Aston Villa FC - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ud i 75 min.
1
11%
10 – Mac Allister
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ud i 75. min.
4
44%
11 - Mohamed Salah
1
11%
18 – Cody Gakpo ud i 75 min.
3
33%
7 - Luis Diaz ud i 75 min.
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind i 75. min
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch ind i 75 min.
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai ind i 75. min
0
Ingen stemmer
17 - Curtis Jones ind i 75. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 9

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2165
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Aston Villa FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » mandag, 13. maj, 2024 22:52

Vi må da håbe den gode hr Slot kan indføre lidt defensiv struktur
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11361
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Aston Villa FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » mandag, 13. maj, 2024 22:53

Jeg bliver altid mistænksom med Simon Hooper som dommer, og når de så ikke viser VAR streger ved offside kendelser.
Det er jo ren klovnebold efter vi har skiftet ½ hold (næsten)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7390
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Aston Villa FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 13. maj, 2024 22:54

Det er to hold, der har spillet pissedårlig fodbold i aften. Et har spillet badeferiebold uden noget på spil og det andet er bare ikke Champions League værdigt. Klopp igen med sin 4-mandsudskiftning, som smadrer al momentum.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2165
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Aston Villa FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » mandag, 13. maj, 2024 23:00

Stop nu de spillere der bliver skiftet ind må sgu da også gerne løbe og kæmpe, de burde være friske, men fair nok Villa har udlignet vi kan ikke forsvare en føring hjem.
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13795
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Aston Villa FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 13. maj, 2024 23:07

Villa viste gejst. Vi viste ikke mere end vi behøvede. Vi skal have styrket den defensive midtbane, og have kigget på vores struktur. Man kommer meget let til chancer mod os, og det skal ændres.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7390
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Aston Villa FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 13. maj, 2024 23:09

En ringe kamp igen. Desværre blevet symptomatisk på den sidste tid under Klopp, hvor der er spillere, der ikke helt har det niveau, der forventes, hvis man vil titler og pokaler. Vores konkurrenter om trofæerne (Man City, Real Madrid osv.) har spillere, som evner at lukke kampe og snøre sækken til. Det har vi ikke. Vi lukker mål ind hver evig eneste gang. Vi spiller naivt og arrogant, vi vil spille den op gennem midtbanen, men har ikke de bedste spillere til det koncept, især ikke fordi, vi ikke har en særlig hurtig midtbane, hvis bolden tabes i opspillet. Hvis jeg var Arne Slot, så ville jeg have dybe panderynker og tænke, at der var rigtig meget, jeg havde gjort anderledes i dagens kamp. Forstår blandt andet ikke, hvorfor han sætter Jones på venstrekant i stedet for Szoboszlai og så Jones ned på midtbanen, selvom jeg slet ikke havde skiftet Jones ind. Jeg havde skiftet Bajcetic ind for at få noget mere fylde centralt, hvor Villa hele tiden forsøgte at spille bolden igennem. Endo var fin til at bryde disse dybdebolde, Mac Allister knap så god til det. Men der er en grund til, at Klopp er manager og ikke jeg. Derfor må man dog gerne være uenig.

Slot skal i øvrigt ikke begynde på det samme som Klopp med at skifte flere mand, for det slår al rytme og momentum i stykker. Vi så det mod Spurs og vi så det igen i dag, at synergien ryger ud af vinduet. Derudover igen skuffende kamp fra Diaz og Alexander-Arnold. Gakpo spiller igen godt, Gomez også god og Elliott også rigtig god.

Det blev så Klopps sidste udebanekamp og en uskøn en af slagsen. Han må gerne sendes afsted med en noget bedre kamp i weekenden på Anfield. Det fortjener han. Én kamp tilbage.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2165
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Aston Villa FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » mandag, 13. maj, 2024 23:13

Redtothebone skrev:
mandag, 13. maj, 2024 20:40
Cynwal skrev:
mandag, 13. maj, 2024 20:28
Bekræftede opstillinger:

Billede

Billede
Noget siger mig det bliver en rabalder kamp med 6-7 mål
Det var ikke helt skævt :D
YNWA

Besvar