun, 2026 10:36Nu kommer vi til at give dig skylde og udelukkende dig skylden hvis han flopperCynwal skrev: ↑torsdag, 18. jun, 2026 15:32Jeg begyndte at famle i min hukommelse, som mente at sidste gang Liverpool havde en spanks coach, startede han også med at købe spansk. Jeg mente det var Xabi Alonso og Luis Garcia. Uheldigvis googlede jeg det, og fandt ud at, at Rafa's første køb var Josemi.Redtothebone skrev: ↑torsdag, 18. jun, 2026 08:36Så kom der lige et lyn fra en klar himmel Victor Muñoz, Liverpool har betalt frikøbsklausulen på 35 mio £ han skulle få en en 6 årig aftale og har været brugt på begge wings i Osasuna. Kender intet til ham men han skulle være hurtig og kan drible og stadig kun 22 år.
![]()
![]()
![]()
![]()
Bortset fra det:
![]()