Bournemouth AFC - LFC >> Kamptråden PL runde 23

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på hvem der var mindst ringe i dag

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
30 - Jeremie Frimpong ud i 59. min
1
14%
2 - Joe Gomez ud i 35. min.
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
6 – Milos Kerkez ud i pausen
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch.
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister ud i 59. min
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai
3
43%
7 – Florian Wirtz
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
1
14%
18 – Cody Gakpo ud i 73. min
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ind i 35. min
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson ind i pausen
1
14%
17 - Curtis Jones ind i 79. min.
0
Ingen stemmer
22 – Hugo Ekitike ind i 79. min.
0
Ingen stemmer
73 – Rio Ngumoha ind i 73. min.
1
14%

Afgivne stemmer: 7

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

Re: Bournemouth AFC - LFC >> Kamptråden PL runde 23

Indlæg af Cynwal » lørdag, 24. jan, 2026 20:18

jensemand skrev:
lørdag, 24. jan, 2026 20:14
Cynwal skrev:
lørdag, 24. jan, 2026 20:12
Fowler89 skrev:
lørdag, 24. jan, 2026 20:10
Cynwal skrev:Dejlig lille frisparksøvelse og eksekvering af Szoboszlai og 2-2
Salah får afrundet kampen med en assist alligevel BilledeBilledeBilledeBillede
Tog han ikke også hjørnesparket til VVD da han scorede...?
Nej det var Szobo
Det forstår jeg bedre...
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

Indlæg af Cynwal » lørdag, 24. jan, 2026 20:24

MIN BARE RØV! HVOR ER DET RINGE!!!
Vi SMADRER det PIShold !

sjampen
Alder: 35

Indlæg af sjampen » lørdag, 24. jan, 2026 20:24

Selvfølgelig skulle vi indkassere på en dødbold.

Og Van Dijk med kropsstyrke som en sclerosepatient da han taber endnu en duel.
Imod moderne fodbold.

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 36

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 24. jan, 2026 20:24

Dræb mig

Sent from my iPhone using Tapatalk

TG12

Indlæg af TG12 » lørdag, 24. jan, 2026 20:25

Godt vi har en taktisk mester som Slot. Han får os til at spille fantastisk.

2 sæsoner mere og 8 milliarder brugt så flyver vi - det er bare tvivlsom om det er op eller ned..

pingel

Indlæg af pingel » lørdag, 24. jan, 2026 20:26

Hvor var det sindssygt

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » lørdag, 24. jan, 2026 20:28

Vanvittigt.

Junte

Indlæg af Junte » lørdag, 24. jan, 2026 20:30

Reelt er det vel ikke engang ufortjent.
De havde klart de største chancer og bedste forsøg.
Men dejligt endeligt at score fra et hjørne, og endnu en frisparks perle af Szobo - men det hjælper desværre bare hat.

pingel

Indlæg af pingel » lørdag, 24. jan, 2026 20:33

Fowler89 skrev:
lørdag, 24. jan, 2026 20:24
Dræb mig

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tag mig med

sjampen
Alder: 35

Indlæg af sjampen » lørdag, 24. jan, 2026 20:41

Junte skrev:
lørdag, 24. jan, 2026 20:30
Men dejligt endeligt at score fra et hjørne, og endnu en frisparks perle af Szobo - men det hjælper desværre bare hat.
Jeg gad ikke tage diskussionen i Burnley kamptråden, mest fordi jeg finder den uinteressant, fejlfortolket og primært bruges som undskyldning for ikke at præstere, men Bournemouth klasker os på xG, med omkring 2.20-2.40 mod vores 0.70-0.85 alt efter hvilket udbyder man hælder til for xG så hurtigt efter kampen.

Det synes jeg matcher kampbilledet meget fint. Vi spiller, men skaber ikke rigtig noget og er i oplysning defensivt. Der var flere gange efter vores udligning, hvor Bournemouth fik lov at løbe direkte ned gennem os central uden at nogen stopper løbet, alle bakker bare. Det burde de have score på minimum en gang. Slot skal ud, men jeg har godt nok også ondt af ham når hans kernespillere i så stor stil koster ham kampe. Konaté, VVD, Salah, Mac Allister har lignet skygger af sig selv. Det falder selvfølgelig også tilbage på Slot, men de mål Konate har givet væk og Van Dijk koster 2-3 mål i dag. Det er ikke nemt at være fodboldtræner ude på sidelinjen og stå og tænke "Ja, jeg sagde jo godt nok ikke at klovneri hører til i cirkus, min fejl".
Imod moderne fodbold.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 24. jan, 2026 20:44

Vi møder et Bounremouth hold som er en skygge af sig selv. Ingen Kerkez. Ingen Huisen. Ingen Semenyo. Derudover har de 9 skader til kampen i dag, bl.a. Kluivert.

Det er meget ringe. Vores defensive organisation er ikke-eksisterende. Det er bekymrende. Vi slider utroligt i PL i denne sæson, og jeg frygter at vi ikke får CL til Anfield i næste sæson. Det ville være en sportslig og økonomisk katastrofe.

Jeg synes vi spiller pænt. Ligesom Spurs. Men igen mangler vi kynisme og vilje. Vi er ikke kliniske. I dag er det de bærende kræfter som koster, bl.a. VVD. Men både VVD, Gravenberch, Mac Allister og Salah virker helt væk i denne sæson. Er det savnet af Jota, som har sat sig fysisk?

Hvad nu Slot?

pingel

Indlæg af pingel » lørdag, 24. jan, 2026 20:47

sjampen skrev:
lørdag, 24. jan, 2026 20:41
Junte skrev:
Jeg gad ikke tage diskussionen i Burnley kamptråden, mest fordi jeg finder den uinteressant, fejlfortolket og primært bruges som undskyldning for ikke at præstere, men Bournemouth klasker os på xG, med omkring 2.20-2.40 mod vores 0.70-0.85 alt efter hvilket udbyder man hælder til for xG så hurtigt efter kampen.

Det synes jeg matcher kampbilledet meget fint. Vi spiller, men skaber ikke rigtig noget og er i oplysning defensivt. Der var flere gange efter vores udligning, hvor Bournemouth fik lov at løbe direkte ned gennem os central uden at nogen stopper løbet, alle bakker bare. Det burde de have score på minimum en gang. Slot skal ud, men jeg har godt nok også ondt af ham når hans kernespillere i så stor stil koster ham kampe. Konaté, VVD, Salah, Mac Allister har lignet skygger af sig selv. Det falder selvfølgelig også tilbage på Slot, men de mål Konate har givet væk og Van Dijk koster 2-3 mål i dag. Det er ikke nemt at være fodboldtræner ude på sidelinjen og stå og tænke "Ja, jeg sagde jo godt nok ikke at klovneri hører til i cirkus, min fejl".
Du har så meget ret.

pingel

Indlæg af pingel » lørdag, 24. jan, 2026 20:52

pingel skrev:
lørdag, 24. jan, 2026 20:47
sjampen skrev:
lørdag, 24. jan, 2026 20:41
Junte skrev:

Du har så meget ret. Og jeg tror at det er Arnes tid nu. Vildt på baggrund af en lang ubesejret stime, men dagens tilbagefald er mere end bare en svipser

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 24. jan, 2026 20:58

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 24. jan, 2026 20:44
Vi møder et Bounremouth hold som er en skygge af sig selv. Ingen Kerkez. Ingen Huisen. Ingen Semenyo. Derudover har de 9 skader til kampen i dag, bl.a. Kluivert.

Det er meget ringe. Vores defensive organisation er ikke-eksisterende. Det er bekymrende. Vi slider utroligt i PL i denne sæson, og jeg frygter at vi ikke får CL til Anfield i næste sæson. Det ville være en sportslig og økonomisk katastrofe.

Jeg synes vi spiller pænt. Ligesom Spurs. Men igen mangler vi kynisme og vilje. Vi er ikke kliniske. I dag er det de bærende kræfter som koster, bl.a. VVD. Men både VVD, Gravenberch, Mac Allister og Salah virker helt væk i denne sæson. Er det savnet af Jota, som har sat sig fysisk?

Hvad nu Slot?
Diaz og Nunez som kæmpede konstant må du ikke glemme. Jota var jo mere en indstiftnings spiller.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 24. jan, 2026 21:13

Oomph242 skrev:
lørdag, 24. jan, 2026 20:58
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 24. jan, 2026 20:44

Hvad nu Slot?
Diaz og Nunez som kæmpede konstant må du ikke glemme. Jota var jo mere en indstiftnings spiller.
De gav alt, og pressede hårdt. Hvad med Trent? hans afleveringer kunne altid vende forsvar til angreb.

Men jeg kan ikke lade være med at tænke på Heitinga? Var det ham som organiserede vores defensiv sidste sæson?

btw: lidt amatøragtig af os, at Gomez bliver udskiftet 7 minutter for sent. Det koster os jo det andet mål.

Besvar