Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
AJ skrev:Ja, det kan virkelig blive et blodbad når Spanien (og for den sags skyld Uruguay) skal møde Tahiti. Nigeria var jo virkelig dårlige.
Jo mere jeg tænker over det er det vel kun Spaniens "medlidenhed" og "respekt" for Tahiti der vil kunne forhindre et 20+ nederlag eller noget i den stil.
Det er et mål ca. hvert 4. minut og det mener jeg faktisk godt de kan hvis de virkelig vil.
Tror dog ikke de vælger at ydmyge dem så voldsomt. De kommer til at slå Nigeria alligevel, så de får umiddelbart ikke brug for målscoreren, som jeg ser det.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
AJ skrev:Ja, det kan virkelig blive et blodbad når Spanien (og for den sags skyld Uruguay) skal møde Tahiti. Nigeria var jo virkelig dårlige.
Jo mere jeg tænker over det er det vel kun Spaniens "medlidenhed" og "respekt" for Tahiti der vil kunne forhindre et 20+ nederlag eller noget i den stil.
Det er et mål ca. hvert 4. minut og det mener jeg faktisk godt de kan hvis de virkelig vil.
Tror dog ikke de vælger at ydmyge dem så voldsomt. De kommer til at slå Nigeria alligevel, så de får umiddelbart ikke brug for målscoreren, som jeg ser det.
Er nok også begrænset hvor motiverede de er, hvilket i øvrigt ikke er uprofessionelt.
Nogle lads fra et Sunderland-forum, fik en bruger overtalt til at ringe til TalkSport, hvor han skulle spille en Newcastle-fan, som er tilfreds med hyringen af den udskældte Joe Kinnear:
Det er humor, sjovt at værterne ikke kan se at han laver sjov:
Samme hold der ikke vandt en kamp, sluttede med imponerende 2 point og var det dårligeste hold pånær Ukraine, der så vidt jeg husker var decideret pinlige at have med.
Vil du stadig ikke svare på, hvorfor du er så stor beundrer af alt, hvad England foretager sig? Det er virkelig skræmmende... Ligeså skræmmende som, at du vil have Aquilani tilbage.