LFC - Toulouse FC >> Kamptråden (Europa League)

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold ud 66. min
0
Ingen stemmer
32 - Joel Matip
1
4%
2 - Joe Gomez
1
4%
44 – Luke Chambers ud 67. min.
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo
8
33%
17 - Curtis Jones ud 89. min.
2
8%
38 – Ryan Gravenberch ud 70. min
9
38%
19 - Harvey Elliott
1
4%
27 - Darwin Nunez ud 66. min
2
8%
20 - Diogo Jota ind 81. min.
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ind 66. min.
0
Ingen stemmer
48 - Calum Scanlon ind 66. min.
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah ind 67. min.
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ind 70. min.
0
Ingen stemmer
53 – McConnell ind 89. min.
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 24

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: LFC - Toulouse FC >> Kamptråden (Europa League)

Indlæg af Bock » lørdag, 28. okt, 2023 04:24

i har s'gu nok ret, dette være mit sofastolsindtryk,,da jeg så kampen. Men vi fik da lidt diskussion, Det er måske det, at han altid er bemærkelsesværdig, om det er negativt eller positivt. Det er, som om han står på et knivsæg hver gang; Jeg håber det bedste, Måske kunne han være verdens bedste 12-13mand a la Fairclough./Origi. Nogen Shearer eller Henry har jeg svært ved at se. Salah fungerer for tiden godt, men han er en returbuk, der kører på erfaring;, han sætter ikke længere en modstander af, og målmændene gaber af hans signaturafslutning.. Jeg nævnte tidligere Rush (forkert i sammenhængen),;det bunder vel i, at jeg savner en beskidt 9'er a la Gerd Muller (ja, vi er stadig et par , der har pubeshår på siden). Det var det,jeg mente med fjelduhyret: Ind i nettet, og så ikke så megen pis!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: LFC - Toulouse FC >> Kamptråden (Europa League)

Indlæg af texy » lørdag, 28. okt, 2023 10:41

Bock skrev:
fredag, 27. okt, 2023 10:41
Men ikke megen Jobsikkerhed (undskyld). jeg er enig i, at han får os op af stolen, men det er altså en dyr læreplads, han indtager. Bliver han ikke en ny Rush eller lignende har manden været for dyr. stepper han ikke op, kunne vi lige så godt have købt Højlund. Jeg mener: Manden var dyr, han underholder, men når han verdenseliten? Han formodedes at blive førsteangriberen sammen med Salah (tænkte jeg), men han distancerer sig ikke i forhold til vor andre (dygtige ) angribere; de er måske lidt mindre iøjnefaldende, men ikke desto mindre mindst lige så effektive . Grimme (mindre exorbitante) mål tæller også. Skideflot mål i det korte hjørne i går, men han har altså øvet skudtræningen (misserne) i kampene og ikke på træningsbanen. Forbedrer han sig ikke mht. træfsikkerhed/teknik, vil vi nok kunne lave penge på ham, da hans aktioner er gode til tv. Jeg vil nødigt nævne Andy Caroll (nu gjorde jeg det), men...Viser han sig kke væsentlig bedre inden næste vindue, synes jeg, vi skulle lede efter en bedre samme type.. Hvor længe har vi råd til at vente på, at han lærer at ramme målet hyppigere? Shitty og den 12 årige pige på 2 meter (tak judgeArda, genial beskrivelse) venter næppe.
Det her er totalt skævt i min optik. Jeg er lidt rystet over, hvor lidt kredit Nunez får.

Han har 10 (TI!) målinvolveringer i 12 kampe. 5 mål og 5 assists. Og det er uden at få assist for det selvmål han har sidste fod på imod Villa. Det bliver kun endnu vildere, når man tænker over, at han ikke spiller hele kampe. På rent minut-antal har han spillet 6 kampe. 5 mål og 5 assists i 6 kampe ER Rush-niveau. Hvor vildt bliver det ikke, hvis Klopp begynder at starte ham kontinuerligt?

Ja, han brænder store chancer. Men det har Salah også alle dage gjort. Men at komme frem til mange chancer er også en kvalitet, som ikke er mange forundt. Og han har en fart, som modstanderne er nødt til at forholde sig til, når de bestemmer sig for, hvor høj linje de kan stå med og hvor meget de vil satse på deres dødbolde. Derudover er han uhyre god til at se Salahs løb.

Højlund? Det er da fornærmende at nævne en spiller uden mål i PL fra DEN klub i sammenlining med Nunez. Der er Højlund slet slet ikke endnu. Og Carroll? Hvad tænker folk på?

Vi er forkælet med virkeligt dygtige offensive spillere. Så Klopp har mulighed for at rotere, som han vil, for at undgå skade og holde spillerne tilfredse. Men Nunez er klart vores bedste 9er. Og han burde i min optik være det soleklare førstevalg i alle vigtige kampe.
Kloppite

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: LFC - Toulouse FC >> Kamptråden (Europa League)

Indlæg af Bock » lørdag, 28. okt, 2023 11:33

Tjaeh. Jeg regner LFC for at være blandt de 10 bedste klubber pt. i verden. Men er Nunez i nærheden af at tilhøre verdens 10 bedste angribere? Eller de 20 eller 30?

pingel
Indlæg: 1010
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: LFC - Toulouse FC >> Kamptråden (Europa League)

Indlæg af pingel » lørdag, 28. okt, 2023 12:53

Er der nogen der gider lave en top 30? Det kunne da være meget sjovt - men er det så med, eller uden wings?

Der er godt nok mange useriøse bud at finde på nettet…

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Toulouse FC >> Kamptråden (Europa League)

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 28. okt, 2023 13:43

Bock skrev:
lørdag, 28. okt, 2023 11:33
Tjaeh. Jeg regner LFC for at være blandt de 10 bedste klubber pt. i verden. Men er Nunez i nærheden af at tilhøre verdens 10 bedste angribere? Eller de 20 eller 30?
Jeg anser ham pt. Som værende Liverpools bedste offensive spiller.

Er Gakpo, Jota og Diaz blandt verdens 10 bedste?
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Toulouse FC >> Kamptråden (Europa League)

Indlæg af Cynwal » lørdag, 28. okt, 2023 13:53

texy skrev:
lørdag, 28. okt, 2023 10:41
Han har 10 (TI!) målinvolveringer i 12 kampe. 5 mål og 5 assists. Og det er uden at få assist for det selvmål han har sidste fod på imod Villa. Det bliver kun endnu vildere, når man tænker over, at han ikke spiller hele kampe. På rent minut-antal har han spillet 6 kampe. 5 mål og 5 assists i 6 kampe ER Rush-niveau. Hvor vildt bliver det ikke, hvis Klopp begynder at starte ham kontinuerligt?
Jep - Det er imponerende stats pr. minuttal eller omregnet til hele kampe. Det minder faktisk lidt om David Fairclough i gamle dage. Han scorede et hav af mål som indskifter, og målt på mål-involveringer per spilleminut, var han velsagtens skarpere end Kevin Keegan og John Toschack samt lidt senere Ian Rush. Alligevel spillede LIverpools mest vindende manager gennem tiden stort set altid med de andre fra start, fordi de var bedre fodboldspillere, og Bob Paisley mente, at det over tid ville give de bedste resultater, hvilket - når man kigger på pokalerne - er svært at argumentere imod.

Nunes har et enormt potentiale, hvilket bedst ses af hvor ofte han er placeret det rigtige sted. Bill Shankly blev en gang efter en kamp, hvor den forholdsvis nye angriber Roger Hunt havde brændt mange chancer spurgt, hvordan han havde det med at angriberen brændte så mange chancer. ... og hans svar var: "Ja, han brændte nogen chancer, men lagde i mærke til hvor mange gange han bragte sig i en position til at kunne score?". Rogen Hunt er stadig den angriber, som har scoret flest ligamål (244) for Liverpool, og i lighed med Hunt er jeg sikker på, at Nunez tid nok skal komme.

Statistik argumenter kan for fodbold give nogle indikationer, men vil aldrig give det fulde billede, netop fordi man kan udvælge de parametre, som passer bedst til det budskab man ønsker frem. Her er eksempelvis en statistik over alle 5 angribere i truppen, som kæmper om de 3 forreste pladser:
Billede
Her ligger Luis Diaz klart sidst, hvis man måler på end-product, og alligevel er der stor koncensus om, at han er Klopps faste starter på venstre fløjen. Man kan også læse statistikken derhen, at Nunez er den svageste afslutter af alle angriberne, da han skal bruge mere end 5 chancer i snit, for at score een gang.

Summa summarum, var jeg i starten tæt på at se Nunez som en Andy Carroll klon. Det har heldigvis vist sig at være en alt for hård dom over ham, og jeg begynder at se tegn til, at han vitterlig kan blive en top verdensklasseangriber. Jeg har imidlertid fuld tillid til, at Klopp er den bedste træner, som han kan få, og Klopp skal nok dosere hans mængde af spilletid, så vi samlet når derhen. I mellemtiden vil der imidlertid være kampe, hvor Gakpos spilintelligens måske er det bedste værktøj i rygsækken, eller en hårdarbejdende Jota, og det er jo en velsignelse, at vi har så mange topangribere at vælge imellem i øjeblikket. .....OG at vi har een af verdens skarpeste hjerner til at træne og udvikle spillere, så de når deres fulde potentiale.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Toulouse FC >> Kamptråden (Europa League)

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 28. okt, 2023 14:15

Redtothebone skrev:
fredag, 27. okt, 2023 20:46
Hr. Drejer skrev:
fredag, 27. okt, 2023 18:48
Redtothebone skrev:
fredag, 27. okt, 2023 16:14
Fun fact - Haaland topper listen over fleste brændte store chance, både i denne og sidste sæson - 9 i denne og 28 i sidste (omfatter kun PRL)
Og her en anden knap-så-fun-fact; Haaland topper samtidig topscorerlisten. Og det er forskellen til Nunez.

Enig i med jer andre i at Nunez skal snart vise mere stabilitet. Tophold har ikke råd til at vente flere sæsoner før en angriber slår til. Og så skal han være mere kynisk foran mål.

Enig i at Nunez er bedst i kontraspillet, og de andre dele af spillet skal udvikles. I går mod Toulouse viste han, at koncentration og hurtighed ved sit mål. Han opfanger lynhurtigt situationen, reagerer og scorer. Det var et lidt atypisk Nunez mål. Men det mål viser at kan tilføre andre facetter til sit spil, og det er positivt. Han har et naturligt instinkt om at han altid er det rigtige sted, og det super positivt. Potentialet er der. Ingen tvivl om det.

Jeg sagde inden kampen, at denne kamp vil passe Nunez glimrende, og trods AJJ's udbrud, fik jeg ret. Jeg synes Nunez viste sig frem i går.
Hvad skal der til før du synes han har slået til i dine øjne?
Et mål eller assist for hver 62,5 minutter i denne sæson, det er bedre and Gakpo, Diaz, Jota, og Salah og ja fun fact 😉🍻bedre end Haaland, Son, Saka osv.

I denne sæson har Salah i bund og grund kun scoret flere mål end Darwin fordi han tager straffe, så hvorfor bliver vores andre angribere egentlig ikke kritiseret når deres tal er dårligere målt på assist og mål?
Man skal ikke lade sig snyde af stats, og specielt den som hedder mål/assist pr. minut. For den kan være den mest misvisende statistik, som også Cynwal redegøre for på overbevisende vis.

Jeg roser ham da mod Toulouse! Han laver et godt mål, som viser hurtig opfattelse i feltet samt god sparketeknik. Nunez skal forbedre sit småspil, tempo og teknik og så skal der arbejdes med hans koncentration foran mål. Han lavede årets afbrænder mod Toulouse, og han brænder generelt for mange chancer. Og det går ikke at en angriber på et tophold skal have 5 chancer for at score et mål. Det vinder man ingen mesterskaber på.

Og så forventer jeg er vores eneste rigtige spydspids scorer flere mål end Solanke 8-) Både Awoiniyi og Solanke har noteret flere mål i PL end Nunez, og det er ikke helt godt, vel ;)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Toulouse FC >> Kamptråden (Europa League)

Indlæg af Cynwal » lørdag, 28. okt, 2023 15:19

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 28. okt, 2023 14:15
Redtothebone skrev:
fredag, 27. okt, 2023 20:46
Hr. Drejer skrev:
fredag, 27. okt, 2023 18:48
Redtothebone skrev:
fredag, 27. okt, 2023 16:14
Fun fact - Haaland topper listen over fleste brændte store chance, både i denne og sidste sæson - 9 i denne og 28 i sidste (omfatter kun PRL)
Og her en anden knap-så-fun-fact; Haaland topper samtidig topscorerlisten. Og det er forskellen til Nunez.

Enig i med jer andre i at Nunez skal snart vise mere stabilitet. Tophold har ikke råd til at vente flere sæsoner før en angriber slår til. Og så skal han være mere kynisk foran mål.

Enig i at Nunez er bedst i kontraspillet, og de andre dele af spillet skal udvikles. I går mod Toulouse viste han, at koncentration og hurtighed ved sit mål. Han opfanger lynhurtigt situationen, reagerer og scorer. Det var et lidt atypisk Nunez mål. Men det mål viser at kan tilføre andre facetter til sit spil, og det er positivt. Han har et naturligt instinkt om at han altid er det rigtige sted, og det super positivt. Potentialet er der. Ingen tvivl om det.

Jeg sagde inden kampen, at denne kamp vil passe Nunez glimrende, og trods AJJ's udbrud, fik jeg ret. Jeg synes Nunez viste sig frem i går.
Hvad skal der til før du synes han har slået til i dine øjne?
Et mål eller assist for hver 62,5 minutter i denne sæson, det er bedre and Gakpo, Diaz, Jota, og Salah og ja fun fact 😉🍻bedre end Haaland, Son, Saka osv.

I denne sæson har Salah i bund og grund kun scoret flere mål end Darwin fordi han tager straffe, så hvorfor bliver vores andre angribere egentlig ikke kritiseret når deres tal er dårligere målt på assist og mål?
Man skal ikke lade sig snyde af stats, og specielt den som hedder mål/assist pr. minut. For den kan være den mest misvisende statistik, som også Cynwal redegøre for på overbevisende vis.
Tillad mig, at gå i rette med dig. Jeg siger ikke, at det kan være/er en statistisk misvisning, men at det er et mangelfuldt billede, og dermed ikke alene kan lægges til grund for en konklusion.

Nunez er en spiller, som deler vandene, og deraf følger at der kommer hhv. Haters & Lovers, som hver især fremfører argumenter i tråd med deres "hate" eller "love". Ingen af disse kommer dog til at repræsentere sandheden, da denne altid er langt mere nuanceret, end at den kan beskrives ud fra et synspunkt eller een vinkel, men begge lejre kan frembringe argumenter for deres holdning, som er sande.

De to lejre, kan så formålsløst tæske løst på hinanden med hver især deres del af sandheden, uden nogen sinde at nå længere mht egen udvikling og klogskab. I stedet for kan man også vælge at lytte til modparten, og - måske lidt modstræbende - indrømme, at der også er sandheder i modpartens argumenter. Jeg anbefaler på det kraftigste alle til at bruge lyttelapperne, og se problemstillinger fra "modpartens" side af også, da der derigennem kan debatteres på et langt højere niveau, og den fælles bevidsthed bliver udvidet.

Ligesom jeg forsøger at opfordre til i kamptråden vil jeg anbefale, at lytte til argumenter fra modparten, smage på dem og overveje dem. Hvis man lytter til sandheder i modpartens argumenter, så ikke man ikke svag, men tværtimod klog og visdomssøgende. Tillad mig igen at referere til Dunning-Kruger effekten. Den beskriver, hvordan intelligente og meget vidende mennesker ved, at der er andre mennesker, som ved endnu mere, og derfor er mere lyttende og tvivlende, hvorimod mere berænsede individer har en begrænset viden, som de til gengæld tror fuldt og fast på er den endegyldige sandhed, hvorfor de argumenterer meget bastant for dette, uden at de naturligvis har mere ret af den grund.
Læs og lær mere om Dunning-Kruger her:
https://udforsksindet.dk/intelligente-m ... ere-tvivl/
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Toulouse FC >> Kamptråden (Europa League)

