Som Brøndby-fan må jeg sige at det ville være fuldstændig vanvittigt at få Agger tilbage allerede! At Echo skriver det gør, at jeg rent faktisk tror en lille smule på det kan gå hen og ske, men hvis Agger vægter et skifte til Brøndby over et til Napoli, så er det for mig at se et ultimativt udtryk for ikke bare et behov for tryghed men også klubånd og bevidsthed om ens fodboldhjerte ud over alle grænser. Jeg har meget meget svært ved at tro mine egne øjne!LFC_20 skrev:
Når både Pearce & Barrett melder det, begynder jeg at tro, at vi vil se Agger i Superligaen i år.
Meget billigt, men en fornuftigt handel for begge parter, da vi slipper for hans høje løn og han kan vende hjem og få karrieren på skinner igen, efter en turbulent sæson her - Fantastisk spiller, dog ser Rodgers andre veje og så er det nok bedst at ens veje skilles.
Håber ikke vi skal til at presse Borini ud, vil han blive og kæmpe, så skal han have lov, men samtidig vil det være bedst for ham selv, at få fast spilletid i en ung alder, så han kan udvikle sit fine talent yderligt.
Af ren hypotetisk nysgerrighed: Hvordan ordner man den videresalgsklausul Brøndby har i Agger-kontrakten, hvis han skifter tilbage til klubben igen? Bliver det fratrukket summen eller anulleres den bare?