Kravl i dit hul igen dit afskumAllanShore skrev:Samt Liverpool med et koks af dimensioner - er alt ved at være dagligdag igen?jensemand skrev:Rojo undgår rødt for en vanvidstackling og Stekelenburg og lidt held får sneget en united-scoring ind.. er United mon på vej tilbage til fordums styrke med held og dommerheld?
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
"We're not racist, we only hate the mancs"
Karma is a bitch, AllanShore.
9 point op til os endnu

9 point op til os endnu
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Dagens Kampe
Og tak til Urinho for at sætte Sideshow Bob på banen bare for at han efter tre min kunne begå et straffesparkCynwal skrev:Tak til Fehår Fellaini
Senest rettet af Emmy søndag, 04. dec, 2016 18:59, rettet i alt 1 gang.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Corner taken quickly...
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Var the Speshul One ikke på tilskuerpladserne i dag?Emmy skrev:Og tak til Urinho for at sætte Sideshow Bob på banen bare for at han efter tre min kunne begå et straffesparkCynwal skrev:Tak til Fehår Fellaini
Nej. Det var han i onsdags mod WHU.ThunderZtorm skrev:Var the Speshul One ikke på tilskuerpladserne i dag?Emmy skrev:Og tak til Urinho for at sætte Sideshow Bob på banen bare for at han efter tre min kunne begå et straffesparkCynwal skrev:Tak til Fehår Fellaini
-
AllanShore
Skovdal skrev:Hvad laver du egentlig herinde? Utroligt du ikke er blevet kylet af helvede til endnu.
Så har vi jo de vante sympatiske hoveder på omgang igen.Emmy skrev:Kravl i dit hul igen dit afskum
Fan af Manchester United
-
Robbie_God_Fowler
Dembele kan blive rigtig god. Sjælden kombination af fart, overblik og kreativitet. Og så er han kun 19 år.
Cynwal skrev:Dejligt med foreløbig to torsdagskampe mere til Spurs
Sad helt og følte mig beskidt ved ikke at håbe på et Tottenham nederlag.....
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
3-0 (...og 3-1Cynwal skrev:Så ved man hvor meget snor man kan tillade sig at give modstanderenEmmy skrev:Det blev såmænd til et hattrick af Morgan men foran 3-0 tabte de alligevel 3-4. De fire mål scoret i de sidste 10 min!
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp