Har du set hvad han får i løn?Tom_Jorsal skrev:Guehi til City. Hvorfor har vi ikke været efter ham i dette vindue? Konate er helt væk, Gomez for skadesplaget. Overvej hvis Van Dijk får en skade…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har du set hvad han får i løn?Tom_Jorsal skrev:Guehi til City. Hvorfor har vi ikke været efter ham i dette vindue? Konate er helt væk, Gomez for skadesplaget. Overvej hvis Van Dijk får en skade…
Som jeg har skrevet i en anden tråd virker løn argumentet som lidt søgt.
Jeg tror såmænd, at han da han hørte at City var interesseret, så var det der han ville hen. Og det har Liverpools folk jo nok fået at vide ad bagveje (svært at tro at sådan noget ville være en dyb hemmelighed), og så var det løb jo ligesom kørt…TG12 skrev: ↑mandag, 19. jan, 2026 23:04Som jeg har skrevet i en anden tråd virker løn argumentet som lidt søgt.
Guehi ville vel koste £55-60m hvis han ikke var free-agent til sommer. Han er proven PL og engelsk landsholdspiller.
Efter hvad jeg kan læse er prisen £20m + potentielt £10m add-on, hans løn første år svarer til £15m det giver samlet £45m
Så hvis vi valgte at sælge ham 1-2 år senere var der en meget realistisk chance for han i værste fald gik i nul og måske endda i plus.
Dertil så har vi efterhånden ingen engelske senior landsholdsspillere i truppen og vi har vel også problemer med home-grown reglen. Der ville han også hjælpe.
Måske er lønnen årsagen, men det virker som en meget isoleret undskyldning hvis vi har takket nej til Guehi pga. den - fik vi ham gratis til sommer ville han givetvis også kræve en høj løn.
Budkrig kan jo godt være farlig. Men omvendt så er Guehi blevet solgt med en rabat og den situation vi er i - ja så er der vist ingen tvivl om vi har hårdt brug for en CB snart.pingel skrev: ↑tirsdag, 20. jan, 2026 07:13Jeg tror såmænd, at han da han hørte at City var interesseret, så var det der han ville hen. Og det har Liverpools folk jo nok fået at vide ad bagveje (svært at tro at sådan noget ville være en dyb hemmelighed), og så var det løb jo ligesom kørt…TG12 skrev: ↑mandag, 19. jan, 2026 23:04Som jeg har skrevet i en anden tråd virker løn argumentet som lidt søgt.
Guehi ville vel koste £55-60m hvis han ikke var free-agent til sommer. Han er proven PL og engelsk landsholdspiller.
Efter hvad jeg kan læse er prisen £20m + potentielt £10m add-on, hans løn første år svarer til £15m det giver samlet £45m
Så hvis vi valgte at sælge ham 1-2 år senere var der en meget realistisk chance for han i værste fald gik i nul og måske endda i plus.
Dertil så har vi efterhånden ingen engelske senior landsholdsspillere i truppen og vi har vel også problemer med home-grown reglen. Der ville han også hjælpe.
Måske er lønnen årsagen, men det virker som en meget isoleret undskyldning hvis vi har takket nej til Guehi pga. den - fik vi ham gratis til sommer ville han givetvis også kræve en høj løn.
Og jeg synes personligt, at det ville have været idiotisk at gå ind i en budkrig, når nu man allerede havde lavet en aftale i sommer. Vi ville ende med at betale mere end hvad vi skulle have givet for et halvt år siden. Men jo, vi kunne godt have brugt ham nu, det er da helt klart…
Med 6 måneder tilbage af sin kontrakt, plus 10 millioner i add on… Og jeg tror heller ikke han var set som førstevalg for indkøberne i sommer - men en home grown status tæller selvfølgelig også noget.
Fodbold historiens absolut mest tåbelige handelTom_J skrev:Synes over en millard for Isak er meget mere skørt.
Ja vi skulle hellere ha købt Mona Lisa og hængt op i vores pokalskab!Emmy skrev:Fodbold historiens absolut mest tåbelige handelTom_J skrev:Synes over en millard for Isak er meget mere skørt.