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 28. okt, 2023 19:27

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 28. okt, 2023 14:15
Redtothebone skrev:
fredag, 27. okt, 2023 20:46
Hr. Drejer skrev:
fredag, 27. okt, 2023 18:48
Redtothebone skrev:
fredag, 27. okt, 2023 16:14
Fun fact - Haaland topper listen over fleste brændte store chance, både i denne og sidste sæson - 9 i denne og 28 i sidste (omfatter kun PRL)
Og her en anden knap-så-fun-fact; Haaland topper samtidig topscorerlisten. Og det er forskellen til Nunez.

Enig i med jer andre i at Nunez skal snart vise mere stabilitet. Tophold har ikke råd til at vente flere sæsoner før en angriber slår til. Og så skal han være mere kynisk foran mål.

Enig i at Nunez er bedst i kontraspillet, og de andre dele af spillet skal udvikles. I går mod Toulouse viste han, at koncentration og hurtighed ved sit mål. Han opfanger lynhurtigt situationen, reagerer og scorer. Det var et lidt atypisk Nunez mål. Men det mål viser at kan tilføre andre facetter til sit spil, og det er positivt. Han har et naturligt instinkt om at han altid er det rigtige sted, og det super positivt. Potentialet er der. Ingen tvivl om det.

Jeg sagde inden kampen, at denne kamp vil passe Nunez glimrende, og trods AJJ's udbrud, fik jeg ret. Jeg synes Nunez viste sig frem i går.
Hvad skal der til før du synes han har slået til i dine øjne?
Et mål eller assist for hver 62,5 minutter i denne sæson, det er bedre and Gakpo, Diaz, Jota, og Salah og ja fun fact 😉🍻bedre end Haaland, Son, Saka osv.

I denne sæson har Salah i bund og grund kun scoret flere mål end Darwin fordi han tager straffe, så hvorfor bliver vores andre angribere egentlig ikke kritiseret når deres tal er dårligere målt på assist og mål?
Man skal ikke lade sig snyde af stats, og specielt den som hedder mål/assist pr. minut. For den kan være den mest misvisende statistik, som også Cynwal redegøre for på overbevisende vis.

Jeg roser ham da mod Toulouse! Han laver et godt mål, som viser hurtig opfattelse i feltet samt god sparketeknik. Nunez skal forbedre sit småspil, tempo og teknik og så skal der arbejdes med hans koncentration foran mål. Han lavede årets afbrænder mod Toulouse, og han brænder generelt for mange chancer. Og det går ikke at en angriber på et tophold skal have 5 chancer for at score et mål. Det vinder man ingen mesterskaber på.

Og så forventer jeg er vores eneste rigtige spydspids scorer flere mål end Solanke 8-) Både Awoiniyi og Solanke har noteret flere mål i PL end Nunez, og det er ikke helt godt, vel ;)
Hører hvad du siger 🙂🍻⚽️
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Toulouse FC >> Kamptråden (Europa League)

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 28. okt, 2023 20:48

Cynwal skrev:
lørdag, 28. okt, 2023 15:19

De to lejre, kan så formålsløst tæske løst på hinanden med hver især deres del af sandheden, uden nogen sinde at nå længere mht egen udvikling og klogskab. I stedet for kan man også vælge at lytte til modparten, og - måske lidt modstræbende - indrømme, at der også er sandheder i modpartens argumenter. Jeg anbefaler på det kraftigste alle til at bruge lyttelapperne, og se problemstillinger fra "modpartens" side af også, da der derigennem kan debatteres på et langt højere niveau, og den fælles bevidsthed bliver udvidet.

