Jeg er meget spændt på næste sæson, nærmest som en 5 årig dagen før juleaften....
Efter ca halvanden sæson, hvor spillet har været fornærmende ringe, og jeg flere gange har taget mig i, ikke at følge med i kampen(den blev til sidst bare baggrundsstøj), har jeg nu en super naiv forhåbning til det nye setup, om at de fornyer lysten til at se Liverpool igen.
Jeg er næsten ligeglad med hvem der bliver hentet, bare der kommer lidt ide og inspiration ind i spillet igen.
At man får en forventningens glæde, omkring fodbolden, og ikke kun er en slags championship manager 93-94 hvor man bare tjekker flashscore for opstillinger og resultat.
Om ikke andet, har en sommer med Mango Mussolini og den Infantile stormuftis prestige projekt, lært at man skal ud til græsrødderne og se fodbold, hvor det bør ses - der hvor det er helt ægte, og man kan mærke glæden ved fodbolden og den proxykrig der udkæmpes om indenbyske territorier, indtil der blæses i fløjten og vi alle kan nyde en kold.
For at citere(lidt omskrevet) Harvey Keitel: So, pretty please... with sugar on top. Clean the f**king play.