Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 05. jan, 2013 14:46

Hvis nu muligheden skulle byde sig, var det så værd at tage et sats på at få Balotelli resten af sæsonen på en lejeaftale?
Han er jo stensikkert færdig i Man C, og de italienske klubber svømmer ikke ligefrem i penge. Samtidig har BR vist, at han er god til manhandling, og Borini kunne måske fungere som støttepædagog. Det er vildt sats, men for satan han kan altså nogen ting på en fodboldbane:

Skal med det samme sige, at jeg har ikke set noget som helst om at Man C er villige til at leje ham ud - eller endda leje ham ud til andre engelske klubber, men skulle det nu være, ser de vel knap os som en direkte konkurrent lige nu, og Balotelli kunne måske betyde flere point til LFC mod topholdene.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 05. jan, 2013 14:59

Jeg tror Balotelli ville skabe lige så meget modstand, som vi så det med Tevez- og Adebayor-rygterne. Jeg ville egentligt synes det var interessant. Han er bomstærk og vel egentligt lidt mere den helt klassiske CF-type, og så alligevel ikke. Hvis man kunne få ind i knolden på ham, at det hed Liverpool > Balotelli, så kunne han måske gøre det godt. Mon ikke også Gerrard kunne få hul igennem til ham, og få forklaret ham, at det er hans sidste chance (som BR gjorde det med Sturridge).

Og ja, vi ses vel ikke som konkurrenter lige pt. Vi så jo Chelsea sælge Sturridge til os. Jeg synes vi bør udnytte det på en eller anden måde i resten af denne sæson.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 05. jan, 2013 15:29

Tror ikke der er nogen, der kan få banket bare lidt fornuft ind i knolden på den knægt. Heller ikke hverken BR eller SG. Balotelli er en skændsel på en fodboldbane (og ofte også uden for banen) og jeg vil ikke røre ved det med en ildtang, og håber aldrig jeg skal se sådan en spiller i LFC.
Min mening. ;)

I øvrigt tror jeg heller ikke Gerrard ville være vild med idéen, uden at kende ham personligt selvfølgelig. Men har lige læst Gerrards bog "My Liverpool Story", hvori han bl.a. beskriver El Hadji Diouf som en af de største fejltagelser i LFC nyere historie. Han beskriver at, mandens ego ødelagde en hel sæson for resten af holdet. Tror virkelig Balotelli ville ødelægge så meget og give så lidt.

Brugeravatar
Heighway

Indlæg af Heighway » lørdag, 05. jan, 2013 15:38

Vil hellere have Heine Fernandez end Batotelli. Han er simpelthen den mest usympatiske spiller i
topfodbold PT
"Steve often took the "highway" up the right wing"

Brugeravatar
Kristian M

Indlæg af Kristian M » lørdag, 05. jan, 2013 15:43

Mario Balotelli er på alle måder uden for pædagogisk rækkevidde, og jeg kan slet ikke se ham i en Liverpool trøje. Jeg tror kun det vil skabe en masse uro og tumult i truppen, så det må blive et pænt nej tak herfra. :army6:
Billede

Nr.7LuisSuarez

Indlæg af Nr.7LuisSuarez » lørdag, 05. jan, 2013 15:45

Oomph242 skrev:
Ynwa-23 skrev:
Oomph242 skrev:http://da.hotels.com/
Copy paste fejl ? ;)

Nej!
:clap:
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.

Brugeravatar
jockey
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af jockey » lørdag, 05. jan, 2013 21:51

Heighway skrev:Vil hellere have Heine Fernandez end Batotelli. Han er simpelthen den mest usympatiske spiller i
topfodbold PT
Balotelli ville uden tvivl kunne lære meget af Heine om at være en ener - på den fede måde :)

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 05. jan, 2013 23:08

Ballotelli til LFC. Så skal det sku være en drøm :laughin: :laughin: ,
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
c_fryd

Indlæg af c_fryd » søndag, 06. jan, 2013 00:51

Hvad med Walcott? Er den mulighed nu lukket pga købet af Sturridge? De spiller jo begge højre kant, dog helst angriber (men der har vi en hvis Suaréz som bomber for tiden).

