Det forstår jeg bedre...
Bournemouth AFC - LFC >> Kamptråden PL runde 23
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Re: Bournemouth AFC - LFC >> Kamptråden PL runde 23
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
MIN BARE RØV! HVOR ER DET RINGE!!!
Vi SMADRER det PIShold !
Selvfølgelig skulle vi indkassere på en dødbold.
Og Van Dijk med kropsstyrke som en sclerosepatient da han taber endnu en duel.
Og Van Dijk med kropsstyrke som en sclerosepatient da han taber endnu en duel.
Imod moderne fodbold.
Dræb mig
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Godt vi har en taktisk mester som Slot. Han får os til at spille fantastisk.
2 sæsoner mere og 8 milliarder brugt så flyver vi - det er bare tvivlsom om det er op eller ned..
2 sæsoner mere og 8 milliarder brugt så flyver vi - det er bare tvivlsom om det er op eller ned..
Hvor var det sindssygt
Reelt er det vel ikke engang ufortjent.
De havde klart de største chancer og bedste forsøg.
Men dejligt endeligt at score fra et hjørne, og endnu en frisparks perle af Szobo - men det hjælper desværre bare hat.
De havde klart de største chancer og bedste forsøg.
Men dejligt endeligt at score fra et hjørne, og endnu en frisparks perle af Szobo - men det hjælper desværre bare hat.
Jeg gad ikke tage diskussionen i Burnley kamptråden, mest fordi jeg finder den uinteressant, fejlfortolket og primært bruges som undskyldning for ikke at præstere, men Bournemouth klasker os på xG, med omkring 2.20-2.40 mod vores 0.70-0.85 alt efter hvilket udbyder man hælder til for xG så hurtigt efter kampen.
Det synes jeg matcher kampbilledet meget fint. Vi spiller, men skaber ikke rigtig noget og er i oplysning defensivt. Der var flere gange efter vores udligning, hvor Bournemouth fik lov at løbe direkte ned gennem os central uden at nogen stopper løbet, alle bakker bare. Det burde de have score på minimum en gang. Slot skal ud, men jeg har godt nok også ondt af ham når hans kernespillere i så stor stil koster ham kampe. Konaté, VVD, Salah, Mac Allister har lignet skygger af sig selv. Det falder selvfølgelig også tilbage på Slot, men de mål Konate har givet væk og Van Dijk koster 2-3 mål i dag. Det er ikke nemt at være fodboldtræner ude på sidelinjen og stå og tænke "Ja, jeg sagde jo godt nok ikke at klovneri hører til i cirkus, min fejl".
Imod moderne fodbold.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi møder et Bounremouth hold som er en skygge af sig selv. Ingen Kerkez. Ingen Huisen. Ingen Semenyo. Derudover har de 9 skader til kampen i dag, bl.a. Kluivert.
Det er meget ringe. Vores defensive organisation er ikke-eksisterende. Det er bekymrende. Vi slider utroligt i PL i denne sæson, og jeg frygter at vi ikke får CL til Anfield i næste sæson. Det ville være en sportslig og økonomisk katastrofe.
Jeg synes vi spiller pænt. Ligesom Spurs. Men igen mangler vi kynisme og vilje. Vi er ikke kliniske. I dag er det de bærende kræfter som koster, bl.a. VVD. Men både VVD, Gravenberch, Mac Allister og Salah virker helt væk i denne sæson. Er det savnet af Jota, som har sat sig fysisk?
Hvad nu Slot?
Det er meget ringe. Vores defensive organisation er ikke-eksisterende. Det er bekymrende. Vi slider utroligt i PL i denne sæson, og jeg frygter at vi ikke får CL til Anfield i næste sæson. Det ville være en sportslig og økonomisk katastrofe.
Jeg synes vi spiller pænt. Ligesom Spurs. Men igen mangler vi kynisme og vilje. Vi er ikke kliniske. I dag er det de bærende kræfter som koster, bl.a. VVD. Men både VVD, Gravenberch, Mac Allister og Salah virker helt væk i denne sæson. Er det savnet af Jota, som har sat sig fysisk?
Hvad nu Slot?
Du har så meget ret.sjampen skrev: ↑lørdag, 24. jan, 2026 20:41Jeg gad ikke tage diskussionen i Burnley kamptråden, mest fordi jeg finder den uinteressant, fejlfortolket og primært bruges som undskyldning for ikke at præstere, men Bournemouth klasker os på xG, med omkring 2.20-2.40 mod vores 0.70-0.85 alt efter hvilket udbyder man hælder til for xG så hurtigt efter kampen.
Det synes jeg matcher kampbilledet meget fint. Vi spiller, men skaber ikke rigtig noget og er i oplysning defensivt. Der var flere gange efter vores udligning, hvor Bournemouth fik lov at løbe direkte ned gennem os central uden at nogen stopper løbet, alle bakker bare. Det burde de have score på minimum en gang. Slot skal ud, men jeg har godt nok også ondt af ham når hans kernespillere i så stor stil koster ham kampe. Konaté, VVD, Salah, Mac Allister har lignet skygger af sig selv. Det falder selvfølgelig også tilbage på Slot, men de mål Konate har givet væk og Van Dijk koster 2-3 mål i dag. Det er ikke nemt at være fodboldtræner ude på sidelinjen og stå og tænke "Ja, jeg sagde jo godt nok ikke at klovneri hører til i cirkus, min fejl".
Du har så meget ret. Og jeg tror at det er Arnes tid nu. Vildt på baggrund af en lang ubesejret stime, men dagens tilbagefald er mere end bare en svipserpingel skrev: ↑lørdag, 24. jan, 2026 20:47sjampen skrev: ↑lørdag, 24. jan, 2026 20:41Jeg gad ikke tage diskussionen i Burnley kamptråden, mest fordi jeg finder den uinteressant, fejlfortolket og primært bruges som undskyldning for ikke at præstere, men Bournemouth klasker os på xG, med omkring 2.20-2.40 mod vores 0.70-0.85 alt efter hvilket udbyder man hælder til for xG så hurtigt efter kampen.
Diaz og Nunez som kæmpede konstant må du ikke glemme. Jota var jo mere en indstiftnings spiller.Hr. Drejer skrev: ↑lørdag, 24. jan, 2026 20:44Vi møder et Bounremouth hold som er en skygge af sig selv. Ingen Kerkez. Ingen Huisen. Ingen Semenyo. Derudover har de 9 skader til kampen i dag, bl.a. Kluivert.
Hvad nu Slot?
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
De gav alt, og pressede hårdt. Hvad med Trent? hans afleveringer kunne altid vende forsvar til angreb.Oomph242 skrev: ↑lørdag, 24. jan, 2026 20:58Diaz og Nunez som kæmpede konstant må du ikke glemme. Jota var jo mere en indstiftnings spiller.Hr. Drejer skrev: ↑lørdag, 24. jan, 2026 20:44Vi møder et Bounremouth hold som er en skygge af sig selv. Ingen Kerkez. Ingen Huisen. Ingen Semenyo. Derudover har de 9 skader til kampen i dag, bl.a. Kluivert.
Hvad nu Slot?
Men jeg kan ikke lade være med at tænke på Heitinga? Var det ham som organiserede vores defensiv sidste sæson?
btw: lidt amatøragtig af os, at Gomez bliver udskiftet 7 minutter for sent. Det koster os jo det andet mål.