FORUM support/info tråd

Tråde der intet har med sport at gøre føres her.
Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Re: NYT FORUM/To do

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 15. jan, 2008 11:19

Kunne måske være en god ide, hvis det med de 5 citerede i samme indlæg regel kunne påsættes igen?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » onsdag, 16. jan, 2008 11:47

Hekkem skrev:Kunne måske være en god ide, hvis det med de 5 citerede i samme indlæg regel kunne påsættes igen?
Omvendt kan fem også være for lidt. Det er pt. sat til 10.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » onsdag, 16. jan, 2008 13:20

Mugge skrev:
Hekkem skrev:Kunne måske være en god ide, hvis det med de 5 citerede i samme indlæg regel kunne påsættes igen?
Mister det så ikke lidt den effekt de egentlig har?

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 17. jan, 2008 13:51

Hekkem skrev:
Mugge skrev:
Det kan man jo altid diskutere, men jeg syntes det ikke.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » lørdag, 19. jan, 2008 14:56

På grund af manglende interesse, er Hall of Fame nu blevet nedlagt. Skulle der på et tidspunkt komme stemning for det igen, er det da muligt vi vil oprette det igen.

Underforaet "Rejsebeskrivelser" er flyttet op under kategorien "Fodbold".

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » lørdag, 19. jan, 2008 16:55

Mugge skrev:På grund af manglende interesse, er Hall of Fame nu blevet nedlagt. Skulle der på et tidspunkt komme stemning for det igen, er det da muligt vi vil oprette det igen.

Underforaet "Rejsebeskrivelser" er flyttet op under kategorien "Fodbold".
Ærgeligt. Jeg synes ellers at det avr et utroligt godt intaitiv at der endelig kom sådan et forum efter at vi skiftede til det nye forum. Grunden til at der endnu ikke har været større aktivitet har vel været at en tråd skal være noget helt specielt for at komme i hall of fame. Jeg mener stadigvæk at det ville være godt med et forum hvor de legendariske tråde blev beholdt og det kræver vel ikke særligt meget at have et ekstra forum til den slags. :?
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » lørdag, 19. jan, 2008 19:13

Mugge skrev:
Hekkem skrev:
Mugge skrev:
Det kan man jo altid diskutere, men jeg syntes det ikke.
Ja, omend onliners får en anden betydning, når de er bag 10 citater. Men det kunne jo også være det var ganske godt?

Synes det er ganske træls når man scroller igennem flere sider med lutter citater. 1 citat burde være nok

Brugeravatar
Henrik C

Indlæg af Henrik C » fredag, 25. jan, 2008 13:20

Kan man ikke fjerne forbuddet mod at skrive s.u.n. - jeg forstår godt hvorfor det er der, men det giver jo ingen mening at fjerne bogstaverne.

På et engelsk forum så jeg i dag, at Hobbs var skiftet til S****horpe - de har fjernet CUNT og lige det at det er fjernet, gør at man lægger mærke til det.

the Doors pladen Waiting for the *** og Blurs klassikker Sunday sunday skal vel have lov til at stå som de er.
I am the Sturm and Drang.
I am the Schadenfreude

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » lørdag, 26. jan, 2008 11:10

Henrik C skrev:Kan man ikke fjerne forbuddet mod at skrive s.u.n. - jeg forstår godt hvorfor det er der, men det giver jo ingen mening at fjerne bogstaverne.

På et engelsk forum så jeg i dag, at Hobbs var skiftet til S****horpe - de har fjernet CUNT og lige det at det er fjernet, gør at man lægger mærke til det.

the Doors pladen Waiting for the *** og Blurs klassikker Sunday sunday skal vel have lov til at stå som de er.
Det ene "forbud" burde man nu nok kunne leve med.
F.eks. bliver sunday heller ikke censureret. Det er kun ***_ og ***_ der bliver censureret, ikke ord indeholdende ***_

Brugeravatar
Henrik C

Indlæg af Henrik C » lørdag, 26. jan, 2008 13:05

Mugge skrev:
Henrik C skrev:Kan man ikke fjerne forbuddet mod at skrive s.u.n. - jeg forstår godt hvorfor det er der, men det giver jo ingen mening at fjerne bogstaverne.

Det ene "forbud" burde man nu nok kunne leve med.
F.eks. bliver sunday heller ikke censureret. Det er kun ***_ og ***_ der bliver censureret, ikke ord indeholdende ***_
Jeg kan sagtens leve med det. Forstår bare ikke pointen - det er lidt lige som political correctness. Så længe man ikke siger neger, skal alt racisme nok forsvinde. Men jeg bøjer mig i støvet.

The *** allways shines on TV
Waiting for the ***
I am the Sturm and Drang.
I am the Schadenfreude

Michael

Indlæg af Michael » lørdag, 26. jan, 2008 14:05

hej Mugge,

Kan du endnu engang ik put signaur tegn op? 150 er alligevel ik nok hvad 400-500? Har en Shank qoute på som jeg vil gerne have på :) Har den allerede på RWK.

kmon det er jo en fan side :)

Brugeravatar
catu
Geografisk sted: Wherever FD takes me
Alder: 47
Kontakt:

Indlæg af catu » lørdag, 26. jan, 2008 16:49

Hvem fanden gider kigge på det flere gange i løbet af en side. Jeg synes det er fint som det er
Andy Carroll, Liverpools nummer 9
Rhythm 'n Blues

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Kontakt:

Indlæg af Mugge » mandag, 28. jan, 2008 12:55

Michael skrev:hej Mugge,

Kan du endnu engang ik put signaur tegn op? 150 er alligevel ik nok hvad 400-500? Har en Shank qoute på som jeg vil gerne have på :) Har den allerede på RWK.

kmon det er jo en fan side :)
150 må altså være nok.
Ellers kunne du jo lave noget grafik du kan sætte ind som signatur. Der kan du måske have plads til dit citat.
Et billede som signatur må fylde 150x600 px

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 29. jan, 2008 08:01

Når nu citat funktionen tillader 10 citater, kunne det så ikke være en god ide at på sætte en 'nyt indlæg' knap, ved siden af citat knappen?

Billede

Tror der er rigtig mange der vælge blot at trykke citere, da citer knappen er syndlig ved alle indlæg der bliver lavet.

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » tirsdag, 29. jan, 2008 16:45

Hekkem skrev:Når nu citat funktionen tillader 10 citater, kunne det så ikke være en god ide at på sætte en 'nyt indlæg' knap, ved siden af citat knappen?

Billede

Tror der er rigtig mange der vælge blot at trykke citere, da citer knappen er syndlig ved alle indlæg der bliver lavet.
Det ville efter min mening også være en rigtig god ide. Det er ret træls at "skriv indlæg" knappen kun er allernederst så man skal scrolle helt ned hver gang man ikke vil citere med mindre man selvfølgelig gør som jeg ofte gør og simpelthen bare trykker "citer" og så slette den tekst der stod der.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Besvar