Og Ince? Han bliver/blev der snakket meget om, men bliver han ikke en direkte konkurrent mod Sterling, Englands største talent? Vil BR gøre det? Det håber jeg ikke, da jeg håber at Brendan vil fokusere mere på kvalitet over kvantitet. Jojo, Ince har vist nogle flotte takter, i Championship, men jeg ville se det som endnu et sats på en middelmådig spiller. :wall:

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Indlæg af Ynwa-23 » søndag, 06. jan, 2013 01:09

Vi skal IKKE have ince, føler vi er godt dækket ind af unge talenter. det skal være et navn der kommer ind ikke mindst for at folk kan se vi mener det alvorligt...

Jeg er forresten helt vild med ideen om at Balo kommer !, det er mig ubegribeligt vi ikke prøvede at købe Pato.. 112 ml kr det er jo et røverkøb!
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 06. jan, 2013 10:46

Ynwa-23 skrev:Vi skal IKKE have ince, føler vi er godt dækket ind af unge talenter. det skal være et navn der kommer ind ikke mindst for at folk kan se vi mener det alvorligt...

Jeg er forresten helt vild med ideen om at Balo kommer !, det er mig ubegribeligt vi ikke prøvede at købe Pato.. 112 ml kr det er jo et røverkøb!
112 millioner for en knægt der reelt set ikke har spillet stabil førsteholdsfodbold 2½ år? Faktisk har han kun spillet en enkelt hel sæson i hele hans karriere, og det i italiensk fodbold.

Jeg kan ikke se hvordan Pato og hans glasben nogensinde skulle kunne holde til engelsk fodbold

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » søndag, 06. jan, 2013 12:27

Jeg elsker Balotelli - Hvis han havde den samme arbejdsdisciplin som Messi og Ronaldo, så var der ingen der gad at snakke om dem mere. Men det tror jeg desværre aldrig han får og derfor håber jeg på ingen måde at vi får ham.

Ince lader til at have løftet sit spil gevaldigt, men jeg må stille mig spørgende til om han kan gå ind og gøre en forskel nu og her? Og om det så ikke er bedre at vente til sommer, evt. med et køb nu, hvor de så får lov til at beholde ham på leje indtil sommer? Vi har trods alt lige fået Sturridge + Borini kommer tilbage. Det giver os faktisk allerede 2 ekstra spillere til de tre forreste pladser end vi har haft hele efterårssæsonen.

Pato - han er en fantastisk fodboldspiller, men desværre med glasben. Jeg ville gerne have smidt 112 mio efter ham, hvis hans løn var fornuftig, men det er jeg temmelig sikker på den ikke er. Men kunne han spille bare 20 kampe på en sæson, så mener jeg han vil være alle 112mio værd. Han er blandt de bedste angribere i verden og er imø helt på niveau med Suarez - når han altså ikke er skadet.

Brugeravatar
Mr. wright

Indlæg af Mr. wright » søndag, 06. jan, 2013 13:28

Cynwal skrev:Hvis nu muligheden skulle byde sig, var det så værd at tage et sats på at få Balotelli resten af sæsonen på en lejeaftale?
Han er jo stensikkert færdig i Man C, og de italienske klubber svømmer ikke ligefrem i penge. Samtidig har BR vist, at han er god til manhandling, og Borini kunne måske fungere som støttepædagog. Det er vildt sats, men for satan han kan altså nogen ting på en fodboldbane:
Det har altid undret mig, at der altid er klubber klar til at prøve at omvende et problembarn. Det gør sig ikke kun gældende i fodbold, men i stort set alle sportsgrene, og på alle niveauer.

I det her tilfælde er det så en forestilling om, at Man. City ikke har prøvet alt for at få det bedste ud af Balotelli. Det kan x-klub gøre meget bedre, fordi..........?

Er der en venlig sjæl, der kan forklare mig, hvordan det hænger sammen.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 06. jan, 2013 14:09

Tello så jeg gerne liverpool henter eller en dygtig playmaker. Eller hallen barry :D
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 06. jan, 2013 14:12

Mr. wright skrev:
Cynwal skrev:Hvis nu muligheden skulle byde sig, var det så værd at tage et sats på at få Balotelli resten af sæsonen på en lejeaftale?
Det har altid undret mig, at der altid er klubber klar til at prøve at omvende et problembarn. Det gør sig ikke kun gældende i fodbold, men i stort set alle sportsgrene, og på alle niveauer.

I det her tilfælde er det så en forestilling om, at Man. City ikke har prøvet alt for at få det bedste ud af Balotelli. Det kan x-klub gøre meget bedre, fordi..........?

Er der en venlig sjæl, der kan forklare mig, hvordan det hænger sammen.

"Zlatan" er vel svaret på dit spørgsmål......

Besvar