FORUM support/info tråd

Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
Brugeravatar
LarsU

Re: FORUM support/info tråd

Indlæg af LarsU » søndag, 11. jan, 2009 00:32

Mugge skrev:
LarsU skrev:
Hæske skrev:Jeg savner at der er forskel på farverne på side tallet.
Altså den side man er på, der er tallet sort og de resterende sider er grå, som de var før.
Ja, det lagde jeg også mærke til i dagens kamptråd. Især når man er i en tråd med mange sider, kan det være rart at kunne se, hvilken side man er på lige nu.
Jeg skal nok se på det igen. Men det er ikke så simpelt, da der er et hav af forskellige koder mht. farver og funktioner her på forum. Og nogen farvekoder dækker og flere funktioner.

MEN, man kan nu godt se hvilken side man er på, da der f.eks. står side 1 af 2.
Det er rigtigt, det havde jeg faktisk overset.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

PFN

Indlæg af PFN » tirsdag, 13. jan, 2009 23:54

Fedt design.

Jeg tænkte lidt på, om ikke det var muligt, at på de sider, hvor man byder på kommende kampes resultater, at der udover at angive, hvor mange der har stemt på de forskellige resultater, også var en optælling nederst, som angav hvor stor en procentdel, som havde tippet en sejer, uafgjort eller et nederlag (evt. med navn på den sidste kategori :twisted: ).

Bare en idé jeg fik, take it or leave it...

PS. beklager den lidt rodede forklaring.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » onsdag, 14. jan, 2009 13:16

PFN skrev:Fedt design.

Jeg tænkte lidt på, om ikke det var muligt, at på de sider, hvor man byder på kommende kampes resultater, at der udover at angive, hvor mange der har stemt på de forskellige resultater, også var en optælling nederst, som angav hvor stor en procentdel, som havde tippet en sejer, uafgjort eller et nederlag (evt. med navn på den sidste kategori :twisted: ).

Bare en idé jeg fik, take it or leave it...

PS. beklager den lidt rodede forklaring.
Udemærket idé, men det kan ikke lade sig gøre at skille de ting ad - desværre.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 15. jan, 2009 15:24

Har fifler lidt med farverne igen.
Som det er nu, så er der igen forskel på farverne i forbindelse med sidetallene.
Men som jeg også forklarede, så hænger flere ting sammen, så det har også den konsekvens, at tråde man ikke har besøgt, vil have samme grå farve.

FS
Alder: 36

Indlæg af FS » onsdag, 28. jan, 2009 22:48

Er det muligt at få lavet det sådan, at man godt kan skrive et nyt indlæg, selvom der er kommet et nyt i mellemtiden? Det er irriterende at skulle trykke udfør 5 gange i f.eks. 'under kampen'-trådene, når man vil lave et nyt indlæg.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » fredag, 30. jan, 2009 00:09

krang skrev:Er det muligt at få lavet det sådan, at man godt kan skrive et nyt indlæg, selvom der er kommet et nyt i mellemtiden? Det er irriterende at skulle trykke udfør 5 gange i f.eks. 'under kampen'-trådene, når man vil lave et nyt indlæg.
Nej, det kan ikke umiddelbart ændres - desværre.

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » torsdag, 05. feb, 2009 14:06

Kom til at tænke på om det ikke kun lade sig gøre at få et lille felt oppe ved side tallene, hvor i der kan skrives hvilket side i tråden man ville springe til.

Har set det på andre forums, og det kunne nu engang være praktisk med nogle af de lange tråde vi har her inde ?

Brugeravatar
martinsommer
Geografisk sted: Viborg
Alder: 44

Indlæg af martinsommer » torsdag, 05. feb, 2009 14:31

Petey skrev:Kom til at tænke på om det ikke kun lade sig gøre at få et lille felt oppe ved side tallene, hvor i der kan skrives hvilket side i tråden man ville springe til.

Har set det på andre forums, og det kunne nu engang være praktisk med nogle af de lange tråde vi har her inde ?
Du kan vel bare trykke på "Gå til side"? Så vises et indtastningsfelt, hvori du kan skrive et sidenummer.

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » torsdag, 05. feb, 2009 14:51

^^ Tænkt man kan være så uopmærksom. :lol:

Jeg siger tak. Glem mit forslag.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 02. mar, 2009 17:09

Har overvejet, om ikke vi mangler to valgmuligheder når vi skal stemme om MoM i efter-kamp trådene, da jeg godt nogen gange kunne ønske at stemme på

Ingen har fortjent MoM
eller
Hele holdet har fortjent det.

