Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis han kendes skyldig, vil han have været voldtægtsmand, lige siden udåden blev begået. Hvis han bliver frifundet, vil han på intet tidspunkt have været voldtægtsmand.
Det var lidt en Michael Owen kommentar
Der tror jeg du overvurderer lille michaelFowler89 skrev: ↑søndag, 06. jul, 2025 18:03Det var lidt en Michael Owen kommentar
Sent from my iPhone using Tapatalk
"Whichever team scores more goals usually wins"Cynwal skrev: ↑søndag, 06. jul, 2025 19:27Der tror jeg du overvurderer lille michaelFowler89 skrev: ↑søndag, 06. jul, 2025 18:03Det var lidt en Michael Owen kommentar
Sent from my iPhone using Tapatalk![]()
Ifht Rashford er jeg lidt enig med Fowler89
garnacho ville vel være 4. valg, ser intet ud over arrogance i den primadonna....Tænk sig at for 8-10 mdr siden, sådan cirka, blev det nærmest gjort ikonisk at manu fremtiden sad ved siden af hinanden på en reklamebande efter en scoring. Den fremtid var garnacho, højlund og amoo(eller hvad den sidste nu end hedder, noget i den stil mener jeg). Mig bekendt er alle 3 på vej videre. Det siger alt om den klub og den hype der er efter 1 kamp i træk med scoring af en ung spiller.
Jeg er enig.Thommo skrev: ↑søndag, 20. jul, 2025 00:08garnacho ville vel være 4. valg, ser intet ud over arrogance i den primadonna....Tænk sig at for 8-10 mdr siden, sådan cirka, blev det nærmest gjort ikonisk at manu fremtiden sad ved siden af hinanden på en reklamebande efter en scoring. Den fremtid var garnacho, højlund og amoo(eller hvad den sidste nu end hedder, noget i den stil mener jeg). Mig bekendt er alle 3 på vej videre. Det siger alt om den klub og den hype der er efter 1 kamp i træk med scoring af en ung spiller.
Og så snakker vi ikke om LFC og Jordon Ibe, Ibe er vel det klassiske eksempel på forskellen på ungdomsbold og rigtig bold. Harvey Elliot har jeg nævnt som endnu et eksempel for nyligt, han er en klassisk spurs spiller, og han bliver det da også inden 5 år gætter jeg på. Harvey er lige ved og næsten, hovedet er skruet rigtigt på men er bare ikke god nok, garnacho mangler hele pakken. Som jeg ser det naturligvis. Og krydser fingre for jeg får ret, for hold kæft han er træls at se på. Tænk hvis han spillede for en top klup i pl, så stak det jo helt af oppe i hans hoved