Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hvis Costa brækkede benet... Så ville det ikke være det værste, der kunne ske.
Liverpool Football Klopp
I princippet burde man håbe på et Chelsea-mål her i de døende minutter, så de er klar til at ordne Southampton i weekenden, men det er svært i praksis.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
- JudgeArdaStudge
Jeg lægger mærke til, at det er en fri bold, som de begge kaster sig efter. Var Zlatan kommet først på bolden, så havde Oscars knopper siddet lige i læggen på ham. I stedet ender det med omvendt fortegn dog uden knopper, fordi Oscar når først - Faktisk rammer Oscars knopper Zlatan. Men nu går du også fra at sige hasarderet og kluntet til at sige for voldsomt. I min verden er der i øvrigt forskel på voldsomt og hasarderet, skal det lige huskes at siges.mawope skrev:Selvom Zlatan når at trække benet til sig en lille smule, ændrer det ikke ved at han kommer alt for sent og for voldsomt ind i tacklingen. Man kan også se det på Zlatans kropssprog lige umiddelbart efter, han godt ved, den er over grænsen.
http://ftw.usatoday.com/2015/03/zlatan- ... sg-chelsea
Det er dumdristigt (hasarderet) af Zlatan, men han har øjnene på bolden, kommer ikke med knopperne forrest og trækker benet til sig i hændelsen. Jeg synes, den ender med at se værre ud end den reelt er, fordi at Oscar reagerer som han gør. Men jeg medgiver gerne, at han giver dommeren mulighed for at dømme rødt kort, det er bare ikke ens betydende med, at jeg mener, det er korrekt dømt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Nej, det er klart, når vi kan sidde og gennemse hændelsen fra forskellige vinkler et utal af gange. Den luksus har dommeren ikke, og Zlatan er både for voldsom, hasarderet og kluntet i sin aktion. Han oversatser.JudgeArdaStudge skrev: Jeg lægger mærke til, at det er en fri bold, som de begge kaster sig efter. Var Zlatan kommet først på bolden, så havde Oscars knopper siddet lige i læggen på ham. I stedet ender det med omvendt fortegn dog uden knopper, fordi Oscar når først - Faktisk rammer Oscars knopper Zlatan. Men nu går du også fra at sige hasarderet og kluntet til at sige for voldsomt. I min verden er der i øvrigt forskel på voldsomt og hasarderet, skal det lige huskes at siges.
Det er dumdristigt (hasarderet) af Zlatan, men han har øjnene på bolden, kommer ikke med knopperne og trækker benet til sig i hændelsen. Jeg synes, den ender med at se værre ud end den reelt er, fordi at Oscar reagerer som han gør. Men jeg medgiver gerne, at han giver dommeren mulighed for at dømme rødt kort, det er bare ikke ens betydende med, at jeg mener, det er korrekt dømt.
Æv!
- JudgeArdaStudge
Er Roman i lommen på Thiago Silva?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
Dommeren har den luksus ikke at lade sig påvirke af Oscars teatralske opførsel og de ni Chelsea-spillere, der omringer ham, mens de råber og skriger.mawope skrev:Nej, det er klart, når vi kan sidde og gennemse hændelsen fra forskellige vinkler et utal af gange. Den luksus har dommeren ikke, og Zlatan er både for voldsom, hasarderet og kluntet i sin aktion. Han oversatser.JudgeArdaStudge skrev: Jeg lægger mærke til, at det er en fri bold, som de begge kaster sig efter. Var Zlatan kommet først på bolden, så havde Oscars knopper siddet lige i læggen på ham. I stedet ender det med omvendt fortegn dog uden knopper, fordi Oscar når først - Faktisk rammer Oscars knopper Zlatan. Men nu går du også fra at sige hasarderet og kluntet til at sige for voldsomt. I min verden er der i øvrigt forskel på voldsomt og hasarderet, skal det lige huskes at siges.
Det er dumdristigt (hasarderet) af Zlatan, men han har øjnene på bolden, kommer ikke med knopperne og trækker benet til sig i hændelsen. Jeg synes, den ender med at se værre ud end den reelt er, fordi at Oscar reagerer som han gør. Men jeg medgiver gerne, at han giver dommeren mulighed for at dømme rødt kort, det er bare ikke ens betydende med, at jeg mener, det er korrekt dømt.
Æv!
Umiddelbart var min første tanke - lige da det var sket - at det lignede et potentielt rødt kort. Og herhjemme er der kun konens åndedræt og to snorkende unger (-;JudgeArdaStudge skrev: Dommeren har den luksus ikke at lade sig påvirke af Oscars teatralske opførsel og de ni Chelsea-spillere, der omringer ham, mens de råber og skriger.
-
"Plastikflag".. Well spoken Mølby.
- JudgeArdaStudge
I guess not.JudgeArdaStudge skrev:Er Roman i lommen på Thiago Silva?
Og heller ikke omvendt....JudgeArdaStudge skrev:I guess not.JudgeArdaStudge skrev:Er Roman i lommen på Thiago Silva?
"We're not racist, we only hate the mancs"