Nyheder om LFC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Nyheder om LFC

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 11. jul, 2026 22:54

Det er langtfra en ideel start for Iraola. Allerede inden han kommer rigtig i gang i sit nye job, smutter en af dem som ansatte ham, og den anden som var med til at ansætte ham, Hughes, forventes også at smutte efter transfervinduet.

Det er en bemærkelsesværdig situation, at dem som har planlagt dette transfervindue, smutter.

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 15. jul, 2026 10:47

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 11. jul, 2026 22:54
Det er langtfra en ideel start for Iraola. Allerede inden han kommer rigtig i gang i sit nye job, smutter en af dem som ansatte ham, og den anden som var med til at ansætte ham, Hughes, forventes også at smutte efter transfervinduet.

Det er en bemærkelsesværdig situation, at dem som har planlagt dette transfervindue, smutter.
Richard Hughes ansatte vel også Iraola i Bournemouth og forlod senere klubben.

Tror Iraola nok skal klare sig.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 15. jul, 2026 16:04

Det handler ikke om blot at klare sig. Det handler om at Iraola gives optimale betingelser for at skabe succes.

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 15. jul, 2026 17:11

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 15. jul, 2026 16:04
Det handler ikke om blot at klare sig. Det handler om at Iraola gives optimale betingelser for at skabe succes.
Det er jeg klar over, men du kan vende den om og sige, at Hughes der med afstand er den sportsdirektør vi har haft der har brugt flest penge på transfers - men ingen af de transfers har for alvor været den store succes.

Omvendt har Bournemouth siden han forlod dem faktisk købt rigtig klogt ind, så jeg fristes lidt til at Hughes er overvurderet.

Vi lavede også en relativt succesfuld midfield rebuilt med en midlertidig sportsdirektør i form af Jörg Schmadtke.

Så med det Hughes har vist hos os i hans forholdsvist korte tid - er jeg ikke imponeret ser det heller ikke som et tab jeg begræder.

Besvar