Enig! VVD og Gravenberch er de to Rolls Roycer vi har i "garagen"TG12 skrev: ↑lørdag, 05. okt, 2024 14:47Det bliver simpelthen tæt på umuligt at erstatte VVD når den dag må komme.
Jeg kan ikke komme på en eneste CB der kan slå præcise 60m afleveringer fra stående som ham og være eminent defensivt samtidigt.
Vi kan måske finde en der kan forsvare godt. Men en der er ligeså dygtig i spillet og kan starte et angreb fra egen banehalvdel samtidigt, bliver svært.
Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden
Vi SMADRER det PIShold !
Nu skal vi altså bide tænderne sammen og ikke miste kontrollen.
- Cynwal
Lucho Diaz på vej på banen......
...og Salah ud, så nu får vi set om Diaz er ligeså god på højre fløj
...og Salah ud, så nu får vi set om Diaz er ligeså god på højre fløj
Vi SMADRER det PIShold !
Ind med Robbo
- Cynwal
Få nu bare givet det gule kort nr. 2 til Will Hughes som han render og beder om .................
Vi SMADRER det PIShold !
Ind med Jaros.....
- JudgeArdaStudge
Szoboszlais indhop har været virkelig skidt. Vi har tabt kampen om midtbanen med indskiftningen af ham. Derudover så må man sende bebrejdende blikke mod Jota. Han skal simpelthen score på sine kæmpe chancer. Der er rigtig mange, som har spillet godt i dag, men der er desværre også nogle stykker, som har gjort det sværere for os, end det burde have været.
Og så må man bare sige om den kære Alisson, at han er al, al for meget skadet. Det er uholdbart, at man ikke kan gå én sæson uden, at han bliver skadet. Købet af Mamardashvili er rasende klogt. Og jeg holder meget af Alisson.
Og så må man bare sige om den kære Alisson, at han er al, al for meget skadet. Det er uholdbart, at man ikke kan gå én sæson uden, at han bliver skadet. Købet af Mamardashvili er rasende klogt. Og jeg holder meget af Alisson.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
Fede lorte dommer! Det fede læs har slet ikke styr på kampen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Mon vi kan få Mamardadhvili “hjem” før tid hvis Ali er ude længe ?JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 05. okt, 2024 15:06Szoboszlais indhop har været virkelig skidt. Vi har tabt kampen om midtbanen med indskiftningen af ham. Derudover så må man sende bebrejdende blikke mod Jota. Han skal simpelthen score på sine kæmpe chancer. Der er rigtig mange, som har spillet godt i dag, men der er desværre også nogle stykker, som har gjort det sværere for os, end det burde have været.
Måske knapt så klogt at leje ham ud som det første…JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 05. okt, 2024 15:06Szoboszlais indhop har været virkelig skidt. Vi har tabt kampen om midtbanen med indskiftningen af ham. Derudover så må man sende bebrejdende blikke mod Jota. Han skal simpelthen score på sine kæmpe chancer. Der er rigtig mange, som har spillet godt i dag, men der er desværre også nogle stykker, som har gjort det sværere for os, end det burde have været.
Ifht Allison har jeg tidligere foreslået at sælge ham og udnævne Kelleher til 1 valg.JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 05. okt, 2024 15:06Szoboszlais indhop har været virkelig skidt. Vi har tabt kampen om midtbanen med indskiftningen af ham. Derudover så må man sende bebrejdende blikke mod Jota. Han skal simpelthen score på sine kæmpe chancer. Der er rigtig mange, som har spillet godt i dag, men der er desværre også nogle stykker, som har gjort det sværere for os, end det burde have været.
Et salg af Alisson vil indbringe gode penge til indkøb og Kelleher imo ikke meget efter Alisson.
Og jeg er også vild med Alisson
Vanvittigt Eze brænder
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Cynwal
Bakspejls-logik. Det er en uforudsigelig situation, at Alisson lige bliver skadet en dag, hvor Kelleher ligger syg.Oomph242 skrev: ↑lørdag, 05. okt, 2024 15:11Måske knapt så klogt at leje ham ud som det første…JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 05. okt, 2024 15:06Szoboszlais indhop har været virkelig skidt. Vi har tabt kampen om midtbanen med indskiftningen af ham. Derudover så må man sende bebrejdende blikke mod Jota. Han skal simpelthen score på sine kæmpe chancer. Der er rigtig mange, som har spillet godt i dag, men der er desværre også nogle stykker, som har gjort det sværere for os, end det burde have været.
Vi SMADRER det PIShold !
Jota skylder efterhånden tre mål