Ligesom jeg forsøger at opfordre til i kamptråden vil jeg anbefale, at lytte til argumenter fra modparten, smage på dem og overveje dem. Hvis man lytter til sandheder i modpartens argumenter, så ikke man ikke svag, men tværtimod klog og visdomssøgende. Tillad mig igen at referere til Dunning-Kruger effekten. Den beskriver, hvordan intelligente og meget vidende mennesker ved, at der er andre mennesker, som ved endnu mere, og derfor er mere lyttende og tvivlende, hvorimod mere berænsede individer har en begrænset viden, som de til gengæld tror fuldt og fast på er den endegyldige sandhed, hvorfor de argumenterer meget bastant for dette, uden at de naturligvis har mere ret af den grund.
Læs og lær mere om Dunning-Kruger her:
Som kom pædagog Lotte sgu ind på rød stue og bad os holde mund og holde i hånd 😂😂😂

Men det er vel et Forum/debat Forum så lidt uenighed er vel ok 😘 så længe tonen er fin, som jeg synes den er har jeg ingen problemer med uenighed, men hvis det er mig der er dum at hører på kan i fremover bare skrive “Lotte siger hold kæft”
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Toulouse FC >> Kamptråden (Europa League)

Indlæg af Cynwal » søndag, 29. okt, 2023 09:37

Redtothebone skrev:
lørdag, 28. okt, 2023 20:48
Cynwal skrev:
lørdag, 28. okt, 2023 15:19

De to lejre, kan så formålsløst tæske løst på hinanden med hver især deres del af sandheden, uden nogen sinde at nå længere mht egen udvikling og klogskab. I stedet for kan man også vælge at lytte til modparten, og - måske lidt modstræbende - indrømme, at der også er sandheder i modpartens argumenter. Jeg anbefaler på det kraftigste alle til at bruge lyttelapperne, og se problemstillinger fra "modpartens" side af også, da der derigennem kan debatteres på et langt højere niveau, og den fælles bevidsthed bliver udvidet.

Ligesom jeg forsøger at opfordre til i kamptråden vil jeg anbefale, at lytte til argumenter fra modparten, smage på dem og overveje dem. Hvis man lytter til sandheder i modpartens argumenter, så ikke man ikke svag, men tværtimod klog og visdomssøgende. Tillad mig igen at referere til Dunning-Kruger effekten. Den beskriver, hvordan intelligente og meget vidende mennesker ved, at der er andre mennesker, som ved endnu mere, og derfor er mere lyttende og tvivlende, hvorimod mere berænsede individer har en begrænset viden, som de til gengæld tror fuldt og fast på er den endegyldige sandhed, hvorfor de argumenterer meget bastant for dette, uden at de naturligvis har mere ret af den grund.
Læs og lær mere om Dunning-Kruger her:
Som kom pædagog Lotte sgu ind på rød stue og bad os holde mund og holde i hånd 😂😂😂

Men det er vel et Forum/debat Forum så lidt uenighed er vel ok 😘 så længe tonen er fin, som jeg synes den er har jeg ingen problemer med uenighed, men hvis det er mig der er dum at hører på kan i fremover bare skrive “Lotte siger hold kæft”
Jeg beder ingen om hverken at holde mund eller holde kæft. Jeg opfordrer til at lytte til dem man er uenige med, og i stedet for at søge huller i deres argumentation, måske lytte efter de ting modparten har ret i. Dvs. køre en debatstil, hvor man ikke som en anden olm tyr tromler frem i et forsøg på at jorde den man debatterer med, men søger oplysning og ny viden. Uenighed er absolut i orden, det er en del af en sund debatkultur, og at opnå enighed er ikke et mål i en debat. Sommetider må man blot konstatere, at det eneste man er enige om er at man er uenige, som regel fordi man har forskellige vinkler på det, som debatteres. Så pædagog? På ingen måde, spørg bare min kone, og hun vil være chokeret, hvis nogen siger jeg er pædagogisk anlagt. Jeg er mere den manipulerende (i ordets positive betydning) sælgertype ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: LFC - Toulouse FC >> Kamptråden (Europa League)

Indlæg af Bock » søndag, 29. okt, 2023 12:54

Selvfølgelig skal vi have en ordentlig tone. Når det er sagt, karlekammer-humoren herinde en af grundene til, at det er sjovt at læse. Men igen: Respekt og en ordentlig tone; vi er trods alt ikke tofees (nægter at benytte versaler i forbindelse med dette prædikat).

Besvar