29 - Fabio Borini
Re: 29 - Fabio Borini
Hvis Sturridge er skadet i op til 3 måneder, så ville jeg nu også føle mig mere tryg ved Borini frem for Aspas, hvis jeg skal bedømme ud fra det, jeg har set indtil videre.
Faldt åbenbart bevidstløst om i pausen i dagens opgør mellem Crystal Palace og Sunderland. Er ved bevidsthed igen.
Get Well soon
Get Well soon
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Jeg fik lige et chock da jeg saa overkrifterne Borini bevidstloes og Liverpool vil aere doed angriber.
Dejligt at hoere at han er paa benene!
Dejligt at hoere at han er paa benene!
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Iflg. Sunderlands hjemmeside, så var han syg inden kampen, men ville spille. Det gav så et ildebefindende i pausen, men han skulle være Okay nu: http://safc.com/news/team-news/2013/dec ... ini-update
Vi SMADRER det PIShold !
Håber dælme han er LFC´er igen om et par dage, ved ikke om han kan hentes retur. Om ikke andet var det en tåbelig udlejning, er det Aspas der er hentet som "erstatning" hvorfor gøre det pis? Købe bare for at købe
Aspas ud, Borini ind, og så er vi da forstærket noget.
Og hvis jeg lyder bitter, er det ford jeg er det....Se vores bænk idag. HÅBLØST!!!!!!!!!
Der skal købes 2 styk offensive, og Borini hjem før jeg er tilfreds.

Og hvis jeg lyder bitter, er det ford jeg er det....Se vores bænk idag. HÅBLØST!!!!!!!!!
Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg er helt enig! Jeg ville i øvrigt også heller have Assaidi end Moses. Jeg tror at Assaidi vil være en større offensiv trussel. Jeg synes at begge spillere er lige gode dribler og også ligegode til at sætte medspiller op til chancer, men Assaidi har et fantastisk spark som han har vist flere gange i denne sæson. Han har sparket den ind udefra mod Newcastle, Chelsea og Birmingham i liga cuppen. Moses har virklig skuffet mig.Thommo skrev:Håber dælme han er LFC´er igen om et par dage, ved ikke om han kan hentes retur. Om ikke andet var det en tåbelig udlejning, er det Aspas der er hentet som "erstatning" hvorfor gøre det pis? Købe bare for at købe![]()
![]()
Borini blev udlejet, for at få spilletid. Han havde stort set ikke spillet i et år og kunne ikke se frem til at få nogen nævneværdig spilletid i Liverpool, så for at få ham igang og hevet hans niveau igen, så blev han udlejet. Havde han ikke brækket foden dengang, så havde han 100% sikkert været i truppen i dag. At vi nu står og ønsker ham tilbage viser jo bare at det var det helt rigtige at gøre. Havde vi haft ham i truppen siden, var det slet ikke sikkert at han kunne leverer noget der ligner det han gør nu.
Aspas blev hentet ind for hans alsidighed og til bredden. Han passede til den type Rodgers vil have. Alsidig og hårdtarbejdende. Syntes egentlig at han lavede et ok indhop idag, men nej. jeg har heller ikke været overbevist om noget fra hans side. Til hans forsvar har han primært været brugt som wing, hvor hans naturlige position er angriber (jaja, ved godt det modsiger, hvad jeg har skrevet før, men det er ikke desto mindre begge dele rigtigt)
Aspas blev hentet ind for hans alsidighed og til bredden. Han passede til den type Rodgers vil have. Alsidig og hårdtarbejdende. Syntes egentlig at han lavede et ok indhop idag, men nej. jeg har heller ikke været overbevist om noget fra hans side. Til hans forsvar har han primært været brugt som wing, hvor hans naturlige position er angriber (jaja, ved godt det modsiger, hvad jeg har skrevet før, men det er ikke desto mindre begge dele rigtigt)
Borini kan vel spille de 4 forreste i 4-2-3-1 systemet, og de 3 forreste i 3-4-1-2. Men det er da muligt det er for at give ham spilletid, men hvorfor så hente endnu en, eller to faktisk, der ikke spiller,(Aspas,Alberto) Hierakkiet i LFC består af omtrent 13-14 spillere der med garanti spiller, om ikke andet ved skade, og så resten der er fyld, og ikke andet end det. Alberto, Aspas, Allen og dem "derunder" spiller KUN når lokummet brænder, de er ikke i betragtning når folk er fitte. Idag er der to ungdomsspillere på bænken, hvoraf en kommer ind og er en katastrofe. Der havde jeg foretrukket en med gå-på-mod og reel tro på tingene.
