Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Fowler89
Indlæg: 1290
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 20. sep, 2023 22:06

mortenbak skrev:
onsdag, 20. sep, 2023 22:03
Haha jeg fatter ikke hvad Onana laver

Mon ikke der er nogle scumfans der savner De Gea Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er sgu altid en risiko at købe en afrikansk keeper.

mortenbak
Indlæg: 3076
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » onsdag, 20. sep, 2023 22:08

Jesus christ nu skal vi høre om højlund og scum i lang tid!


Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak
Indlæg: 3076
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » onsdag, 20. sep, 2023 22:52

Fowler89 skrev:
mortenbak skrev:
onsdag, 20. sep, 2023 22:03
Haha jeg fatter ikke hvad Onana laver

Mon ikke der er nogle scumfans der savner De Gea Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er sgu altid en risiko at købe en afrikansk keeper.
Ja der er lidt sprællemand over ham Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak
Indlæg: 3076
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » lørdag, 23. sep, 2023 16:10

Lidt trættende med shitty.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11285
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 23. sep, 2023 17:39

Origi time på Emptyhad. Divock har et kvarter + tillæg til at ændre 2-0 til hjemmeholdet til 2-2 eller 2-3 :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 24. sep, 2023 16:42

Hvorfor er Ajax-Feyenoord stoppet?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

sjampen
Indlæg: 1740
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af sjampen » søndag, 24. sep, 2023 17:06

Hr. Drejer skrev:
søndag, 24. sep, 2023 16:42
Hvorfor er Ajax-Feyenoord stoppet?
Pyro på banen gentagende gange.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11285
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 24. sep, 2023 17:24

Endnu et nederlag på Stamford Bridge til Pochettino's Chelsea. Hvor længe tør Tod "Loose Canon" Boehly blive ved med at beholde ham? (jeg ved godt jeg lyder som en tabloid-avis nu, men det er sjovt at se, når penge-penge-flere penge ikke er løsningen.

....og der begynder at komme memes i stil med denne: (Rightmove er en UK ejendomsmæglerkæde)
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

mortenbak
Indlæg: 3076
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » søndag, 24. sep, 2023 18:01

Har Nyborg købt dommerne idag?
Der var da åbenlyst hånd på bolden ved deres scoring ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » mandag, 25. sep, 2023 08:25

Cynwal skrev:
søndag, 24. sep, 2023 17:24
Endnu et nederlag på Stamford Bridge til Pochettino's Chelsea. Hvor længe tør Tod "Loose Canon" Boehly blive ved med at beholde ham? (jeg ved godt jeg lyder som en tabloid-avis nu, men det er sjovt at se, når penge-penge-flere penge ikke er løsningen.

....og der begynder at komme memes i stil med denne: (Rightmove er en UK ejendomsmæglerkæde)
Billede
Jeg tror helt sikkert Pochettino nok skal få styr på holdet. Men det tager selvfølgelig noget tid. Nyt hold og en ny maneger tager tid.

Jeg tror Chelsea indenfor et par sæsoner er helt med i toppen igen. Med deres unge trup.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » mandag, 25. sep, 2023 08:26

mortenbak skrev:
søndag, 24. sep, 2023 18:01
Har Nyborg købt dommerne idag?
Der var da åbenlyst hånd på bolden ved deres scoring ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ved alle 8 mål? 😀😀😀

mortenbak
Indlæg: 3076
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » mandag, 25. sep, 2023 09:54

Oomph242 skrev:
mortenbak skrev:
søndag, 24. sep, 2023 18:01
Har Nyborg købt dommerne idag?
Der var da åbenlyst hånd på bolden ved deres scoring ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ved alle 8 mål? BilledeBilledeBillede
Billededet var tidligt i kampen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

TG12
Indlæg: 1626
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » mandag, 25. sep, 2023 11:08

Oomph242 skrev:
mandag, 25. sep, 2023 08:25
Cynwal skrev:
søndag, 24. sep, 2023 17:24
Endnu et nederlag på Stamford Bridge til Pochettino's Chelsea. Hvor længe tør Tod "Loose Canon" Boehly blive ved med at beholde ham? (jeg ved godt jeg lyder som en tabloid-avis nu, men det er sjovt at se, når penge-penge-flere penge ikke er løsningen.

....og der begynder at komme memes i stil med denne: (Rightmove er en UK ejendomsmæglerkæde)
Billede
Jeg tror helt sikkert Pochettino nok skal få styr på holdet. Men det tager selvfølgelig noget tid. Nyt hold og en ny maneger tager tid.

Jeg tror Chelsea indenfor et par sæsoner er helt med i toppen igen. Med deres unge trup.
Det er jeg sådan set enig i at han sagtens kan, men det forudsætter at Chelsea holder på ham og giver ham line.

