Brentford FC - LFC >> Kamptråden PL runde 9

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på hvem der var mindst ringe i dag

25 - Giorgi Mamardashvili
0
Ingen stemmer
12 – Conor Bradley ud i 62. min.
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
6 - Milos Kerkez ud i 62. min.
1
11%
8 - Dominik Szoboszlai
6
67%
17 – Curtis Jones ud i 70. min
1
11%
7 – Florian Wirtz ud i 83. min
0
Ingen stemmer
11 – Mohammed Salah
1
11%
22 – Hugo Ekitiké
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud i 62. min.
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson ind i 62. min.
0
Ingen stemmer
10 – Alexis Mac Allister ind i 62. min.
0
Ingen stemmer
14 – Federico Chiesa ind i 62. min
0
Ingen stemmer
73 - Rio Nghumoa ind i 70. min.
0
Ingen stemmer
2 – Joe Gomez ind i 83. min.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 9

pingel

Re: Brentford FC - LFC >> Kamptråden PL runde 9

Indlæg af pingel » lørdag, 25. okt, 2025 23:06

TG12 skrev:
lørdag, 25. okt, 2025 22:59
pingel skrev:
lørdag, 25. okt, 2025 22:48
TG12 skrev:
lørdag, 25. okt, 2025 22:39
JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 25. okt, 2025 22:36
Emmy skrev:
lørdag, 25. okt, 2025 22:33
Ubegribeligt at Salah bliver inde.
Der skal ikke meget mere af det pis her til, før jeg forlanger en ny træner. Vi er blevet et markant ringere hold i denne sæson, hvor Slot har tilpasset truppen efter egne ønsker
Den nye træner får jo de samme spillere, men ja, det er tankevækkende, at Slot har svækket holdet markant.
Jeg mener en del falder på Slot.

Men hvor meget har Slot at sige over regne drengene Edwards/Hughes? Har han sidste ord på transfers?

Klopp fik jo mere magt og der er rygter om f.eks. Nunez var Klopps opfindelse og ikke kontor drengene, men har Slot også?
Hold nu op. Det er ikke et spørgsmål om at vores nyindkøb er dårlige. Vi har set dem præstere over flere sæsoner på andre hold. Det er system, manglende indkøring og så et kæmpe kollektivt mentalt kollaps.
Har jeg skrevet de er dårlige..?

Det handler mere om man har skiftet op imod en halv start-11 og fjernet bærende kræfter med leder egenskaber, og der kæmpede for hinanden. Man har købt dygtige boldspillere men ingen slidere.

Selvom det ikke er i samme skala - så ligner det meget det samme problem Chelsea havde da de købte og købte - i håb om de kunne spille sammen.

Herudover signalere Slot ikke at han har en idé om hvordan han vil have holdet skal spille. Stort set samtidige startopstillinger denne sæson har “fejlet”. Det har så gjort han gradvist bare har smidt offensive spillere ind, indtil der ikke var flere i håb om de kan få noget ud af det. Det gik godt de første 5 kampe. Men nu ser man begrænsningen i absolut ikke at have et koncept, en stærkeste start-11 eller et hold der spiller som et hold.
Der er ingen sammenhængen i det han gør.

Det ligner lidt Ten Hag eller Solskærmen.

Slot viser absolut ikke at han har en ide om, hvad han vil med de spillere han har til rådighed, og arbejder konsekvent på netop det. Det lød åh så flot at Wirts tog til os fordi Slot havde en klar plan for ham- hvor er den? Han er brugt i 3-4 forskellige positioner med et utrolig begrænset output - udover en OK kamp imod Frankfurt.

Det var heller ikke din specifikke kommentar jeg svarede på..,

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 25. okt, 2025 23:09

Jeg savner også Kelleher

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 25. okt, 2025 23:09

KRISE!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 25. okt, 2025 23:10

Mon Slot er gået helt væk fra at spille med en defensiv midt?

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 36

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 25. okt, 2025 23:11

De 2 dårligste på holdet har scoret begge vores mål, det er vel også en slags achievement.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 25. okt, 2025 23:11

Det er sørgeligt at se på. Vi har brugt over £400 M. og svækket holdet markant. Vi vandt mesterskabet sidste år, og nu spiller vi som et Championship hold. Det peger selvfølgelig tilbage på Slot. Det er meget bekymrende at han har så store problemer med at håndtere vores krise på en konstruktiv måde. Der er intet fremskridt at spore. Hverken defensivt eller offensivt. Vi sejler! Det er meget bekymrende.

Det er også bekymrende at vores bærende kræfter ikke kan løfte resten af holdet til en nogenlunde hæderlig indsats.
Det her kan jo ikke gå meget længere. Slot kan jo ikke blive ved med at tabe. Han ligner ikke en der har løsningerne for tiden. Han sejler rundt, og jeg frygter han har mødt muren i forhold til hvad hans kompetencer rækker til. Han ligner Ten Hag; famler desperat efter sin start-11. Men han har da sin helt egen rekord nu; den første Liverpool manager til at tabe 4 kampe i streg (efter han har brugt £400 M.).

