Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Kom nu Randers, scor for hel......
Edit: Kenneth M, din

"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
af Callesen » fredag, 25. apr, 2008 08:48
Bayern var for en gang skyd uheldige ikke at vinde igår.
Så de sidste 15 min ca, og der havde de godt nok et par store chancer, bla en af Podolski der sparker den snært forbi stolpen.
Dog havde Zenit dog et rigtig godt skud ude fra der var tæt på at gå ind.
Og Lucio lavede en Riise, som det så fint blev kaldt i sportsnyhederne på tv2 imorges...
Blir små spændene om de kan hive den hjem på udebane, men det kan de nu nok godt...
-
Rasmus
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 43
Jeg skulle faktisk lige til at smide det nu.
Hvorfor har vi da ikke sådan et panel på TV3? Så ville man jo rent faktisk ægre sig over alle de reklamer i pausen.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
-
YNWA
De herrer fra interviewet har fat i noget meget rigtigt - kan man være/blive "verdens bedste" med en attitude og moral som Cristiano Ronaldo?
-
Alex Brockins
af Alex Brockins » fredag, 25. apr, 2008 12:55
Ohh, jeg kan se, at I ikke har hørt på Dunphy, Brady og Giles, når vi har spillet kampe i ChL. Det er sgu værre end TV3-studiet.
Men de rammer da rigtigt omkring Ronaldo.
EDIT:
Her er de i studiet efter vores to kampe mod Barcelona sidste år
Bare se de første par minutter, og I vil synes, at Peter, Preben og Brian er tre engle.
Best in the world at everything I do.
-
Sekunda
Hæske skrev:
Blir små spændene om de kan hive den hjem på udebane, men det kan de nu nok godt...
Zenit er vel et af de stærkeste hjemmehold rent europæisk og har været det i en del år, så det synes jeg bestemt ikke der er grund til at tro.
Næh, mon ikke vi ser drømmefinalen mellem Zenit og Fiorentina

-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
af Callesen » fredag, 25. apr, 2008 18:33
Golfkunda skrev:Hæske skrev:
Zenit er vel et af de stærkeste hjemmehold rent europæisk og har været det i en del år, så det synes jeg bestemt ikke der er grund til at tro.
Næh, mon ikke vi ser drømmefinalen mellem Zenit og Fiorentina

Har aldrig hørt om dem før, så tænkte bare det er hurtig klaret.
men vil nu ikke have noget imod hvis det blev de to hold du nævner der ender i finalen!
-
Anders
@Alex Brockins:
Jeg er helt med på, at han skulle være ret random, ham Dunphy, men det gør nu ikke klippet mindre underholdende, synes jeg. I hvert fald ikke meget.
-
Alex Brockins
af Alex Brockins » lørdag, 26. apr, 2008 00:05
Anders skrev:@Alex Brockins:
Jeg er helt med på, at han skulle være ret random, ham Dunphy, men det gør nu ikke klippet mindre underholdende, synes jeg. I hvert fald ikke meget.
Helt sikkert, men efter jeg ved flere lejligheder har set ham give os hele turen - se blot det klip fra efter Barcelona-kampen, som jeg postede tidligere - har jeg ualmindelig svært ved at tage manden alvorlig.
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
Sys at sammenligningen mellem Messi og Christina er rigtig nok. Messi er altså bare meget mere proffessionel, hvor Christina er mere show-off typen. diver, slår ud med armene og har det der typiske "hvor er det synd for mig" blik
-
Alex Brockins
af Alex Brockins » lørdag, 26. apr, 2008 11:52
Belloni skrev:Sys at sammenligningen mellem Messi og Christina er rigtig nok. Messi er altså bare meget mere proffessionel, hvor Christina er mere show-off typen. diver, slår ud med armene og har det der typiske "hvor er det synd for mig" blik
Messi er klasser bedre, og det har jeg altid holdt fast. Dog har jeg jo været nød til at give mig her på det seneste, på grund af argentinerens mange skader og Ronaldos sindssyge antal af mål.
Men bliver Messi skadesfri igen, går der ikke lang tid, før han igen overhaler ham den der forkælede dreng fra Portugal.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Alex Brockins skrev:Belloni skrev:Sys at sammenligningen mellem Messi og Christina er rigtig nok. Messi er altså bare meget mere proffessionel, hvor Christina er mere show-off typen. diver, slår ud med armene og har det der typiske "hvor er det synd for mig" blik
Messi er klasser bedre, og det har jeg altid holdt fast. Dog har jeg jo været nød til at give mig her på det seneste, på grund af argentinerens mange skader og Ronaldos sindssyge antal af mål.
Men bliver Messi skadesfri igen, går der ikke lang tid, før han igen overhaler ham den der forkælede dreng fra Portugal.
Det er da vist lidt af en overdrivelse af dimensioner

-
Pongolle
- Alder: 36
af Pongolle » lørdag, 26. apr, 2008 13:35
Kom så, 19-0 til Chelsea tak!

-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
af Callesen » lørdag, 26. apr, 2008 13:49