Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
bongfong

Re: Dagens Kampe

Indlæg af bongfong » søndag, 01. maj, 2011 15:55

Utroligt at Arsenal kan blive snyde for et klokkeklart straffe, når Vidic tager hånden i brug.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 01. maj, 2011 16:19

bongfong skrev:Utroligt at Arsenal kan blive snyde for et klokkeklart straffe, når Vidic tager hånden i brug.
Det er mere utroligt at du er overrasket.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » søndag, 01. maj, 2011 16:25

Hvis det her resultat holder (ikke jinx!!!), så tak da skæbne for en kamp vi får på broen i næste uge.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Indlæg af Henrik » søndag, 01. maj, 2011 16:48

Utroligt som ham Fabio kan se ud som om at alle kendelser der går ham imod er den største skandale i hele verden. Tror at United skal se at få ham til at arbejde med sit temperament. Ellers kommer han simpelthen til at koste nogle røde kort i løbet af en sæson. Han er alt alt for hektisk i sit spil meget ofte.

Kom så Arsenal!!
Næste år!

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm

Indlæg af Henrik » søndag, 01. maj, 2011 16:52

Der blev United så snydt for et straffe... Så står der da 1-1 på den konto
Næste år!

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 01. maj, 2011 16:58

LÆKKERT
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » søndag, 01. maj, 2011 17:01

Nå. Gad vide hvem Sur A. skyder skylden på den her gang.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » søndag, 01. maj, 2011 17:18

Badooo skrev:Hvis det her resultat holder (ikke jinx!!!), så tak da skæbne for en kamp vi får på broen i næste uge.
Var ikke klar over, at MU havde frasagt sig hjemmebanen ;)

Men fantastiske resultater indtil videre i runden.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 02. maj, 2011 02:36

athomsen skrev:
Badooo skrev:Hvis det her resultat holder (ikke jinx!!!), så tak da skæbne for en kamp vi får på broen i næste uge.
Var ikke klar over, at MU havde frasagt sig hjemmebanen ;)

Men fantastiske resultater indtil videre i runden.
Sagde jeg Broen? Jeg mente self. træffortet ( :oops: )

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » mandag, 02. maj, 2011 20:00

Mads T. skrev:
Nicoen skrev:Vigtig dommerfejl og drop af Gomes.
Ja han har godt nok været dyr for Tottenham på det sidste, med rigtig mange drops.

Den var dog ikke over stregen i dette tilfælde, men det er godt nok også svære betingelser for dommer og linjedommer, at se om sådan en bold er inde eller ej.
Jeg syntes der skal laves regler for, hvor tykke de må lave de der streger. Der var en situation på Anfield hvor man kunne diskutere om bolden var i spil eller ej, men for mig så det tydeligt ud som om, at stregerne på Anfield er markant smallere end dem på Stamford Bridge.

Og det kunne så i parentes bemærket kun have hjulpet Chelsea hvis ikke de rente og lavede motorvejs streger.

Er personligt overbevist om, at bolden var helt inde hvis målstregen på Stamf. havde samme bredde som de streger der er på Anfield. Men det er så bare mit "boldøje" der har bemærket den detalje.

I øvrigt en rigtig sjov diskussion der endnu en gang er blusset op. Det er jo nærmest ensbetydende med, at bolden ligenøjagtig ALDRIG var over stregen på Wembley i 1966, såfremt at reglen om, at boldens projicerede skygge skal være helt inde over stregen.
Og komisk nok er det stadig Englænderne der kommer i fokus hver gang....

veffe69

Indlæg af veffe69 » mandag, 02. maj, 2011 21:56

Hafsteinsson skrev:
Mads T. skrev:
Nicoen skrev:Vigtig dommerfejl og drop af Gomes.
Ja han har godt nok været dyr for Tottenham på det sidste, med rigtig mange drops.

Den var dog ikke over stregen i dette tilfælde, men det er godt nok også svære betingelser for dommer og linjedommer, at se om sådan en bold er inde eller ej.
Jeg syntes der skal laves regler for, hvor tykke de må lave de der streger. Der var en situation på Anfield hvor man kunne diskutere om bolden var i spil eller ej, men for mig så det tydeligt ud som om, at stregerne på Anfield er markant smallere end dem på Stamford Bridge.

Og det kunne så i parentes bemærket kun have hjulpet Chelsea hvis ikke de rente og lavede motorvejs streger.

Er personligt overbevist om, at bolden var helt inde hvis målstregen på Stamf. havde samme bredde som de streger der er på Anfield. Men det er så bare mit "boldøje" der har bemærket den detalje.

I øvrigt en rigtig sjov diskussion der endnu en gang er blusset op. Det er jo nærmest ensbetydende med, at bolden ligenøjagtig ALDRIG var over stregen på Wembley i 1966, såfremt at reglen om, at boldens projicerede skygge skal være helt inde over stregen.
Og komisk nok er det stadig Englænderne der kommer i fokus hver gang....
Det gør der såmænd allerede Max 10 cm (og hvis jeg ikke husker helt forkert, så SKAL de være 10 cm i liga rækker, hverken mere eller mindre)
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 03. maj, 2011 21:24

Det er jo ligefrem en fremragende kamp, mellem Barca-Real Madrid, det er ikke normalt. Men nu er banen jo også vandet....I den grad :lol:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 03. maj, 2011 21:52

Fy for helvede en Barca-dommer.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 03. maj, 2011 22:05

Barca på vej i finalen - REAL MADRID i sviner! Barca vinder stort ... ELLER IKKE * 1-1
You'r Never Walk Alone. ///

dphreak
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af dphreak » tirsdag, 03. maj, 2011 22:28

Hvor er jeg virkelig ked af at Mascherano nogensinde har båret vores smukke røde trøje, det gør mig vred som han filmer, ved han ikke at der er kamera på? Det er ynkeligt.

Edit: Jeg mener ikke den der skete lige i det sekund jeg skrev dette, men derimod den ved Higuains "mål" samt et par episoder kort derefter...
Senest rettet af dphreak tirsdag, 03. maj, 2011 22:29, rettet i alt 1 gang.

Besvar