http://www.bold.dk/blog/2175/1/El-Barca ... onel-Messi
Det virker bestemt som om det bare går en vej........nGuffi182 skrev:Bliver dommerne bare dårligere og dårligere i top fodbold?
Jeg synes nu ellers vi har sparet op til lidt held efterhånden...Arda skrev:Men vi kan glæde os over, at Bryan, grundet sin ringe indsats mod Chelsea, ikke skal agere liniedommer i aftenens kamp på Ewood Park.
Arrhh - i start 90'erne havde man sgu også kunnet se, at offside/schwalbe/rødt kort combo'en fra Young var et aktivt medlem af Dansk Blindesamfund værdigt.AllanShore skrev:Jeg tvivler på at der ville være lige så stor debat om dommerkendelser hvis der var det samme teknologiske udstyr som i start 90'erne bl.a.
Må beundre din sans for ikke at påtage dig umulige opgaverAllanShore skrev:FYI, så er jeg altså ikke i gang med at forsvare dommen fra QPR kampen
Man skal jo vælge sine kampe med omhu når man er i "fjendeland". Tænk hvad der var sket hvis Frodo havde gået direkte til Saurons dør og bedt om en duel?!Cynwal skrev:Må beundre din sans for ikke at påtage dig umulige opgaverAllanShore skrev:FYI, så er jeg altså ikke i gang med at forsvare dommen fra QPR kampen
Har du problemer med kraftig hårvækst på fødderne?AllanShore skrev:Man skal jo vælge sine kampe med omhu når man er i "fjendeland". Tænk hvad der var sket hvis Frodo havde gået direkte til Saurons dør og bedt om en duel?!Cynwal skrev:Må beundre din sans for ikke at påtage dig umulige opgaverAllanShore skrev:FYI, så er jeg altså ikke i gang med at forsvare dommen fra QPR kampen