TG12 skrev: ↑lørdag, 25. okt, 2025 22:59Har jeg skrevet de er dårlige..?pingel skrev: ↑lørdag, 25. okt, 2025 22:48Hold nu op. Det er ikke et spørgsmål om at vores nyindkøb er dårlige. Vi har set dem præstere over flere sæsoner på andre hold. Det er system, manglende indkøring og så et kæmpe kollektivt mentalt kollaps.TG12 skrev: ↑lørdag, 25. okt, 2025 22:39Jeg mener en del falder på Slot.JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 25. okt, 2025 22:36Den nye træner får jo de samme spillere, men ja, det er tankevækkende, at Slot har svækket holdet markant.
Men hvor meget har Slot at sige over regne drengene Edwards/Hughes? Har han sidste ord på transfers?
Klopp fik jo mere magt og der er rygter om f.eks. Nunez var Klopps opfindelse og ikke kontor drengene, men har Slot også?
Det handler mere om man har skiftet op imod en halv start-11 og fjernet bærende kræfter med leder egenskaber, og der kæmpede for hinanden. Man har købt dygtige boldspillere men ingen slidere.
Selvom det ikke er i samme skala - så ligner det meget det samme problem Chelsea havde da de købte og købte - i håb om de kunne spille sammen.
Herudover signalere Slot ikke at han har en idé om hvordan han vil have holdet skal spille. Stort set samtidige startopstillinger denne sæson har “fejlet”. Det har så gjort han gradvist bare har smidt offensive spillere ind, indtil der ikke var flere i håb om de kan få noget ud af det. Det gik godt de første 5 kampe. Men nu ser man begrænsningen i absolut ikke at have et koncept, en stærkeste start-11 eller et hold der spiller som et hold.
Der er ingen sammenhængen i det han gør.
Det ligner lidt Ten Hag eller Solskærmen.
Slot viser absolut ikke at han har en ide om, hvad han vil med de spillere han har til rådighed, og arbejder konsekvent på netop det. Det lød åh så flot at Wirts tog til os fordi Slot havde en klar plan for ham- hvor er den? Han er brugt i 3-4 forskellige positioner med et utrolig begrænset output - udover en OK kamp imod Frankfurt.
Det var heller ikke din specifikke kommentar jeg svarede på..,