Hvem skal ind 2025 og 2026 ?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 37

Hvem skal ind 2025 og 2026 ?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 01. jul, 2026 22:21

Hvorfor skifter Tonali fra den ene skod klub til den anden? Vi kunne sagtens have brugt ham.

John Stones er fri lige nu.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Tom_J
Alder: 38

Re: Hvem skal ind 2025 og 2026 ?

Indlæg af Tom_J » torsdag, 02. jul, 2026 08:47

Det virker helt skørt. De var ved at rykke ned, og nogle uger senere har de brugt halvanden milliard på to midtbanespillere fra næsthøjeste hylde..

Barcola er en meget fed spiller, men har ikke en god fornemmelse med ham ift at spille i Liverpool. Tror hurtigt det kan køre af sporet for ham i grå Liverpool. Lad ham blive i Paris. Håber på flere handler a la Munoz.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

Indlæg af Cynwal » torsdag, 02. jul, 2026 11:24

Junte skrev:
onsdag, 01. jul, 2026 09:28
Midtbanen er slet ikke i balance og er, efter min mening, det absolut vigtigste at få styr på.
Hvis man vil have fuld valuta af både Kerkez og Frimpong, hvor de skal skabe bredden, har man brug for enten en Fabinho type, til at lukke alle hullerne efter dem, eller en 3-mands rugbrøds midtbane, som kæmper modstanderne under græsset.

Men hvis en af dem skal være en 10'er i Flo, kan man jo ikke rigtigt have rugbrødsmidtbanen, hvorfor det må være krigeren, man skal have fat på.
Jeg synes bare ikke rigtigt der findes den oplagte kandidat derude(for under 8 trilliarder), men måske man skulle støvsuge sydamerika, for at se om der var et rigtigt røvhul derovre, som kunne skabe lidt frygt og energi.

Hvis man skulle gå efter en mere rugbrødsmidtbane, kunne man evt. flytte Flo på en falsk 9'er(Firmino style) og se om ikke Isak kunne tage løb udefra, hvilket man i forvejen ofte ser han er god til.
Men det kan selvfølgelig også være det ødelægger det hele.... :D :dontknow:
Jeg tilslutter mig bekymringen om manglen på en rigtig 6'er. En irriterende terrier, som bare erobrer bolde hele tiden. Skulle vi kigge mod Wolves i retning af Joao Gomes eller André.............?
De er i hvert fald akklimatiserede til tempoet i PL, hvor jeg altid har syntes at Endo manglede noget. Han havde mange kvaliteter, men hurtighed og rappe fødder var ikke iblandt spidskompetencerne.
Vi SMADRER det PIShold !

Fowler89
Alder: 37

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 02. jul, 2026 11:44

Cynwal skrev:
Junte skrev:
onsdag, 01. jul, 2026 09:28
Midtbanen er slet ikke i balance og er, efter min mening, det absolut vigtigste at få styr på.
Hvis man vil have fuld valuta af både Kerkez og Frimpong, hvor de skal skabe bredden, har man brug for enten en Fabinho type, til at lukke alle hullerne efter dem, eller en 3-mands rugbrøds midtbane, som kæmper modstanderne under græsset.

Men hvis en af dem skal være en 10'er i Flo, kan man jo ikke rigtigt have rugbrødsmidtbanen, hvorfor det må være krigeren, man skal have fat på.
Jeg synes bare ikke rigtigt der findes den oplagte kandidat derude(for under 8 trilliarder), men måske man skulle støvsuge sydamerika, for at se om der var et rigtigt røvhul derovre, som kunne skabe lidt frygt og energi.

Hvis man skulle gå efter en mere rugbrødsmidtbane, kunne man evt. flytte Flo på en falsk 9'er(Firmino style) og se om ikke Isak kunne tage løb udefra, hvilket man i forvejen ofte ser han er god til.
Men det kan selvfølgelig også være det ødelægger det hele.... :D :dontknow:
Jeg tilslutter mig bekymringen om manglen på en rigtig 6'er. En irriterende terrier, som bare erobrer bolde hele tiden. Skulle vi kigge mod Wolves i retning af Joao Gomes eller André.............?
De er i hvert fald akklimatiserede til tempoet i PL, hvor jeg altid har syntes at Endo manglede noget. Han havde mange kvaliteter, men hurtighed og rappe fødder var ikke iblandt spidskompetencerne.
Gravenberch klarede rollen fint i 24/25 sæsonen

Sent from my iPhone using Tapatalk

Junte

Indlæg af Junte » torsdag, 02. jul, 2026 13:30

Graven spillede en fremragende sæson, frem til ca februar/marts, hvor det virkede som om han blev træt(eller læst)
Men jeg mener ikke han er det vi har behov for som 6'er.
Han er i særklasse til at vende med bolden og føre den frem fra positionen, hvor han ofte skaber overtal i den forbindelse.
Men har er til gengæld ret nem at overspille, da hans indgreb er for busende og placeringen ofte er lidt væk fra de resterende. Det synes jeg virker som om det er noget af det modstanderne ofte udnytter, helt på linie med rummene bag backsne.

Gravenberch er bare ikke 6'er - desværre
Han skal spille ved siden af nogen, der er langt mere taktisk diciplinerede end han selv er.
Det kan være han kan fungere ved siden af en defensiv playmaker - men det har vi jo nok heller ikke helt behov for, hvis der er tiltænkt en trequartista.

Hvis vi kunne få klonet Souness, ville det være helt perfekt.
I første omgang pga overskægget og størrelsen på shorts, men sekundært pga lederevnerne, det han fyldte og den frygt han kunne indgyde hos modstanderne.
Jeg tror Cynwal har en pointe i Andre fra wolves, da det overskæg umiddelbart er derhen af - Den brasilienske Souness :lol:

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 02. jul, 2026 14:32

Slot omskolede Graven til en 6'er i hans første sæson. Og det var en kæmpe succes. Graven viste disciplin og taktisk forståelse. Men så gik galt i sæson 2, fordi Slot vil indfører hans egen hollandske spillestil, hvor Graven blev rykket frem på banen. Det resulterede i at han scorede flere mål og lavede flere assists. Men det resulterede også i et hold i ubalance, og som var utroligt sårbare overfor kontraangreb. Målene fløj ind på os i stride strømme. Hvem husker ikke rædselsugen i efteråret, hvor Forest slår os 3-0 på Anfield og tre dagen senere får vi prygl af PSV med hele 4-1.

Hvis vi skal spille 4-2-3-1, som noget tyder på, så er jeg helt enig med dig i at der skal være en defensiv og gerne spilstyrende 6'er ved siden af Graven. Jeg håbede på Wharton, men tror at han kommer et stykke over £100 M. Vi sættes i forbindelse med Sano fra Japan, som virker til at være en discountløsning, men ellers kender jeg intet til ham.

Tom_J
Alder: 38

Indlæg af Tom_J » torsdag, 02. jul, 2026 15:55

Meldinger om Richard hughes på vej til saudi. Vil ikke gøre mig noget. Er godt nok ikke mange transfers han har ramt i røven.

Anderson til city i deres dyreste handel nogensinde. Er han så god?

Besvar