45 - Mario Balotelli

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Ponzac
Geografisk sted: Danmark
Alder: 36

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Ponzac » tirsdag, 20. jan, 2015 13:39

Bojangles skrev:Sygdom ifht at være professionel fodboldspiller er noget helt andet end sygdom for at sidde på din kontorstol på kontoret. selvfølgelig kan han være for syg til at spille en kamp, men mere en rask nok til at gå ud og spise. Det er jo helt fjollet at sætte de to op imod hinanden.
Præcis.

@Emmy
Jeg giver dig fuldstændig ret. Der er stort potentiale i Balo, og dem der ikke kan se det er fordi de ikke vil se det. Manden har jo ikke rigtig lavet noget lort siden sin tid i Manchester City, hvor han altså også var en del yngre.

Giv nu manden en chance, og husk på hvor uskarp Suarez også var i sin første sæson (sammenligner ikke Balo med Suarez), men netop denne første sæson kan være svær.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 20. jan, 2015 13:40

Det er en luftvejsinfektion der driller ham. Må man så godt tage ud at spise eller hvad siger det højhellige panel?
"We're not racist, we only hate the mancs"

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 53

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 20. jan, 2015 14:12

Emmy skrev:Det er en luftvejsinfektion der driller ham. Må man så godt tage ud at spise eller hvad siger det højhellige panel?
Strammer glorien?

Super-Brian

Indlæg af Super-Brian » tirsdag, 20. jan, 2015 14:16

Burde ikke være noget problem at vænne sig til engelsk fodbold, når man har spillet her før, så Balotelli burde forlængst have vist noget af det potentiale som i snakker om. Men hans ophold indtil nu kan vist kun betegnes som en fiasko, så simpelt er det. Han passer simpelthen ikke ind i vores spillestil og er ofte en stopklods i vores kombinationer. Det har ikke set godt ud når han har været med og en bunke store chancer har han også brændt.
Manden har masser af potentiale, men tror ikke at det bliver hos os at det bliver indfriet. Og hvis der ikke sker noget massivt i de næste måneder, så smutter han nok til sommer. Rodgers tog en chance med ham og det er fair nok, men indtil nu har det ikke været godt.

Brugeravatar
Ponzac

Indlæg af Ponzac » tirsdag, 20. jan, 2015 14:18

Super-Brian skrev:Burde ikke være noget problem at vænne sig til engelsk fodbold, når man har spillet her før, så Balotelli burde forlængst have vist noget af det potentiale som i snakker om. Men hans ophold indtil nu kan vist kun betegnes som en fiasko, så simpelt er det. Han passer simpelthen ikke ind i vores spillestil og er ofte en stopklods i vores kombinationer. Det har ikke set godt ud når han har været med og en bunke store chancer har han også brændt.
Manden har masser af potentiale, men tror ikke at det bliver hos os at det bliver indfriet. Og hvis der ikke sker noget massivt i de næste måneder, så smutter han nok til sommer. Rodgers tog en chance med ham og det er fair nok, men indtil nu har det ikke været godt.
Det ville også være det samme at spille for det gamle stoke og Manchester City. Alle engelske hold spiller ens, så nej hvorfor skulle han dog bruge tilvænning. Vejret er jo også stadig det samme, så han burde heller ikke blive syg.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 20. jan, 2015 15:36

Jeg vil da gerne medgive, at den sygdom som Balotelli har haft (og måske stadig har), kan forårsage, at han ikke er i stand til at spille eller træne. Og selvfølgelig skal manden da have noget at spise, selvom han er syg.

Alligevel strider det imod, hvordan jeg gebærder mig som sygemeldt, når han ender med at spise på restaurant. Hvis jeg selv har været sygemeldt, så går jeg kun ud for at gå på apoteket, til lægen eller for at handle ind, indtil jeg igen er raskmeldt. Det er da meget muligt, at jeg har fået det bedre i løbet af dagen og reelt sagtens kan gå ud og more mig om aftenen, selvom jeg ikke har været på arbejde. For mig handler det bare om at sende de rigtige signaler. Også for mig selv. Hvis mine kollegaer ser mig rende rundt om aftenen med venner eller bekendte, så vil der helt naturligt opstå lidt mumlen i krogene på arbejdspladsen. Der vil blive sået en unødvendig mistanke om, hvorvidt jeg kunne være typen, der pjækker. Så min opførsel handler ikke nødvendigvis kun om, hvordan jeg er påvirket af eventuel sygdom, men også om at bevare et godt og troværdigt arbejdsmiljø.

Jeg vil ikke anfægte, at det kan være en forfejlet opfattelse af, hvad en sygemelding indebærer. Det er det muligvis. Men jeg vil hellere ofre en aftens morskab for et længerevarende positivt klima på arbejdet.

