Hvad med 'den nye Jens Riisager'?AndreasN skrev:Det må edermame være den sørgeligste titel, man kan opnå som fodboldspiller.SørenK skrev:fattigmands-James Milner
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Eller light udgaven af joe Allen.?Mysjkin skrev:Hvad med 'den nye Jens Riisager'?AndreasN skrev:Det må edermame være den sørgeligste titel, man kan opnå som fodboldspiller.SørenK skrev:fattigmands-James Milner
YNWA..!
Aggerdoo skrev:Hahaha, spot onAndreasN skrev:Det må edermame være den sørgeligste titel, man kan opnå som fodboldspiller.SørenK skrev:fattigmands-James Milner![]()
![]()
Er han ikke meget ligeover med Milner i kvalitet?
Jeg ser Milner som værende lige et hak bedre end Grosskreutz. Det er dog ingen hemmelighed, at jeg ikke vurderer nogen af dem specielt højt.
Jeg er i øvrigt helt enig i, at fattigmands-James Milner er en lidet flatterende betegnelse!
Jeg er i øvrigt helt enig i, at fattigmands-James Milner er en lidet flatterende betegnelse!
Hvis man ser mod Bundesligaen hvilke spillere har så jeres største interesse til vores klub fraregnet de spillere man ikke tror er realistiske såsom Neuer.
We need a new Fowler...
Umiddelbart tænker jeg Draxler. Men han er jo også et ret stort navn.nikand skrev:Hvis man ser mod Bundesligaen hvilke spillere har så jeres største interesse til vores klub fraregnet de spillere man ikke tror er realistiske såsom Neuer.
Og hvis man ønsker en ny målmand, så er Leno vel interessant.
Derudover finder jeg disse to unge spillere spændende. Geis i Schalke, som kunne være den fremtidige afløser for Lucas. Og Brandt i Leverkusen. Jeg har ikke set dem spille så meget, men de få kampe, som jeg har set, har de gjort et godt indtryk. Lagde egentlig mest mærke til dem, efter at kommentatorerne i deres kampe omtalte dem, som store talenter. Især Brandt (som vist kun er 19) er en såkaldt udviklingsspiller, men der sker sgu noget, når han kommer ind.
Ellers, så kan jeg godt lide alle de normale navne, som samtidig er noget nær umulige at hente.
Kloppite
Granit Xhaka kunne være et særdeles interessant bud på den defensive midtbane.
Teknisk dygtig midtbanespiller, der er ligeledes er god udi det taktiske og med en stærk fysik til følge.
Teknisk dygtig midtbanespiller, der er ligeledes er god udi det taktiske og med en stærk fysik til følge.
Hvor er Mahrez dog en fremragende spiller! Ham så jeg gerne på vores højrekant, men det er nok ønsketænkning, som Leicester spiller nu kombineret med hvilke klubber, der må forventes at komme på banen, skulle han være tilgængelig på markedet.
Nu har jeg siddet og kigget lidt video med ham Grujic fra Parmesan Beograd vi efter sigende er kædet sammen med, og jeg vil beskrive ham som en blanding mellem Emre Can og Benteke, og måske en smule Coutinho´sk med sine små driblinger (dog på ingen måde på niveau med Cou10 ) og så har han et blændende spark fra distancen. Dog virker mange af hans aktioner også en smule hovedløse, men kan se potentialet, og håber vi henter ham
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?
Benteke?!matty skrev:Nu har jeg siddet og kigget lidt video med ham Grujic fra Parmesan Beograd vi efter sigende er kædet sammen med, og jeg vil beskrive ham som en blanding mellem Emre Can og Benteke, og måske en smule Coutinho´sk med sine små driblinger (dog på ingen måde på niveau med Cou10 ) og så har han et blændende spark fra distancen. Dog virker mange af hans aktioner også en smule hovedløse, men kan se potentialet, og håber vi henter ham
What? Tror du har fejlvurderet ham lidt. Men det sker jo når man ser youtube videoer.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
@thefugle. Det jeg mente med Benteke sammenligningen er at han kan heade bolden videre (det er pt det eneste jeg synes Benteke har vist han kan) så derfor sammenligningen 

i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?
Prøv at tænk den mindre sum som Leicester købte ham for. Mindre end fx. Elbasani i BØF.SørenK skrev:Hvor er Mahrez dog en fremragende spiller! Ham så jeg gerne på vores højrekant, men det er nok ønsketænkning, som Leicester spiller nu kombineret med hvilke klubber, der må forventes at komme på banen, skulle han være tilgængelig på markedet.
We need a new Fowler...
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Han er flavour of the Month. Lidt ligesom Michu.
Jürgen Klopp ved og hente hans første signing til klubben serbiske Marko Grujic. Fra Røde Stjerne til en sum af omkring 5.0 mio pund.
http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... ic-signing
Derudover er Sakho the beast , Jordan Ibe og Daniel Sturridge tilbage til træningsbænken ifg Klopp. God Jul og godt med masser fodbold indenfor de næste 2-3 uger,
- Plus et transfer vindue lige om hjørnet (CB og en kvalitet DM/CM) !!
http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... ic-signing
Derudover er Sakho the beast , Jordan Ibe og Daniel Sturridge tilbage til træningsbænken ifg Klopp. God Jul og godt med masser fodbold indenfor de næste 2-3 uger,

- Plus et transfer vindue lige om hjørnet (CB og en kvalitet DM/CM) !!

You'r Never Walk Alone. ///
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Endnu en ung og billig talentfuld spiller. En lottokupon. Kender ham ikke.