Iøvrigt mener jeg, at vi bør købe Viktor Gyökeres i Sporting, så vi har en der med garanti kan sparke eller heade alle halve og hele chancer i kassen, som en ÆGTE 9'er!JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 17. jul, 2024 16:11Kanon indlæg Cynwal. Det bobler af optimisme og tro på vores egne unge drenge. Jeg glæder mig virkelig også til at se dem, ingen nævnt, ingen glemt. Jeg synes det er fedt, at vi står i en position, hvor vi ikke skal ud og investere på hver position, men at vi i stedet mener, at vi har et stærkt og spændende udgangspunkt og fundament. Jeg håber stadig på to eller tre signings i løbet af sommeren og tænker da også, at vi signer et par stykker, men Slot skal også lige have lov at se sit materiale an først.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Hvem skal ind?
Vi SMADRER det PIShold !
- JudgeArdaStudge
Jamen så må vi jo håbe, at bad news Pearce ikke har ret, men at vi også kigger efter en rigtig targetman. Jeg synes slet ikke, at Gyokeres er blevet nævnt på det seneste eller i forbindelse med Liverpool. Mon ikke, han er for dyr med tanke på, at vi for ikke mange sæsoner siden hentede Darwin.
Jeg har også en lille teori om, at FSG ikke vil overlade hele dankortet til Slot, så længe de ikke ved, hvad han står for og har bevist overfor dem, at han kan levere resultater endnu.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg håber også på 2-3 nyerhvervelser. En midterforsvarer; VVD er 33 efterhånden. Konate er ofte småskadet. En offensiv spiller. Jeg frygter at Nunez får en lang karantæne - 6 måneder og op til 24 måneder. Jeg tror FIFA kommer til at slå hårdt ned på voldlig adfærd.
Jeg håbede vores backroom stab var på plads inden 1. juli. Jeg synes at vi har været for fodslæbende med at ansætte nye folk, når man tager i betragtning, at nyheden om Klopps afgang har været kendt før jul.
Med hensyn til optimist og pessimist, så ved jeg faktisk ikke hvad jeg er, da jeg kender meget lidt til Arne Slot. Jeg tager en dag ad gangen, og så må vi se hvordan det går.
Jeg håbede vores backroom stab var på plads inden 1. juli. Jeg synes at vi har været for fodslæbende med at ansætte nye folk, når man tager i betragtning, at nyheden om Klopps afgang har været kendt før jul.
Med hensyn til optimist og pessimist, så ved jeg faktisk ikke hvad jeg er, da jeg kender meget lidt til Arne Slot. Jeg tager en dag ad gangen, og så må vi se hvordan det går.
- Redtothebone
Jeg tror alle skal væbne sig med tålmodighed, der er stadig 11 spillere som er på ferie og flere kommer først tilbage hen mod August. Hvis man vender den om, vil det vil også være mærkeligt hvis der købes nye spillere før Slot har haft tid til at se materialet an. Det kan selvfølgelig ændre sig hvis der spillere som er på vej væk eller får lang karantæne
Men jeg forventer ikke vi køber nogen før i august.

YNWA
Jeg er som sådan ikke uenig og selvfølgelig skal Slot have mulighed for at vurdere truppen, men hele pointen med vores nye sportslige opsæt og at Slot meget tydeligt er blevet ansat som Head Coach og ikke manager, er jo at han groft sagt "bare skal træne de spillere han får stillet til rådighed". Det er vores rekrutteringsstab som beslutter hvem der skal købes.Redtothebone skrev: ↑torsdag, 18. jul, 2024 11:13Jeg tror alle skal væbne sig med tålmodighed, der er stadig 11 spillere som er på ferie og flere kommer først tilbage hen mod August. Hvis man vender den om, vil det vil også være mærkeligt hvis der købes nye spillere før Slot har haft tid til at se materialet an. Det kan selvfølgelig ændre sig hvis der spillere som er på vej væk eller får lang karantæneMen jeg forventer ikke vi køber nogen før i august.
Så hårdt kan man naturligvis ikke sætte det op, men jeg køber altså heller ikke en undskyldning om at alting skal vente fordi alting er nyt. Og jeg vil synes det er dårligt arbejde, hvis vi først har truppen på plads hen mod slutningen af august hvor vinduet lukker og hvor pre-season er slut og sæsonen reelt er startet, omend kun lige.
Jeg synes ikke nødvendigvis at truppen er så langt fra at være hvor den skal, måske også fordi jeg forventer det bliver en opstartssæson i en ny ære under en ny træner som skal tage over for en af de bedste trænere og største ikoner i verden, med top 4 som eneste målsætning. Jeg ser os ikke som mesterskabskandidat længere, det skal vi opbygge os til igen.
Imod moderne fodbold.
