Jeg er enig i meget af det du skriver.JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 04. okt, 2025 22:55Slot udtalte inden kampen, at vi er blevet læst. Holdene forsøger at dræbe tempo og rytme i kampene, de stiller sig dybt og slår til på kontra og dødbolde. Det er der sandhed i, det så vi også i dag, hvor spillet blev betydeligt bedre, da der gik tjubang fodbold i den. Men hvis vi er læst, så er det jo op til holdet og Slot at finde en ny opskrift på at vinde fodboldkampe.
Og så tror jeg heller ikke, man skal undervurdere betydningen af, at vi er en slags Champions League-finale for rigtig mange hold. Holdene spiller slet ikke lige så energisk og intenst mod Arsenal som mod os, har jeg lagt mærke til og de står langt fra heller så defensivt som mod os. Vi har mesterholdets lod, hvor modstanderen sætter sig utrolig meget op til os og samtidig forsøger at slå kampen i stykker. Det er for nu lykkes dem ret godt. Vi skal tilbage til, at vi via højere klasse, evner, fysik og tempo slår dem i stykker. Det tror jeg også, vi kommer, jeg håber bare at det er tidsnok til, at vi stadig kan vinde mesterskabet. Ser det som sagt som ekstremt billigt til salg i denne sæson og så er jeg enig i, at vi lige nu ikke virker i form og at pre season ikke har været optimal. Vi peaker nok senere i denne sæson.
Vi kan sagtens vinde Premier League, men vi skal reagere nu og ikke se os tilbage.
Men det foruroligende er intet rigtigt kører, vi er dårlige både offensivt og defensivt. Hvis en af dem fungerende nogenlunde tænker jeg der var realistisk at få holdet på sporet igen hurtigt.
Men som situationen er, tror jeg reelt Arne er nødt til at fokusere på en af dem først og når det fungere fokusere på det andet.
Det oplagte er at få stabiliseret defensiven, hvor vi også har ændret mest ved at stå med helt nye backs. Det offensive må så desværre nedprioriteres til vi har styr på bagkæden.
Det virker også af og til som om vi prøver at vinde med brug af færrest muligt kræfter og den mission er vi bare slet ikke lykkedes med, særligt fordi defensiven er møg hamrende ustabil.