Er der nogen, der ved om vi kan kalde Borini hjem til januar? Jeg synes, at han er bedre end både Moses og Aspas.
Fordi han skulle spille i form, efter ikke at have spillet fodbold længe - og det ville han ikke komme til i Liverpool. De to andre var spillet i form (ok måske ikke Alberto på helt samme måde, men han spiller også andre pladser end Borini, som jeg ikke mener kan spille offensiv midt.)
Vi hentede i sin tid Shelvey hjem, men han spillede også i en lavere liga, hvilket jeg tror var årsagen til at det kunne lade sig at gøre. Jeg er dog ikke sikker på det. Men jeg kan næsten ikke tro at det kan lade sig at gøre. Og jeg vil egentlig også syntes at det vil være usportsligt.MKJ skrev:Er der nogen, der ved om vi kan kalde Borini hjem til januar? Jeg synes, at han er bedre end både Moses og Aspas.
Okay, den vil jeg godt have forklaret. Om Borini hentes hjem, eller et 10 mill køb hentes 1. januar er vel det samme. Jeg kan simpelthen ikke se det som usportsligt, på nogen som helst mådeBojangles skrev:. Og jeg vil egentlig også syntes at det vil være usportsligt.

Usportsligt for klubben der har lejet - hvilket jeg også tror er årsagen til at det ikke kan lade sig at gøre
Hvis der i kontrakten som alle tre parter har skrevet under på, står at han kan hentes i januar er det absolut ikke usportsligt. Hvis ikke det står i kontrakten er det heller ikke usportsligt, fordi det er uladsiggørligt, hvis ikke alle 3 parter er med på den, for går da ud på man kan snakke nye vilkår i januar, hvis alle er med på den. Sunderland sidder bare med en royal straight flush, så at sige, hvis ikke det står i kontrakten at han problemfrit kan hentes retur.
Men usportsligt kan det stadigvæk ikke blive for nogle parter, Shelvey blev eksempelvis hentet hjem, dog fra en klub i lavere divisioner, før lånet løb til, pga Lucas skaden. Men mon ikke Blackpool synes de 6 mål, og point han lavede var fine at få i regnskabet. Selv om han blev hentet tilbage, usportsligt i din optik. MEGET sportsligt i min.
Jeg kan ikke følge din tankegang her. Og vil stadig godt høre præcist hvad det usportslige i så fald er, du siger for den lejende klub, som i dette tilfælde har sparet 10 mill i transfer kroner, men bortset fra det hvor i består det usportslige.
Men usportsligt kan det stadigvæk ikke blive for nogle parter, Shelvey blev eksempelvis hentet hjem, dog fra en klub i lavere divisioner, før lånet løb til, pga Lucas skaden. Men mon ikke Blackpool synes de 6 mål, og point han lavede var fine at få i regnskabet. Selv om han blev hentet tilbage, usportsligt i din optik. MEGET sportsligt i min.
Jeg kan ikke følge din tankegang her. Og vil stadig godt høre præcist hvad det usportslige i så fald er, du siger for den lejende klub, som i dette tilfælde har sparet 10 mill i transfer kroner, men bortset fra det hvor i består det usportslige.