TG12

Indlæg af TG12 » lørdag, 25. okt, 2025 23:12

Oomph242 skrev:
lørdag, 25. okt, 2025 23:10
Han slår med en terning om hvilken opstilling det skal være, og finder holdkortet ved at trække numre i en tombola.

Brugeravatar
Olle

Indlæg af Olle » lørdag, 25. okt, 2025 23:15

Er det 40 point der kræves for at undgå nedrykning?

TG12

Indlæg af TG12 » lørdag, 25. okt, 2025 23:16

Olle skrev:
lørdag, 25. okt, 2025 23:15
Er det 40 point der kræves for at undgå nedrykning?
Normalt plejer et point snit på 1 Per kamp at række, så “kun” 38.

Fowler89
Alder: 36

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 25. okt, 2025 23:16

TG12 skrev:
lørdag, 25. okt, 2025 23:12
Oomph242 skrev:
lørdag, 25. okt, 2025 23:10
Han slår med en terning om hvilken opstilling det skal være, og finder holdkortet ved at trække numre i en tombola.
Ja og tænker fuck det og starter med Salah og Gakpo hver gang.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 25. okt, 2025 23:18

Gad vide om van Dijk har brugt alle sine peptalk-replikker eller om han har flere på lager til at levere endnu en krisesnak med spillerne, der nytter nul og en fis. De har jo intet lært af Man U kampen. Træneren gør det heller ikke bedre, men man kan i det mindste forlange lidt fight og vilje, det er der jo intet af, på nær fra Szoboszlai og Chiesa, når han endelig kommer ind.

Øv, hvor jeg savner Klopp. Det kunne af og til være grimt, men sjældent så grimt og i det mindste knuselskede jeg hans personlighed og vidste, at han gjorde alt for at ændre på tingene og den vilje fik han ofte ind i sine spillere også. Du sidder ikke med en følelse af, at de vil løbe gennem en mur for Slot.

Nu må vi bare bakke op om Slot (haha, eller dem på stadion må, vi er jo bare ikke klogere, vi kan slukke for fjernsynet og så går livet videre). Tilskuerne er nød til at stå bag holdet i denne tid og bære dem frem. Det er tydeligt, de ikke kan selv.

Jeg vidste godt, at sæsonen ville blive svær ovenpå det med Jota og jeg har også råbt højt om, at det skal vi have in mente, men havde nok et stille håb om, at de havde rykket tættere sammen, i stedet er holdet slået i stykker og al for mange er kommet til og gået på en gang.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 25. okt, 2025 23:23, rettet i alt 3 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 25. okt, 2025 23:21

Slot raus!
"We're not racist, we only hate the mancs"

TG12

Indlæg af TG12 » lørdag, 25. okt, 2025 23:22

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 25. okt, 2025 23:18
Gad vide om van Dijk har brugt alle sine peptalk-replikker eller om han har flere på lager til at levere endnu en krisesnak med spillerne, der nytter nul og en fis. De har jo intet lært af Man U kampen. Træneren gør det heller ikke bedre, men man kan i det mindste forlange lidt fight og vilje, det er der jo intet af, på nær fra Szoboszlai og Chiesa, når han endelig kommer ind.

Øv, hvor jeg savner Klopp. Det kunne af og til være grimt, men sjældent så grimt.
Klopp havde jo et koncept, og hvis der var noget han var stærk i var det at skabe sammenhold og få holdet til at ARBEJDE.

Jeg kan ikke se hvem der arbejder på holdet udover Szobo eller Chiesa.

Hendo - der er 35 lignede jo en der kunne gå direkte ind på vores hold. Mere fight, mere vilje..

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 25. okt, 2025 23:25

Ja, jeg leder også efter vores identitet. Den pist væk!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 25. okt, 2025 23:25

TG12 skrev:
lørdag, 25. okt, 2025 23:22
JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 25. okt, 2025 23:18

Øv, hvor jeg savner Klopp. Det kunne af og til være grimt, men sjældent så grimt.
Klopp havde jo et koncept, og hvis der var noget han var stærk i var det at skabe sammenhold og få holdet til at ARBEJDE.

Jeg kan ikke se hvem der arbejder på holdet udover Szobo eller Chiesa.

Hendo - der er 35 lignede jo en der kunne gå direkte ind på vores hold. Mere fight, mere vilje..
Jeg synes egentlig Wirtz arbejder, men han er ny, han er klejn af statur, det kan ikke forventes, at det er ham, der skal tage slagsmålene. Det er et gennemgående problem, at de ikke kæmper og jeg synes især det gælder profilerne, der allerede var i klubben.

Besvar