- JudgeArdaStudge
Synes dog stadig, vi skal slå koldt vand i blodet. Arsenal og Man City har heller ikke handlet ind endnu og det skal nok også ses i det lys, at der lige var et EM og et Copa America, som skulle overstås før, at klubberne kan begynde for alvor at snakke med og forhandle om de dyre drenge. Så det er vel ikke så unaturligt igen at formode at flere variabler gør, at det må vente lidt før, vi ser aktivitet på transfermarkedet. Omvendt kan det være, at vi ud af den blå luft pludselig offentliggør en spiller, som i de gode gamle dage, hvor medierne intet vidste.sjampen skrev:Så hårdt kan man naturligvis ikke sætte det op, men jeg køber altså heller ikke en undskyldning om at alting skal vente fordi alting er nyt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Cynwal
Det har så lige ændret sig, da de har fundet nyt blod i City Group fødekæden:JudgeArdaStudge skrev: ↑torsdag, 18. jul, 2024 16:16Man City har heller ikke handlet ind endnusjampen skrev:Så hårdt kan man naturligvis ikke sætte det op, men jeg køber altså heller ikke en undskyldning om at alting skal vente fordi alting er nyt.

https://www.bbc.com/sport/football/arti ... 03dvqvgpqo
Vi SMADRER det PIShold !
Han var jo allerede cheaty spiller, så den gælder ikke helt..
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Cynwal
...og scum fortsætter med at købe lottokuponer til overpris, i håb om på et eller andet tidspunkt at ramme en Christiano 2.0:
https://www.bbc.com/sport/football/arti ... 209jxjn45o
De har købt en spiller, som hellere ville til Real Madrid, og måtte bestikkes med skammelig løn og overpris til den sælgende klub. Liverpool trak sin interesse i Yoro da det stod klart, at hans mål var at komme til Real Facista.
scum lærer det aldrig trods nyt blod i ledelsen.
De har købt en spiller, som hellere ville til Real Madrid, og måtte bestikkes med skammelig løn og overpris til den sælgende klub. Liverpool trak sin interesse i Yoro da det stod klart, at hans mål var at komme til Real Facista.
Vi SMADRER det PIShold !
Hvem skal ind?
Tror ikke Zirkzee eller Yoro bliver en succes i Man UtdCynwal skrev:...og scum fortsætter med at købe lottokuponer til overpris, i håb om på et eller andet tidspunkt at ramme en Christiano 2.0:
-
"You miss 100% of the shots you don't take". Wayne Gretzky.Cynwal skrev: ↑fredag, 19. jul, 2024 11:51...og scum fortsætter med at købe lottokuponer til overpris, i håb om på et eller andet tidspunkt at ramme en Christiano 2.0:
De køber fornuftigt ind. De har en strategi med deres indkøb. Køb få og køb kvalitet. De lod sig ikke skræmme af, at han udtalte at han vil til Real Madrid. Måske kommer han det en dag. Man U går benhårdt efter det de vil hav e.
Jeg frygter at vores fokus er helt andre steder end at styrke truppen, og at nyerhvervelser til truppen er nedprioriteret denne sommer. FSG fokus er på at erhverve en ny klub, og gøre deres portefølje stærkere.. Det går Edwards tid med. Hughes og Slot er i gang med at ansætte til staben. Alt i mens styrker vores nærmeste konkurrenter sig i væsentlig grad.
- JudgeArdaStudge
De har aldrig købt fornuftigt ind. Jeg ved ikke lige, hvorfor Yoro skal diskuteres i to tråde, men så kan jeg gentage mig selv. Fabrizio Romano har udtalt, at Lille satte Yoro en stol for døren. De fortalte ham, at hvis han vælger at sidde sin kontrakt ud, for derved at kunne skifte gratis til Real Madrid næste sæson, så vil han ikke få ét minuts spilletid indtil da.Hr. Drejer skrev: ↑fredag, 19. jul, 2024 13:18
De køber fornuftigt ind. De har en strategi med deres indkøb. Køb få og køb kvalitet. De lod sig ikke skræmme af, at han udtalte at han vil til Real Madrid. Måske kommer han det en dag. Man U går benhårdt efter det de vil hav e.
Real Madrid (og PSG og LFC) havde prissat Yoro til fire gange så lidt som Man U endte med at betale for ham. Til gengæld stiger hans løn så også fire gange så meget som, hvad han fik i Lille. Det virker som et klassisk Man U køb i stil med Martial.
Jeg er meget interesseret i at høre, hvad du mener det er for en fornuftig strategi med sine indkøb som Man U har?
Som Cynwal også skriver, så ligger de tilmed og flirter med de finansielle fairplay regler lige nu og de har afskediget over 200 personel, så de stadig kan finansiere lønninger til overbetale spillere som Mount etc. Der er intet, som drives fornuftigt i Man U. Intet.
Jeg forstår i øvrigt ikke denne virak fra Liverpool fans over Yoro, Zirkzee og Ugarte.
Yoro er 18 år, højrebenet og stadig meget uerfaren, han blev kørt rundt og fysisk mobbet af Watkins i Europa League. Vi mangler en erfaren CB, som er venstrebenet og derudover har vi van Dijk, Konaté, Quansah, Gomez og potentielt van den Berg. Det ville være hovedløst at betale så mange penge for en så uerfaren spiller som Yoro, som vi ikke engang kan garantere spilletid. Next.
