Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Her et godt indspark til debatten fra en af TIAs faste skribenter, som forklarer, hvordan vi kan komme videre efter Suárez - vel at mærke uden at købe en dyr angriber som erstatning.
http://www.thisisanfield.com/2014/08/li ... e-forward/
http://www.thisisanfield.com/2014/08/li ... e-forward/
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Tilslutter mig gerne "afskaf hylder" segmentet. For mig er Messi, Ronaldo og Suarez de eneste, der klart står ud af mængden. Og det er jo kun offensivspillere, så hvad så med midtbane og forsvarsspillere?
Det bliver utroligt diffust at skyde et "vi skal ikke hente hylde 2 og 3 spillere" afsted. Men generelt er jeg ikke så meget for transferdebat, da jeg synes det hele i virkeligheden bliver lidt intetsigende. Det sjove er for mig nærmere at identificere de områder, vi bør forstærke os på.
Personligt vil jeg under transfervinduet evaluere Rodgers på, om han adresserer holdets problemer i de spillere han køber - og det kan jeg som regel mest evaluere på, hvorvidt kan køber en venstre back hvis vi mangler en venstre back, snarere end præcis hvem (læs: hvilket "navn") han køber. Så må jeg evaluere spillerne i løbet af, eller efter sæsonen. Og den tilgang er selvfølgelig primært opstået i erkendelse af, at Rodgers, scouts og hvem der ellers er i transferkomiteen, har en betydeligt større viden om vores trup og om hvad der rører sig ude i verden.
Det bliver utroligt diffust at skyde et "vi skal ikke hente hylde 2 og 3 spillere" afsted. Men generelt er jeg ikke så meget for transferdebat, da jeg synes det hele i virkeligheden bliver lidt intetsigende. Det sjove er for mig nærmere at identificere de områder, vi bør forstærke os på.
Personligt vil jeg under transfervinduet evaluere Rodgers på, om han adresserer holdets problemer i de spillere han køber - og det kan jeg som regel mest evaluere på, hvorvidt kan køber en venstre back hvis vi mangler en venstre back, snarere end præcis hvem (læs: hvilket "navn") han køber. Så må jeg evaluere spillerne i løbet af, eller efter sæsonen. Og den tilgang er selvfølgelig primært opstået i erkendelse af, at Rodgers, scouts og hvem der ellers er i transferkomiteen, har en betydeligt større viden om vores trup og om hvad der rører sig ude i verden.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Morens nærmer sig det er en god handel.
Alves ville være guld at få ind.
Angrebet skal forstærkes gerne med Balotelli. og gerne snart. alternativt Reus.
Spørgsmålet er om de når dette inden sæsonstart.
I øvrigt tror jeg lallana bliver et hit og sikker starter med tiden.
Alves ville være guld at få ind.
Angrebet skal forstærkes gerne med Balotelli. og gerne snart. alternativt Reus.
Spørgsmålet er om de når dette inden sæsonstart.
I øvrigt tror jeg lallana bliver et hit og sikker starter med tiden.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Så vi skal have en angriber
Men det skal være en angriber som er
Hurtigt.
God afslutter
God spilforståelse.
Løbstærk
Teknisk fin
Og villig til at dele pladsen med Sturrigde.
Fordi sturrigde går ikke alle kampe uden skader, det næsten et given, havde det været suarez var jeg ikke lige så utryg men sturrigde har allerede haft et ton af skader hos os.
Hurtigt.
God afslutter
God spilforståelse.
Løbstærk
Teknisk fin
Fordi sturrigde går ikke alle kampe uden skader, det næsten et given, havde det været suarez var jeg ikke lige så utryg men sturrigde har allerede haft et ton af skader hos os.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Man så i nat hvor meget vi har brug for 2 nye backs og en god angriber. Lambert har slet ikke niveauet til 2 angriber i LFC.
Kan BR forme lidt på balotelli tror jeg han ville kunne gøre det rigtig godt for os, men jeg er virkelig i tvivl om ham.
Får vi det inde vi starter på sæsonen er jeg ikke i tvivl om at vi er med helt fremme både i PL og CL. Måske ind da vinde en af dem.
Kan BR forme lidt på balotelli tror jeg han ville kunne gøre det rigtig godt for os, men jeg er virkelig i tvivl om ham.
Får vi det inde vi starter på sæsonen er jeg ikke i tvivl om at vi er med helt fremme både i PL og CL. Måske ind da vinde en af dem.
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC
Han han kommer ikke til at holde, frygter virkelig han kommer til at sidde ude med skader, i store dele af sæsonen. Glas benWormie skrev:Så vi skal have en angriber
Hurtigt.
God afslutter
God spilforståelse.
Løbstærk
Teknisk fin
Helt enig. Moreno og Alves samt en klasseangriber. Carvani. Reus. Balotelli niveau.shv12 skrev:Man så i nat hvoniveauet. har brug for 2 nye backs og en god angriber. Lambert har slet ikke niveauet til 2 angriber i LFC.
