Dagens Kampe
-
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Re: Dagens Kampe
Ikke overraskende, med tanke på hvordan spillere som Evra, RvP, Rooney og Roy Keane har opført sig gennem tiderne.AllanShore skrev:Jeg synes faktisk, at det er ret sjovt.
-
Imens Liverpool i samme tidsrum kun har rekrutteret kordrenge kan man jo hurtigt ud fra mit valg af klub konstatere, at jeg selv er en smule psykopatisk.ThunderZtorm skrev:Ikke overraskende, med tanke på hvordan spillere som Evra, RvP, Rooney og Roy Keane har opført sig gennem tiderne.AllanShore skrev:Jeg synes faktisk, at det er ret sjovt.
Fan af Manchester United
Neil Ruddock var ikke voldelig, han var bare misforstået.AllanShore skrev:Imens Liverpool i samme tidsrum kun har rekrutteret kordrenge kan man jo hurtigt ud fra mit valg af klub konstatere, at jeg selv er en smule psykopatisk.ThunderZtorm skrev:Ikke overraskende, med tanke på hvordan spillere som Evra, RvP, Rooney og Roy Keane har opført sig gennem tiderne.AllanShore skrev:Jeg synes faktisk, at det er ret sjovt.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Næh han har bare set forkert?AJ skrev:Ergo må Roberto Martinez enten lyve eller mangle fodboldforstand.
Spillere rer jo ikke gode eller har potentiale bare fordi en prof træner fra Everton siger det?
Mange managers har lavet fejlkøb i tiderne fordi de ikke har vurderet ordentligt hvor god en spiller er, men så var han ikke så god alligevel. Efter din logik så mangler Brendan Rodgers os fodbold forstand. Men den tror jeg du kommer til at stå alene med.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
Du er godt klar over, at Martinez har arbejdet med Cleverley i et helt år ikk?
Fan af Manchester United
- ThunderZtorm
- Kontakt:
Fergie havde også Djemba-Djemba i et helt år. Det blev han ikke et mindre fejlkøb af.AllanShore skrev:Du er godt klar over, at Martinez har arbejdet med Cleverley i et helt år ikk?
- ThunderZtorm
- Kontakt:
Liverpool har i al fald i langt mindre grad følt et behov for at have usympatiske møgdyr i truppen end Fergie.AllanShore skrev:Imens Liverpool i samme tidsrum kun har rekrutteret kordrenge kan man jo hurtigt ud fra mit valg af klub konstatere, at jeg selv er en smule psykopatisk.ThunderZtorm skrev:Ikke overraskende, med tanke på hvordan spillere som Evra, RvP, Rooney og Roy Keane har opført sig gennem tiderne.AllanShore skrev:Jeg synes faktisk, at det er ret sjovt.
Selv den ene United-spiller jeg sådan nogenlunde respekterer, Ryan Giggs, har været hans kone utro med en nøgenmodel.
-
Forskellen er så, at Martinez kun har talt i positive vendinger, mens Ferguson har kaldt Djemba-Djemba et af hans største fejlkøb.ThunderZtorm skrev:Fergie havde også Djemba-Djemba i et helt år. Det blev han ikke et mindre fejlkøb af.AllanShore skrev:Du er godt klar over, at Martinez har arbejdet med Cleverley i et helt år ikk?
Fan af Manchester United
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Tottenham forsvarsspil som en serie 5 træner ville blive rasende over. Igen. 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Ringsted
- Alder: 45
Cattermoles første PL mål Everton, så vidt jeg husker. God timing
-
- Geografisk sted: Ringsted
- Alder: 45
Hvad sker der for øvrigt med Adebayors soul glow hår?
De er nok utilfredse med træneren, og vil have ham fyret via tabte kampe.ScouserTommy skrev:Tottenham forsvarsspil som en serie 5 træner ville blive rasende over. Igen.
YNWA
Med alt respekt for Eriksen vil jeg mene hvis vi kommer i CL vi skal sigte højere end ham.SimonA skrev:Men Eriksen bliver bedre og bedre. Skal vi hente ham til sommer?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.