Zirkzee er 23 år og hans bedste bedrift er 11 mål i en Serie A sæson. Derudover har han allerede en lidt for panderynkende historik med skader og det bliver da kun værre, hvis han skiftede til Liverpool. Next.
Ugarte har ikke været en udpræget succes i PSG og Enrique har ofte foretrukket Ruiz, Vitinha og Zaïre-Emery bl.a.. Han er al for dyr til den pris, PSG vil have for ham. Jeg håber ikke, at vi kigger hans vej, medmindre prisen falder betragteligt. Det skal vi kunne gøre bedre og mere fornuftigt. Next.
Det virker mest af alt bare som om, at nogle - ikke alle - Liverpool fans vil have aktivitet og så er de ligeglade med, hvem vi henter, bare vi henter nogen.
-
Det jeg mener er at de ikke går ud og betaler £75 M. for en afdanket Casemiro. Eller en anden anden 'stor stjerne' som en gang var super god. Dan Asworth har sat sit præg på deres transfers med en entydig strategi om at købe unge lovende talenter, så holdet kan vokse sammen og blive stærkt om nogle sæsoner. Jeg synes de viser tålmodighed med deres transfers.
Der er jo altid en risiko for at de køber de forkerte talenter, men det plejer at være et kvalitetsstempel at Real Madrid også er ude efter spilleren (Yoro).
Fuck fairplay. Det er ikke det papir værd det er skrevet på. De regler er nemme at omgå. Spørg bare Chelsea
Det er mere interessant med det lønloft, hvor Manchesterklubberne, Chelsea og Aston Villa stemte i mod. Det bliver interessant.
Der er jo altid en risiko for at de køber de forkerte talenter, men det plejer at være et kvalitetsstempel at Real Madrid også er ude efter spilleren (Yoro).
Fuck fairplay. Det er ikke det papir værd det er skrevet på. De regler er nemme at omgå. Spørg bare Chelsea

- JudgeArdaStudge
Det kan de da nå at gøre endnu, men ja, det kan da være, at fortidens fejl har fået dem til at tage ved lære. De betaler dog stadig overpris og overlønninger i forhold til konkurrenterne, det må Yoro være et ganske godt eksempel på.Hr. Drejer skrev: ↑fredag, 19. jul, 2024 14:37Det jeg mener er at de ikke går ud og betaler £75 M. for en afdanket Casemiro. Eller en anden anden 'stor stjerne' som en gang var super god. Dan Asworth har sat sit præg på deres transfers med en entydig strategi om at købe unge lovende talenter, så holdet kan vokse sammen og blive stærkt om nogle sæsoner. Jeg synes de viser tålmodighed med deres transfers.
Fuck fairplay. Det er ikke det papir værd det er skrevet på. De regler er nemme at omgå. Spørg bare ChelseaDet er mere interessant med det lønloft, hvor Manchesterklubberne, Chelsea og Aston Villa stemte i mod. Det bliver interessant.
Og uden at lave sammenligninger med Casemiro, for jeg forstår godt din pointe, så er der lidt Casemiro over Ugarte situationen. PSG vil - ligesom Real Madrid - af med Ugarte for at kunne købe Joao Neves, præcis som at Real Madrid ville af med Casemiro for at kunne købe Tchouameni. Jeg ved godt, hvilke to jeg foretrak af de fire navne.
Og mht Leny-drengen, jamen han er da sikkert spændende, jeg ser ikke meget fransk fodbold, men der er omvendt en grund til at hverken vi, PSG eller Real Madrid har villet matche Man Us bud. Så et kvalitetsstempel, at Real Madrid var ude efter Yoro, jo bevares, men mere opsatte på at få ham, var de trods alt ikke.
Ja, nemlig. Yoro er en spiller med høj risiko for, at det kan ende i skidt og kanel, det kan også ende i, at Real Madrid blot henter ham om nogle sæsoner. Martial er jo et godt eksempel på, at det ikke altid lønner sig at købe talenter.
Selvfølgelig skal man overholde fairplay reglerne.
Nå, transferligaen er i fuld gang, kan jeg se. Og Drejer har som vanligt fuld information om, hvad nøgleaktørerne foretager sig. Vi ses, når PL starter.Hr. Drejer skrev: ↑fredag, 19. jul, 2024 13:18"You miss 100% of the shots you don't take". Wayne Gretzky.Cynwal skrev: ↑fredag, 19. jul, 2024 11:51...og scum fortsætter med at købe lottokuponer til overpris, i håb om på et eller andet tidspunkt at ramme en Christiano 2.0:
Jeg frygter at vores fokus er helt andre steder end at styrke truppen, og at nyerhvervelser til truppen er nedprioriteret denne sommer. FSG fokus er på at erhverve en ny klub, og gøre deres portefølje stærkere.. Det går Edwards tid med. Hughes og Slot er i gang med at ansætte til staben. Alt i mens styrker vores nærmeste konkurrenter sig i væsentlig grad.
Fortsat god sommer.