Enig med Lambert han har slet ikke niveauet
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Af de 3 ville jeg helst have carvani, han arbejder virkelig så hårdt, og ved hvor målet står. Men de to andre ville også kunne gøre det.Kelly skrev:Helt enig. Moreno og Alves samt en klasseangriber. Carvani. Reus. Balotelli niveau.shv12 skrev:Man så i nat hvoniveauet. har brug for 2 nye backs og en god angriber. Lambert har slet ikke niveauet til 2 angriber i LFC.
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
Nej, han ser ikke godt ud, men han får godt nok heller ikke meget at arbejde med. Vi er i gang med at lave endnu en Carrol, hvor Lambert ender med at tonse forvirret rundt i et system som slet ikke er kompatibel med hans måde at arbejde på.Kelly skrev:Helt enig. Moreno og Alves samt en klasseangriber. Carvani. Reus. Balotelli niveau.shv12 skrev:Man så i nat hvoniveauet. har brug for 2 nye backs og en god angriber. Lambert har slet ikke niveauet til 2 angriber i LFC.
Statistik mæssigt er han på alle sider rated højt, Sqauwka har ham på en 5. plads kun overgået af SAS, Shrek og Aguero i sidste sæson, så et eller andet må han kunne.
bblauritzen skrev:Nej, han ser ikke godt ud, men han får godt nok heller ikke meget at arbejde med. Vi er i gang med at lave endnu en Carrol, hvor Lambert ender med at tonse forvirret rundt i et system som slet ikke er kompatibel med hans måde at arbejde på.Kelly skrev:Helt enig. Moreno og Alves samt en klasseangriber. Carvani. Reus. Balotelli niveau.shv12 skrev:Man så i nat hvoniveauet. har brug for 2 nye backs og en god angriber. Lambert har slet ikke niveauet til 2 angriber i LFC.
Statistik mæssigt er han på alle sider rated højt, Sqauwka har ham på en 5. plads kun overgået af SAS, Shrek og Aguero i sidste sæson, så et eller andet må han kunne.
Jeg tror også det er derfor han har skuffet mig. Jeg var nemlig rigtig glad da vi hentede ham. Nu har jeg kun set 1,5 kamp med ham, men jeg syntes han virker meget nervøs. Lad os håbe det bare er det, for vi ved jo han kan lave mål.
Nu er det jo heller ikke planen, at han skal starte inde, men mere en ideen med at have en helt anden tangent, man kan smide en fra bænken. Lambert er ganske rigtigt ikke kommet godt fra start, men jeg kan ærligt talt ikke se, hvad han skulle gøre så meget anderledes.
Han bliver udelukkende brugt som spilstation og har (frit fra hukommelsen) kun en enkelt gang fået serveret en bold i panden i feltet - som han desværre ikke omsætter til mål.
Når/hvis vi får Moreno og kan få Johnson op på et nogenlunde niveau igen, så har vi også langt bedre forudsætninger for at komme til indlæg, når vi har brug for at smide nogle bolde i feltet. Det vil Lambert kunne give os. Samtidigt er han slet ikke dårlig med fødderne og får i går flere sat sine medspillere i scene. Blandt andet Coutinhos afslutning.
Han bliver udelukkende brugt som spilstation og har (frit fra hukommelsen) kun en enkelt gang fået serveret en bold i panden i feltet - som han desværre ikke omsætter til mål.
Når/hvis vi får Moreno og kan få Johnson op på et nogenlunde niveau igen, så har vi også langt bedre forudsætninger for at komme til indlæg, når vi har brug for at smide nogle bolde i feltet. Det vil Lambert kunne give os. Samtidigt er han slet ikke dårlig med fødderne og får i går flere sat sine medspillere i scene. Blandt andet Coutinhos afslutning.
Liverpool Football Klopp
Angående Lambert, så er det rigtig, at han ikke har fået det store at arbejde med. Straffesparket og hovedstødet har vel været de største egentlige chancer, han har fået serveret. Men han skal passe til systemet og ikke omvendt. Derfor er det dog også at forvente, at han som ny angriber skal bruge lidt tid på at finde ind i holdets balance. Dertil lagt at Lambert eftersigende skulle have tendens til at lægge lidt svagt ud i preseason for derefter at arbejde sig frem til en bedre form. Jeg går ud fra, at det ikke bliver nemmere med alderen, og han er trods alt 32 år.
Sælger vi Borini, skal en ny angriber ind. Spiller vi primært med to angribere, skal en ny angriber ind, uanset om Borini bliver. Spiller vi primært med en angriber oppe foran, er tre angribere i princippet nok. Sturridge og Borini er mobile angribere og Lambert er det alternative tredjevalg, når modstanderen eller taktikken kræver det. Til de resterende offensive pladser har vi Sterling, Lallana, Coutinho, Ibe, Suso og Markovic, hvilket egentlig burde være nok. Enten Ibe eller Suso kunne måske godt blive lånt ud til fordel for en mere erfaren spiller som fx Konoplyanka.
