Kan godt lide Rafa. Han har bidraget meget til engelsk fodbold.AllanShore skrev:Er du syg Aquliani4? Hvad blev der af at holde med engelsk fodbold?
Jeg håber i hvert fald, at de går videre.
Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Hent Shelvey tilbage!
-
Det gør sgu en smule ondt, at se Christian Eriksen havne i Tottenham... Jeg bliver nød til at få det ud. Hvorfor lige dem. pis. så er det ude.. tak
-
Ja, enig. Det der egentlig gør mest ondt på mig, det er hans pris. Jeg synes det er en super pris...OBI-WAN skrev:Det gør sgu en smule ondt, at se Christian Eriksen havne i Tottenham... Jeg bliver nød til at få det ud. Hvorfor lige dem. pis. så er det ude.. tak

Ja. Jeg er blevet virkelig, virkelig træt af Tottenham generelt, så nu kan jeg desværre ikke rigtigt ønske CE succes.OBI-WAN skrev:Det gør sgu en smule ondt, at se Christian Eriksen havne i Tottenham... Jeg bliver nød til at få det ud. Hvorfor lige dem. pis. så er det ude.. tak
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Jeg tillader mig at juble over, vi ikke var interesseret i Eriksen. Jeg tror, han falder igennem i Tottenham, men det bliver da skægt at følge ham - især nu når vi garanteret skal trækkes igennem en masse af deres kampe...
Liverpool Football Klopp
Hvordan skulle han kunne floppe til den pris? Jeg tror han kommer til at klare sig.AndreasN skrev:Jeg tillader mig at juble over, vi ikke var interesseret i Eriksen. Jeg tror, han falder igennem i Tottenham, men det bliver da skægt at følge ham - især nu når vi garanteret skal trækkes igennem en masse af deres kampe...
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvis hans spil ikke lever op til den pris. Bare et gæt.OBI-WAN skrev:Hvordan skulle han kunne floppe til den pris?
Ja, det er sådan kan man definerer et flop. Det var ikke det jeg menteHr. Drejer skrev:Hvis hans spil ikke lever op til den pris. Bare et gæt.OBI-WAN skrev:Hvordan skulle han kunne floppe til den pris?

Under sidste kamp. så snakkede Mølby om at "vi" (viasat) ville sende et 3 timers program med transferafslutningen. Nogle der ved hvor og hvornår det bliver sendt?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
TV3 Sport 2Jesper skrev:Under sidste kamp. så snakkede Mølby om at "vi" (viasat) ville sende et 3 timers program med transferafslutningen. Nogle der ved hvor og hvornår det bliver sendt?
Tidspunktet tror jeg ikke er så svært at regne ud
"We're not racist, we only hate the mancs"
Det kunne jo være, at man valgte at lave programmet fra 22.30-00.30 for at få det sidste med. Men takker!Emmy skrev:TV3 Sport 2Jesper skrev:Under sidste kamp. så snakkede Mølby om at "vi" (viasat) ville sende et 3 timers program med transferafslutningen. Nogle der ved hvor og hvornår det bliver sendt?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Mon ikke også det er det Emmy mener? Det ville da i hvert fald også være mit gætJesper skrev:Det kunne jo være, at man valgte at lave programmet fra 22.30-00.30 for at få det sidste med. Men takker!Emmy skrev:TV3 Sport 2Jesper skrev:Under sidste kamp. så snakkede Mølby om at "vi" (viasat) ville sende et 3 timers program med transferafslutningen. Nogle der ved hvor og hvornår det bliver sendt?

Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.
-
- Alder: 32
En lille sjov nyhed, Jose Mourinho udgiver sin egen børne tegnefilm kaldet "Jose and the Special Ones"
http://metro.co.uk/2013/08/29/jose-mour ... n-3941796/
http://metro.co.uk/2013/08/29/jose-mour ... n-3941796/