Det er tydeligt deres resultater skyldes de reelt har et HELT nyt hold. Med undtagelse af Silva og James er alle mere eller mindre nye. Det er umuligt at forvente 10-11 nye kan finde melodien med det samme. Det viser også meget godt hvorfor de fleste klubber kun køber 2-4 spillere af gangen.

Får Poch hele sæsonen og acceptere Bohly at denne sæson skal afskrives, så kan de godt få en god sæson næste år. Men Chelsea har ikke tidligere været kendt for tålmodighed.

De er reelt komplet ude af mesterskabskampen nu, og top 4 kan også blive svær når de er 9 point nede efter seks runder.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11285
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » mandag, 25. sep, 2023 11:14

mortenbak skrev:
onsdag, 20. sep, 2023 22:52
Fowler89 skrev:
mortenbak skrev:
onsdag, 20. sep, 2023 22:03
Haha jeg fatter ikke hvad Onana laver

Mon ikke der er nogle scumfans der savner De Gea Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er sgu altid en risiko at købe en afrikansk keeper.
Ja der er lidt sprællemand over ham Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Der spekuleres allerede i, at ManUre skulle kigge på at udskifte Onana. På BBC's daglige "Gossip"-liste, står der følgende:
Manchester United are weighing up a move for Atletico Madrid's Slovenian goalkeeper Jan Oblak, 30, if they decide to show Cameroonian Andre Onana, 27, the exit door after his poor start to life at Old Trafford.
(Fichajes - in Spanish: https://www.fichajes.net/noticias/jan-o ... 30924.html )
Artiklen er på spansk, men her er en Google translate af den til dansk:

JAN OBLAK, DEN NYE STJERNE, DER ER I MANCHESTER UNITEDS SIGTE
Jan Oblak, den nye stjerne, der er i Manchester Uniteds sigte
Selvom Jan Oblak for et par måneder siden fornyede sin kontrakt med Atlético, kan klausulerne og betingelserne i aftalen bane vejen for en eventuel afgang

Fremtiden for den fremragende slovenske målmand Jan Oblak i Atlético de Madrid ser ud til at være i tvivl, og en bølge af spekulationer er blevet sluppet løs, der tyder på, at dette kan blive hans sidste sæson under Wanda Metropolitanos tre pinde. Årsagen bag denne usikkerhed er Manchester Uniteds formodede interesse og et fristende tilbud, der kan ændre kursen i Oblaks karriere.

Selvom Jan Oblak for et par måneder siden fornyede sin kontrakt med Atlético, kan de klausuler og betingelser, der indgår i aftalen, bane vejen for en eventuel afgang. Det er blevet nævnt, at Atlético er forpligtet til at forhandle om overdragelsen af ​​målmanden, hvis der kommer et stort tilbud.

Jan Oblak, den nye stjerne, der er i Manchester Uniteds sigte

Manchester United havde skrevet kontrakt med André Onana med den hensigt at gøre ham til deres startmålmand i denne sæson i et forsøg på at erstatte David De Gea. Camerounerens præstation har dog ikke levet op til forventningerne, og den engelske klub leder efter en løsning.

I denne sammenhæng er muligheden for Jan Oblak blevet ekstremt attraktiv for Manchester United, mener Todo Fichajes, som i årevis har forsøgt at overtale den slovenske målmand til at slutte sig til dens rækker. Muligheden for en underskrift på vintermarkedet er på bordet, selvom Atlético foretrækker at vente til sommeren med at tage fat på eventuelle forhandlinger.

Jan Oblak har tilsyneladende givet sin godkendelse til, at den britiske klub indleder forhandlinger om hans signing. Han mener, at dette kunne være det rigtige tidspunkt at tage det næste skridt i karrieren, som højst sandsynligt ville blive til virkelighed i slutningen af ​​den nuværende sæson.

Oblaks markedsværdi er i øjeblikket omkring 35 millioner euro, men Atlético de Madrid ville ikke være villig til at lade ham rejse for mindre end 50 millioner euro, på trods af at hans frigivelsesklausul er lidt over det dobbelte af det tal.

Den mulige transfer af Jan Oblak til Manchester United er blevet et af de hotteste emner på transfermarkedet og kan markere afslutningen på en æra hos Atlético de Madrid. Fans af rojiblanco-holdet vil være opmærksomme på de begivenheder, der udvikler sig i de kommende måneder.
Citat slut
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11285
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 30. sep, 2023 14:37

Okay....!!? Er lige kommet ind fra græsslåning og andre huslige pligter.
Er PL's nr. 6 - tungssvedende Aston Villa - simpelthen ved at klæde PL's nr. 3 Brighton helt af?
Foreløbig 3-0 og stadig 5 min tilbage af 1. halvleg.
Nogen der har set kampen? Er Villa pludselig gode, eller er Brighton pludselig dårlige?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar