11 kasser i 10 kampe, det la´r sig høre.
Årets køb i Europa, er mit skud.ScouserTommy skrev:Hold da op, Newcastle har godt nok gjort et scoop i ham der Papiss...![]()
Der er ihvertfald en Nabil El Zhar der er tidligere LFC, og som indskifter, bragte han tit 3 point med sig i bagagen. Men LFC materiale var han dog ikke, trods sit imponerende point snitSoren123 skrev: Nabil El Zhar på banen for Levante (tidligere Liverpool mener jeg)
Enig. Han har været super. Men Jelavic har også været et super køb for Everton. Han har også lavet en del kasser, bl.a. 2 i dag.ScouserTommy skrev:Hold da op, Newcastle har godt nok gjort et scoop i ham der Papiss...![]()
Jeps, han er også et godt køb. Det er nogle resolutte mål, han flæsker ind. Hvis ikke jeg husker helt forkert blev vi selv linket til ham på et tidspunktHr. Drejer skrev:Enig. Han har været super. Men Jelavic har også været et super køb for Everton. Han har også lavet en del kasser, bl.a. 2 i dag.ScouserTommy skrev:Hold da op, Newcastle har godt nok gjort et scoop i ham der Papiss...![]()
Hvis vi havde hentet ham, ville han stadig have sit første Premier League mål til gode. Til gengæld ville han have haft 17 gange så mange skud på stolpen, som han har nu. That's a fact.ScouserTommy skrev:Jeps, han er også et godt køb. Det er nogle resolutte mål, han flæsker ind. Hvis ikke jeg husker helt forkert blev vi selv linket til ham på et tidspunktHr. Drejer skrev:Enig. Han har været super. Men Jelavic har også været et super køb for Everton. Han har også lavet en del kasser, bl.a. 2 i dag.ScouserTommy skrev:Hold da op, Newcastle har godt nok gjort et scoop i ham der Papiss...![]()
11 kasser i 10 kampe, det la´r sig høre.![]()