Ja - så nogen må tro meget på det, som jeg skrev.AndreasN skrev:Alle kan gå ind og ændre på Wikipedia-siderne.richs skrev:På wiki står han allerede som Lfc spiller, så nogen må tro meget på borini historien
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
-
Ja alle kan ændre på Wikipedia. Lige pt. står der bl.a., at han startede sin karriere i Somalia, at han er "rubbish lol" og så er der en eller anden Anish, der har signeret under hans tid i Parma 
Og så ved jeg ikke om man skal tro på at han blev solgt på en blinde auktion til Roma.

Og så ved jeg ikke om man skal tro på at han blev solgt på en blinde auktion til Roma.
Fan af Manchester United
Præcis. Det er heller ikke længe siden, at Messi stod som om, han spillede for Lyngby, såvidt jeg husker.AllanShore skrev:Ja alle kan ændre på Wikipedia. Lige pt. står der bl.a., at han startede sin karriere i Somalia, at han er "rubbish lol" og så er der en eller anden Anish, der har signeret under hans tid i Parma
Anyway, Ben Smith plejer at være utrolig pålidelig, så det er ikke bare et løst rygte.
Liverpool Football Klopp
Jeg kender ikke meget til Borini, men ud fra hvad jeg har hørt og læst om ham diverse steder, er han ikke nogen ønskespiller. Men på den anden side, er han også kun 21 år, så han har masser af tid til at udvikle sig i. Desuden kender Rodgers ham fra tidligere, så han ved vel om nogen, hvad knægten kan.
Jeg vil være lunken hvis vi signer ham, men håber, at han hurtigt får mig på andre tanker...
Jeg vil være lunken hvis vi signer ham, men håber, at han hurtigt får mig på andre tanker...
Jeg kender intet til Borini udover, hvad jeg har læst siden vi blev linket til ham. Han må hjertens gerne komme, men han er heller ikke for mig en spiller, som giver mig tro på nye og bedre tider lige foreløbig.Aggerdoo skrev:Jeg kender ikke meget til Borini, men ud fra hvad jeg har hørt og læst om ham diverse steder, er han ikke nogen ønskespiller. Men på den anden side, er han også kun 21 år, så han har masser af tid til at udvikle sig i. Desuden kender Rodgers ham fra tidligere, så han ved vel om nogen, hvad knægten kan.
Som 21-årig har han måske masser af tid til at udvikle sig i, men har Liverpool masser af tid til at få udviklet spilleren?
Jeg er bestemt ikke imod indkøb af unge spillere, men ville ønske, at vi havde råd til at købe blot en enkelt af dem, som jeg tror kunne gå direkte ind og forstærke os, som eksempelvis Jovetic, Lucas Moura, Ganso eller Götze.
Kloppite
Jeg ser også hellere, at vi køber lidt mere etablerede spillere, der har bevist sig på højeste niveau. Men det lader til, at klubben har lagt en plan for de næste 2-3 år, hvor det går ud på at købe unge spillere der kan udvikle sig til store profiler, og som Rodgers kan forme som han ønsker. Det indtryk har jeg i hvert fald fået.texnymann skrev:Jeg kender intet til Borini udover, hvad jeg har læst siden vi blev linket til ham. Han må hjertens gerne komme, men han er heller ikke for mig en spiller, som giver mig tro på nye og bedre tider lige foreløbig.Aggerdoo skrev:Jeg kender ikke meget til Borini, men ud fra hvad jeg har hørt og læst om ham diverse steder, er han ikke nogen ønskespiller. Men på den anden side, er han også kun 21 år, så han har masser af tid til at udvikle sig i. Desuden kender Rodgers ham fra tidligere, så han ved vel om nogen, hvad knægten kan.
Som 21-årig har han måske masser af tid til at udvikle sig i, men har Liverpool masser af tid til at få udviklet spilleren?
Jeg er bestemt ikke imod indkøb af unge spillere, men ville ønske, at vi havde råd til at købe blot en enkelt af dem, som jeg tror kunne gå direkte ind og forstærke os, som eksempelvis Jovetic, Lucas Moura, Ganso eller Götze.
Desuden koster unge, mere uprøvede spillere jo også en brøkdel af, hvad de etablerede profiler koster - og vi har ikke ligefrem en rig galning af en olie-sheik i ryggen, der smider pengene ud til højre og venstre

- JudgeArdaStudge
Så er turen kommet til Afellay (igen):
Footy.dk skrev:Medier: Afellay millimeter fra Liverpool
Ifølge spanske og engelske medier er kantspilleren fra Barcelona meget tæt på et skifte til Liverpool og kan allerede blive præsenteret i denne uge.
Brendan Rodgers udtalte tidligere på dagen, at han håbede på at præsentere to nye spille i denne uge.
Ibrahim Afellay kan meget vel blive en af dem og måske den første. Engelske og spanske medier skriver, at Liverpool er i gang med at forhandle en kontrakt på plads, da de to klubber er blevet enige om en pris på £12 millioner.
Hollænderen indgår angiveligt ikke i Tito Vilanova’s planer og dermed er udsigten for mere spilletid mere begrænset, hvilket har fået ham til at søge væk fra den catalanske storklub.
http://www.footy.dk/2012/07/09/medier-a ... liverpool/
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Ville bestemt ikke være dårligt, imo.Arda skrev:Så er turen kommet til Afellay (igen):
Footy.dk skrev:Medier: Afellay millimeter fra Liverpool
Ifølge spanske og engelske medier er kantspilleren fra Barcelona meget tæt på et skifte til Liverpool og kan allerede blive præsenteret i denne uge.
Brendan Rodgers udtalte tidligere på dagen, at han håbede på at præsentere to nye spille i denne uge.
Ibrahim Afellay kan meget vel blive en af dem og måske den første. Engelske og spanske medier skriver, at Liverpool er i gang med at forhandle en kontrakt på plads, da de to klubber er blevet enige om en pris på £12 millioner.
Hollænderen indgår angiveligt ikke i Tito Vilanova’s planer og dermed er udsigten for mere spilletid mere begrænset, hvilket har fået ham til at søge væk fra den catalanske storklub.
http://www.footy.dk/2012/07/09/medier-a ... liverpool/

BBC skriver også nu, at Borini er tæt på. Hvis vi får Borini, Affelay og Gaston Ramirez, så er vinduet for mit vedkommende mere end godkendt.
Liverpool Football Klopp
- JudgeArdaStudge
Det er hvertfald et skridt væk fra de britiske dyder.AndreasN skrev:BBC skriver også nu, at Borini er tæt på. Hvis vi får Borini, Affelay og Gaston Ramirez, så er vinduet for mit vedkommende mere end godkendt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Man må i så fald håbe Afellay, er kommet sig 100% overpå sin korsbåndsskade.
Et godt skridt i min optikArda skrev: Det er hvertfald et skridt væk fra de britiske dyder.

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
KOM MED AFFELAY!!! :DDDDD
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Det har du ret i. Jeg er tilhænger af, at vi vil opbygge holdet med en britisk stamme, men jeg er ikke sikker på, at vi kan få de britiske spillere, der kan bringe os tilbage i top 4. Kan vi få udenlanske spillere til at føre os derop igen, så kan vi jo igen begynde at tiltrække de bedste britiske.Arda skrev:Det er hvertfald et skridt væk fra de britiske dyder.AndreasN skrev:BBC skriver også nu, at Borini er tæt på. Hvis vi får Borini, Affelay og Gaston Ramirez, så er vinduet for mit vedkommende mere end godkendt.
Liverpool Football Klopp
Even though, hvorfor hører vi ikke mere til Adam Johnson? 

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone