LFC - West Ham United FC >> Kamptråden PL 28. spillerunde
Re: LFC - West Ham United FC >> Kamptråden PL 28. spillerunde
Er der noget fremtid for ham Nyomi i Liverpool?
-
grauballemanden
- Geografisk sted: Odense
- Alder: 56
Jeg synes vi skal se tiden lidt an. Han har ikke fået spilletid nok til vurdere det.
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!
Gad godt se Nyoni få mere tid. Han ser fornuftig ud
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Jeg synes nu mere det er Ngumoha der banker på til at få skruet op for spilletiden. Rio kan spille fra begge fløje, det så vi jo bl.a. mod Forest, og det niveau som både vores højre og venstre angrebsside præsterer på for tiden, så burde det være ligetil at give ham chancen fra start også.
Vi SMADRER det PIShold !
De spiller to forskellige steder på banen, den ene udelukker ikke den andenCynwal skrev:Jeg synes nu mere det er Ngumoha der banker på til at få skruet op for spilletiden. Rio kan spille fra begge fløje, det så vi jo bl.a. mod Forest, og det niveau som både vores højre og venstre angrebsside præsterer på for tiden, så burde det være ligetil at give ham chancen fra start også.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Det er vi enige om. Jeg synes bare at Ngumoha er længere fremme i udviklingen/modenheden. Når han skiftes ind, tror jeg de fleste ser det som en forstærkelse af holdet, når han erstatter enten Salah eller Gakpo. Der sidder jeg mere med en nervøs fornemmelse, når Nyoni eksempelvis erstatter Gravenberch.Fowler89 skrev: ↑søndag, 01. mar, 2026 10:13De spiller to forskellige steder på banen, den ene udelukker ikke den andenCynwal skrev:Jeg synes nu mere det er Ngumoha der banker på til at få skruet op for spilletiden. Rio kan spille fra begge fløje, det så vi jo bl.a. mod Forest, og det niveau som både vores højre og venstre angrebsside præsterer på for tiden, så burde det være ligetil at give ham chancen fra start også.
...og så lige en enkelt detalje (som selvfølgelig er for lidt til at hænge en soleklar konklusion op på):
Da Ngumoha fik en åbenlys scoringschance, havde han modenhed til cool at curle bolden ind ude ved stolpen.
Da Nyoni fik chancen igår bankede han til (næsten i Djibril Cissé stil) så den røg over, i stedet for at have placeret den til venstre for keeperen, hvor der var fri plads.
Vi SMADRER det PIShold !