14 - Federico Chiesa
Re: 14 - Federico Chiesa
uagtet, må jeg bøje mig i støvet for den energi han kommer på banen med.
Når han står på sidelinien før indskift, er det som at se Tyren på vej i arenaen.
Jeg håber virkelig alt godt for ham.
Når han står på sidelinien før indskift, er det som at se Tyren på vej i arenaen.
Jeg håber virkelig alt godt for ham.
Han er ikke en del af de 22 spillere, som er registreret til CL
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er sgu noget af en spand isvand at få kylet i hovedet. En forkert beslutning
"We're not racist, we only hate the mancs"
Ja helt forkert!Emmy skrev:Det er sgu noget af en spand isvand at få kylet i hovedet. En forkert beslutning
Det er sgu ikke ok!
Er sådan set enig. Men hvem skulle han have været med i stedet for? Rio?
Hvis vi havde hentet Guehi havde han været udtaget i stedet for Leoni og havde talt som homegrown. Så havde vi kunne udtage en ekstra spiller.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Ja selvfølgelig i stedet for Rio
Vidunder drengen må vente
Jeg tror den eneste grund til Rio er udtaget foran Chiesa er pga UEFAs regler om hjemmedyrket spillere fra holdets land.Emmy skrev:Ja selvfølgelig i stedet for Rio
Uanset må det være en kæmpe skuffelse for Chiesa og endnu et “signal”…
Jeg får sgu ondt af ham.
Han viser ild, når han får spilletid og jeg sidder hvergang og håber han får skovlet bolden i kassen.
Jeg får sgu ondt af ham.
Han viser ild, når han får spilletid og jeg sidder hvergang og håber han får skovlet bolden i kassen.
Det er helt sikkert grunden. Der er simpelthen ikke plads til Chiesa i truppen pt, men det er stadig væk noget af en mavepuster for ham. Han har lige meldt afbud til det landsholdet, for at blive i Liverpool og træne sig fit. Dedikationen fejler ikke noget.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Som Champions League har udviklet sig, mht at de store hold sparer kræfter og spilletrup i den indledende fase med 36 hold, i de mange intetsigende/yuinteressante opgør, så er der langt bedre mulighed for at give værdifuld læring og hård på brystet til et lysende teenagetalent, som er klubbens fremtid, frem for at bruge pladsen på en sympatisk spiller hvor man synes godt om hans jubelscener, men fremtidsperspektiverne er begrænsede.
Vi SMADRER det PIShold !