Eksempelvis er der på icliverpool.net mulighed for "ingen har fortjent det" og den valgmulighed har små 54% valgt efter Boro kampen.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 02. mar, 2009 19:35

Cynwal skrev:Har overvejet, om ikke vi mangler to valgmuligheder når vi skal stemme om MoM i efter-kamp trådene, da jeg godt nogen gange kunne ønske at stemme på

Ingen har fortjent MoM
eller

Eksempelvis er der på icliverpool.net mulighed for "ingen har fortjent det" og den valgmulighed har små 54% valgt efter Boro kampen.
Det synes jeg ikke er en god ide. Enten kan man finde en kampens spiller - uanset hvorledes det er gået - eller også kan man ikke. Er disse muligheder der ikke tvinges man til at tage stilling til, om der ikke alligevel er en der har gjort sig en smule mere fortjent til det end andre. Når holdet har tabt, så vil der komme rigtig mange på 'Ingen fortjener MotM' da man i skuffelsens øjemed er i en tilstand, hvor klarsynet er sløret af de følelser man har indvolveret i kampens udvikling og forløb.

Derimod mangler der mere en mulighed der hedder
'Kan ikke afgøre det, da valget er imellem to eller flere'
eller
'jeg har ikke set kampen'
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 03. mar, 2009 15:30

Hekkem skrev:
Cynwal skrev:Har overvejet, om ikke vi mangler to valgmuligheder når vi skal stemme om MoM i efter-kamp trådene, da jeg godt nogen gange kunne ønske at stemme på

Ingen har fortjent MoM
eller

Det synes jeg ikke er en god ide. Enten kan man finde en kampens spiller - uanset hvorledes det er gået - eller også kan man ikke. Er disse muligheder der ikke tvinges man til at tage stilling til, om der ikke alligevel er en der har gjort sig en smule mere fortjent til det end andre. Når holdet har tabt, så vil der komme rigtig mange på 'Ingen fortjener MotM' da man i skuffelsens øjemed er i en tilstand, hvor klarsynet er sløret af de følelser man har indvolveret i kampens udvikling og forløb.

eller
Kan måske godt følge dig lidt. Har bare i flere tilfælde selv valgt ikke at stemme, da jeg vitterligen har syntes, at der ikke var nogen der har fortjent det.

Med hensyn til så ikke kampen, er jeg dybt enig. Har nogengange undret mig over, at der er nogen der i efterkamptråden har skrevet: "Så ikke kampen, men da XX scorede har jeg stemt på ham" eller "bedømt på det jeg læste i avisen, har jeg stemt på YY". Det er i mine øjne ikke seriøst.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » lørdag, 07. mar, 2009 12:29

Cynwal skrev:
Hekkem skrev:

Ingen har fortjent MoM
eller

eller
Kan måske godt følge dig lidt. Har bare i flere tilfælde selv valgt ikke at stemme, da jeg vitterligen har syntes, at der ikke var nogen der har fortjent det.

Med hensyn til så ikke kampen, er jeg dybt enig. Har nogengange undret mig over, at der er nogen der i efterkamptråden har skrevet: "Så ikke kampen, men da XX scorede har jeg stemt på ham" eller "bedømt på det jeg læste i avisen, har jeg stemt på YY". Det er i mine øjne ikke seriøst.
Men hvis man ikke har set kampen, burde man undlade at stemme, så det ville praktisk set ikke ændre noget at der var en mulighed "har ikke set kampen".

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 07. mar, 2009 21:28

Er det egentlig muligt at ignorere hele tråde, jeg kan hvertfald ikke hitte ud af det hvis det er muligt ;) eller er det noget der er i overvejelserne og få tilføjet Mugge? Ved godt det er en bagatel og gå ind og tjekke feks "diverse" tråden hvis den er rød, men det er meget få emner i den kategori jeg følger, så ville da godt slippe for at skulle tjekke den konstant.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » lørdag, 07. mar, 2009 23:25

Thommo skrev:Er det egentlig muligt at ignorere hele tråde, jeg kan hvertfald ikke hitte ud af det hvis det er muligt ;) eller er det noget der er i overvejelserne og få tilføjet Mugge? Ved godt det er en bagatel og gå ind og tjekke feks "diverse" tråden hvis den er rød, men det er meget få emner i den kategori jeg følger, så ville da godt slippe for at skulle tjekke den konstant.
Nej, det mener jeg ikke kan lade sig gøre.
En lidt - måske bøvlet måde, kan være at du laver et bogmærke for de emner du vil følge. Men så skal du omvendt igennem dit brugerkontrolpanel hver gang.

Besvar