Balotelli VED, at han bliver fotograferet, når han går ud. Kunne han ikke bare have fået noget mad leveret og få eventuelle venner hjem på besøg? Fordi han VED, at det dokumenteres, når han er ude, tænker den lille konspirations-entusiast i mig, at det er en bevidst handling fra Balotelli.

Det ironisk er, at selvom jeg nu har skrevet et semi-langt indlæg om episoden, så er jeg fuldkommen ligeglad med, om han var syg eller ej, og om han går ud eller bliver hjemme. Med scoringer tilgives alt.
Kloppite

Brugeravatar
Surf
Alder: 35

Indlæg af Surf » tirsdag, 20. jan, 2015 15:47

Var det en officiel melding, at Balo var syg? Eller hvor han folk informationen fra? Har kun læst om det her inde.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 20. jan, 2015 15:50

Surf skrev:Var det en officiel melding, at Balo var syg? Eller hvor han folk informationen fra? Har kun læst om det her inde.
Rodgers er citeret for at have sagt dette; “Mario had a chest infection last week and wasn’t available at the weekend,” said Rodgers. “He has come in this morning not feeling great, not feeling well, and so we will see how he is tomorrow.”
Kloppite

Brugeravatar
Ponzac

Indlæg af Ponzac » tirsdag, 20. jan, 2015 17:07

texy han var altså først ude at spise dagen efter. Det er vel iorden at man går ud at spiser?

Jeg kan godt se hvis det var samme dag som han bliver meldt syg. Men han må vil godt tage ud og spise under sin sygdom?

Balotelli skal da være fløjtende ligeglad hvad medierne gør og ikke gør. Man vidste fra klubbens side at ALT hvad der kan misforstås eller tolkes negativt vil ALTID blive gjort omkring Balotelli.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 20. jan, 2015 17:26

Super-Brian skrev:Burde ikke være noget problem at vænne sig til engelsk fodbold, når man har spillet her før, så Balotelli burde forlængst have vist noget af det potentiale som i snakker om. Men hans ophold indtil nu kan vist kun betegnes som en fiasko, så simpelt er det. Han passer simpelthen ikke ind i vores spillestil og er ofte en stopklods i vores kombinationer. Det har ikke set godt ud når han har været med og en bunke store chancer har han også brændt.
Alle klubskift kræver vel tilvænning. Vi har en del andre spillere i klubben, som også har været i britisk fodbold flere år og stadig ikke viser potentiale. Selv vores manager har være lang tid om, at vænne sig til PL i denne sæson.
Senest rettet af Oomph242 tirsdag, 20. jan, 2015 17:27, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 20. jan, 2015 17:27

Ponzac skrev:texy han var altså først ude at spise dagen efter. Det er vel iorden at man går ud at spiser?

Jeg kan godt se hvis det var samme dag som han bliver meldt syg. Men han må vil godt tage ud og spise under sin sygdom?

Balotelli skal da være fløjtende ligeglad hvad medierne gør og ikke gør. Man vidste fra klubbens side at ALT hvad der kan misforstås eller tolkes negativt vil ALTID blive gjort omkring Balotelli.
Så er det da underligt at han fortsat er syg.... http://touch.liverpool.no/Nyheter/Gerra ... igjen.aspx
Det er et elendigt signal uagtet om det er Balotelli eller ej.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Ponzac

Indlæg af Ponzac » tirsdag, 20. jan, 2015 17:31

@Jesper
Jeg forstår ikke hvad du prøver at sige?

Var det også elendigt signal at sende af Sterling, at han lagde billede op af at han var på ferie på Jamaica, mens de andre spillere knoklede røven ud af bukserne hjemme?

Jeg kan ikke se hvorfor Balotelli ikke må spise med sine venner...

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 20. jan, 2015 17:35

Ponzac skrev:@Jesper

Var det også elendigt signal at sende af Sterling, at han lagde billede op af at han var på ferie på Jamaica, mens de andre spillere knoklede røven ud af bukserne hjemme?

Eller Sturridge fest billeder fra USA.

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 20. jan, 2015 17:38

Ponzac skrev:texy han var altså først ude at spise dagen efter. Det er vel iorden at man går ud at spiser?

Jojo, men han var jo åbenbart stadig for syg mandag til at kunne klarmelde sig til i aften. Men som nævnt, så er jeg temmelig ligeglad med sagen specifikt. Kun princippet er for mig lidt interessant at debattere.

Er i øvrigt ikke enig i din udlægning i forhold til Balotelli generelt. Jeg synes, at han har fået langt mere positiv omtale både herinde og i nogle medier, end hans præstationer på nogen måde kan retfærdiggøre.
Kloppite

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 20. jan, 2015 17:39

Oomph242 skrev:
Ponzac skrev:@Jesper

Eller Sturridge fest billeder fra USA.
Var det ikke klubben, der havde sendt begge de spillere afsted til deres destinationer? Og var de sygemeldt? Mærkelig sammenligning i min optik.
Kloppite

Besvar