Sælger vi Borini, skal en ny angriber ind. Spiller vi primært med to angribere, skal en ny angriber ind, uanset om Borini bliver. Spiller vi primært med en angriber oppe foran, er tre angribere i princippet nok. Sturridge og Borini er mobile angribere og Lambert er det alternative tredjevalg, når modstanderen eller taktikken kræver det. Til de resterende offensive pladser har vi Sterling, Lallana, Coutinho, Ibe, Suso og Markovic, hvilket egentlig burde være nok. Enten Ibe eller Suso kunne måske godt blive lånt ud til fordel for en mere erfaren spiller som fx Konoplyanka.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Men når man har en 1 angriber som mange skade problemer, så bliver han jo automatisk starter, og det er han ikke god nok til. Johnson finder ikke et okay niveau igen, det har han hvis bevist i længere tid nu.AndreasN skrev:Nu er det jo heller ikke planen, at han skal starte inde, men mere en ideen med at have en helt anden tangent, man kan smide en fra bænken. Lambert er ganske rigtigt ikke kommet godt fra start, men jeg kan ærligt talt ikke se, hvad han skulle gøre så meget anderledes.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
@RGF:
Som jeg skrev, afhænger det af definitionen på verdensklasse, og hvordan man definere om en spiller er en topspiller, talent eller blot en spiller.
Du slår Markovic i hartkorn med en spiller som Manquillo, hvilket jeg synes er en fejl vurdering af Markovic. Han har trods alt vist sig som en topspiller i den portugisiske liga, og blev valgt til årets hold i Euro League. Han er langt længere fremme i sin udvikling end Manquillo. Moreno er vel heller ikke helt uprøvet. Han har trods alt været fast mand hos Sevilla i to sæsoner. Moreno er ligeledes langt længere fremme ind Manquillo.
Ja vi har en ung stamme, men samtidig en erfaren stamme, hvilket skal med ligningen. Hendo, Allen, Sturridge, Mignolet og Sakho har alle erfaring fra bl.a. VM (på nær Allen). Flanno har en PL sæson i benene. Så det er en stamme vi kan bygge videre på i lang tid fremover, og en stamme som har vist et højt niveau i PL, og det er meget vigtigt. De har vist de kan spille med og i mange tilfælde være bedre.
Rodgers henter unge spillere, ja, men han er også god til at udvikle dem. Han vil ikke lykkes med alle (tror jeg ikke i hvert fald). Men jeg tror også han gerne vil opbygge en vinderkultur i klubben. Han taler tit om han vil hente spillere med 'den rette mentalitet', og det tror jeg hænger sammen med den nævnte vinderkultur, som han gerne vil indføre i klubben. Lovren, Lallana og Lambert kan vel regnes for prøvede spillere i Premier League.
Jeg er fuldstændig enig med dig i at vi skal have en goalgetter mere. Og gerne en proven goalgetter. Én som kan både kan spille ved siden a Sturridge og alene på top.
Som jeg skrev, afhænger det af definitionen på verdensklasse, og hvordan man definere om en spiller er en topspiller, talent eller blot en spiller.
Du slår Markovic i hartkorn med en spiller som Manquillo, hvilket jeg synes er en fejl vurdering af Markovic. Han har trods alt vist sig som en topspiller i den portugisiske liga, og blev valgt til årets hold i Euro League. Han er langt længere fremme i sin udvikling end Manquillo. Moreno er vel heller ikke helt uprøvet. Han har trods alt været fast mand hos Sevilla i to sæsoner. Moreno er ligeledes langt længere fremme ind Manquillo.
Ja vi har en ung stamme, men samtidig en erfaren stamme, hvilket skal med ligningen. Hendo, Allen, Sturridge, Mignolet og Sakho har alle erfaring fra bl.a. VM (på nær Allen). Flanno har en PL sæson i benene. Så det er en stamme vi kan bygge videre på i lang tid fremover, og en stamme som har vist et højt niveau i PL, og det er meget vigtigt. De har vist de kan spille med og i mange tilfælde være bedre.
Rodgers henter unge spillere, ja, men han er også god til at udvikle dem. Han vil ikke lykkes med alle (tror jeg ikke i hvert fald). Men jeg tror også han gerne vil opbygge en vinderkultur i klubben. Han taler tit om han vil hente spillere med 'den rette mentalitet', og det tror jeg hænger sammen med den nævnte vinderkultur, som han gerne vil indføre i klubben. Lovren, Lallana og Lambert kan vel regnes for prøvede spillere i Premier League.
Jeg er fuldstændig enig med dig i at vi skal have en goalgetter mere. Og gerne en proven goalgetter. Én som kan både kan spille ved siden a Sturridge og alene på top.
Hvorfor vi også er på udkig efter endnu en angriber.shv12 skrev:Men når man har en 1 angriber som mange skade problemer, så bliver han jo automatisk starter, og det er han ikke god nok til. Johnson finder ikke et okay niveau igen, det har han hvis bevist i længere tid nu.AndreasN skrev:Nu er det jo heller ikke planen, at han skal starte inde, men mere en ideen med at have en helt anden tangent, man kan smide en fra bænken. Lambert er ganske rigtigt ikke kommet godt fra start, men jeg kan ærligt talt ikke se, hvad han skulle gøre så meget anderledes.
Liverpool Football Klopp