Dagens Kampe
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Dagens Kampe
Gad vide om Mr. Double Standards gav hånd til den sejrende Rafael Benitez idag 

Vi SMADRER det PIShold !
Han har i hvert fald brændt store chancer på fatale tidspunkter.. Uden jeg har noget som helst i mod detCynwal skrev:Som jeg sagde, da det kom frem, at Manchester United havde købt van Persie:"Han har toppet!"
Jeg var bare lige 8-9 måneder for tidligt på den med udtalelsen

YNWA
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Udmærket artikel i Guardian om det problematiske i Sunderlands nye manager. Forhenværende udenrigsminister David Miliband har med øjeblikkelig virkning trukket sig som næstformand for Sunderlands bestyrelse:LarsU skrev:Pinlig udnævnelse. Dælme glad for at jeg ikke er Sunderland-fan. Heldigvis bliver han en fiasko - det tør jeg næsten garantere.
http://www.guardian.co.uk/football/2013 ... sunderland
Vi SMADRER det PIShold !
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Det bliver en rigtig dejlig weekend. Sejre til LFC og OB (og nederlag til AaB ikke at forglemme...), og Scum ude af FA Cuppen. Hvad der for få uger siden risikerede at ende med en gigantisk wankerfest i Scum efter en treble er nu reduceret til en enkelt pokal. Det må siges at være nådigt sluppet set fra Merseyside.Cynwal skrev:Uha-da en flot kasse af Demba Ba til 1-0 til Che£$ki lidt inde i anden halvleg. Dejligt, hvis Che£$ki også får en FA-Cup finale at tænke på i slutfasen. Samt fornøjelsen af, at vi kan få lov til at kigge på Mr. Double Standards sure fjæs efter et nederlag.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Bundby bagud 0-2
Det bliver f*cking hilarious når 3+ skal til at finde nye kampe at sende efter sommerferien som deres "Match Of The Week"

Det bliver f*cking hilarious når 3+ skal til at finde nye kampe at sende efter sommerferien som deres "Match Of The Week"
Hent Shelvey tilbage!
Udligner er måske så meget sagt.Pongolle skrev:MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL - BRØNDBY UDLIGNER, 1-2!

Liverpool Football Klopp
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Mads de fik reduceret!
Har du nu gang i Fernet og bajer dagen før weekenden slutter - Igen?
Har du nu gang i Fernet og bajer dagen før weekenden slutter - Igen?
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Måske kunne han se ind i fremtiden?AndreasN skrev:Udligner er måske så meget sagt.Pongolle skrev:MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL - BRØNDBY UDLIGNER, 1-2!

Øv med øv på.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Jeg kan ikke huske at en forsvarsspiller har haft så dårlige 25 min på det niveau nogensinde..Samba danser ikke Samba
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Tilgengæld tjener han £100.000 om ugen... Pinligt at han er i stand til at lave to så enorme fejl.
Liverpool Football Klopp
- JudgeArdaStudge
Er det et oprigtigt spørgsmål? For han gav hånd til Rafa i dag. Hvilken fryd i øvrigt, at Manure røg ud af cuppen.Cynwal skrev:Gad vide om Mr. Double Standards gav hånd til den sejrende Rafael Benitez idag
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
spørgsmålet er vel reelt nok for så vidt, at han netop ikke gjorde det, efter kampen på Old Trafford for tre uger siden.Arda skrev:Er det et oprigtigt spørgsmål? For han gav hånd til Rafa i dag. Hvilken fryd i øvrigt, at Manure røg ud af cuppen.Cynwal skrev:Gad vide om Mr. Double Standards gav hånd til den sejrende Rafael Benitez idag
Dejlig kamp i dag. To ikke specielt velspillende hold, der kun blev skilt af et fremragende mål (og en fremragende redning). 180 sure minutter for United og exit i FA-cuppen også. Det er sgu da ikke uvigtigt!
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man