LASK - LFC (Europa League) >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
1
7%
43 – Stefan Bajcetic ud 61. min
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté ud 81. min
0
Ingen stemmer
4 - Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ud 61. min
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberch ud 74. min
2
14%
67 - Harvey Elliott
0
Ingen stemmer
50 – Ben Doak ud 61. min
1
7%
27 - Darwin Nunez
2
14%
7 - Luis Diaz
2
14%
2 - Joe Gomez ind 61. min
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai ind 61. Min
3
21%
10 – Mac Allister ind 61. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ind 74. min
3
21%
32 - Joel Matip ind 81. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 14

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1686
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: LASK - LFC (Europa League) >> Kamptråden

Indlæg af Mysjkin » mandag, 18. sep, 2023 15:12

pingel skrev:
mandag, 18. sep, 2023 15:01
Robertson var også en langsom starter. Og så du Endo mod Tyskland - så har han altså noget vi kan bruge…
Endo spillede også tirsdag aften i Japan - så det er sandsynligt, at han også har været ramt af jetlag.
Det er ret åbenlyst at han ikke er en langsigtet løsning på 6'eren, men jeg ser ingen tegn på at Klopp ikke tror på ham som starter i visse kampe i denne sæson.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LASK - LFC (Europa League) >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » mandag, 18. sep, 2023 17:24

Fowler89 skrev:
mandag, 18. sep, 2023 14:50
Endo har ikke kunnet tilpasse sig tempoet i Premier League, hvilket har været tydeligt i de kampe, hvor han har fået spilletid - han virker malplaceret og rundtosset.

Men jeg er enig i, at vi ikke kan kalde ham et fejlkøb endnu. Selvom jeg oprindeligt var imod købet, da jeg ikke mener, at han har niveauet, fortjener han stadig en chance.
Han har spillet 88 minutter hvor vi primært har været i undertal, undskyld men din vurdering er godt nok på et spinkelt grundlag 😉 men fair nok vi ser ting forskelligt 🙂
YNWA

Fowler89
Indlæg: 1288
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: LASK - LFC (Europa League) >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » mandag, 18. sep, 2023 18:14

Jeg taler primært ud fra Newcastle kampen og så imod Bournemouth. Jeg erkender også, at det er alt alt for tidligt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LASK - LFC (Europa League) >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 19. sep, 2023 08:56

Redtothebone skrev:
mandag, 18. sep, 2023 14:40
Cynwal skrev:
mandag, 18. sep, 2023 12:30
Redtothebone skrev:
mandag, 18. sep, 2023 11:21
Cynwal skrev:
søndag, 17. sep, 2023 14:43
Wataru Endo ser ud til allerede at være rubriceret som et fejlkøb, så det er vigtigt, at vi får Bajcetic i gang igen.
Det var alligevel en pænt arrogant holdning at Endo er et fejlkøb, skulle han ikke lige have lov til at lande i klubben ?

Jeg forventer og håber at Endo og Elliot og så tror jeg også både Gravenberch og Bajcetic får spilletid i denne kamp.

Jeg tror der er meget fokus på at genopbygge Bajcetic stille og roligt så han ikke render ind i nye skader, derfor ser jeg ham også helt naturligt som 7-8 valg i forhold til at starte kampe på midten.
Jeg ved ikke om det er arrogant. Det er et udtryk for, at hvis Klopp vælger at starte med en jet-lagged Mac Allister og spille ham out-of-position, og så da han retter fejlen med Mac Allister stille en midtbanekonstellation uden Endo, så er der dælme lang vej til start-11'eren for Endo.
Ja det var nok en fejl af Klopp i første halvleg, i anden halvleg gik vi så over i en 4-4-2 derfor var det også naturligt at spille uden decideret 6er. Derfor ser jeg også kampen mod Lask som idel til at give Endo 90 minutter, så han kan aflaste mere i prl. Jeg ser ikke Endo som en fast starter ihvertfald endnu.

Desuden hæfter jeg mig også ved at Klopp igennem årene altid har sagt at det tager altså en rum tid for nye spillere at forstå løbemønstre og dynamikker på holdet.

Giv Endo en fair chance efter 5 kampe synes jeg altså det er useriøst at kalde ham fejlkøb.
Jeg vil godt lige præcisere, at jeg ordret skriver:
"Wataru Endo ser ud til allerede at være rubriceret som et fejlkøb" Det vil sige, jeg tror at Klopp - i hvert fald for nuværende - har vejet Endo og fundet ham for let. Jeg er muligvis for tidligt ude i min vurdering, det vil tiden så vise om jeg er.
Jeg ser da rigtig gerne, at hver eneste Liverpool spiller får størst mulig succes. Det er så bare ikke muligt for samtlige 18-20-23 mand i truppen, og set i det lys vil jeg meget gerne have Stefan Bajcetic i gang. Som skrevet har han været på bænken i over en måned på kampdagen, har spillet 25 minutter for Spanien U21, og har trænet med i 5 uger. Jeg tror der er et rigtig stort potentiale i Bajcetic, og mener det vil være rigtigt at få ham i gang igen i en knap så intensiv kamp, som en PL kamp er, uanset modstander. Så det er ikke fordi jeg er modsander af Wataru Endo, jeg ser bare rigtig gerne at vi får gang i Bajcetic.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LASK - LFC (Europa League) >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 19. sep, 2023 13:42

At konkludere at en spiller som vi hentede i sommers, er et fejlkøb i september, er meget tidligt. Lad os vente med at fælde dom. Men stort set enig i holdet.

Vi skal have bænkevarmerne i gang, og her tænker jeg Nunez i angrebet og Kelleher på mål. Det kunne være frisk også at se Doak også, men Jota kan fint starte på modsatte fløj. På midtbanen Endo, Gravenberch og Elliot. kampen ligger fint til Endo; overkommelig modstander fra en spillestil han kender fra Bundesligaen. Kampen kan også bruges til at få gang i Gravenberch, og Elliot kan bygge på hans fine præstation i weekenden. I forsvaret kan vi passende bruge kampen til at holde gang i VVD, og måske skal Konate i gang igen, han skal have nogle kilometer i benene. Ellers må det blive The new guy - Qansah. Han virkede dog meget træt i slutningen af Wolves kampen. Gomez og Tsimikas på backene.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LASK - LFC (Europa League) >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » tirsdag, 19. sep, 2023 15:21

Fowler89 skrev:
mandag, 18. sep, 2023 10:08
AJJ skrev:
mandag, 18. sep, 2023 08:47
Fowler89 skrev:
mandag, 18. sep, 2023 07:35
Cynwal skrev:
mandag, 18. sep, 2023 05:49
Fowler89 skrev:
mandag, 18. sep, 2023 00:30
Er det ikke næsten billigere at have YouSee istedet for alle de diverse streaming tjenester?
Jeg har en yousee-play til 299,- om måneden. Der kan jeg lige holde See, TV3 +, Tv3 sport og TV3 Max i pakken, så jeg kan se Premier League og Champions League.
Jeg har grundpakken plus 20 blandselv. Her har jeg tilføjet alle sportskanaler, lidt ekstra til barnet og konen, samt tilvalgt Netflix. Jeg betaler 520 kroner om måneden for det hele.
Har også 20 point bland-selv, da jeg foruden Liverpool også ser meget cykling på tv2 og tv2's sportskanaler. Det koster 399,-/md.
Du må have en foreningsaftale.

Jeg ser også meget cykling på TV2 kanalerne. :)
Nope - men jeg har ikke point nok til at have See, TV3 +, Tv3 sport og TV3 Max + tv2 og tv2 sportskanaler samtidigt. Så jeg jonglerer lidt...Men nu er cykelsæsonen jo ved at være slut, og Lombardiet kommer vist ikke engang på tv2's kanaler. Så nu skifter jeg tv2 ud med tv3 sport. Så er der lige det med landskampe....

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LASK - LFC (Europa League) >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » tirsdag, 19. sep, 2023 16:47

Køb et års abonnement på GCN til 299 kr. Så kan i se al det cykling i har lyst til.
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LASK - LFC (Europa League) >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » tirsdag, 19. sep, 2023 18:11

Emmy skrev:
tirsdag, 19. sep, 2023 16:47
Køb et års abonnement på GCN til 299 kr. Så kan i se al det cykling i har lyst til.
Tak for tippet. Det er da en pris, der er til at overskue.
Og siger også lidt om, at hvis araberne ville, så kunne de købe alle holdene på World Touren for i deres øjne håndører (gud forbyde det...)

Fowler89
Indlæg: 1288
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: LASK - LFC (Europa League) >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 19. sep, 2023 18:12

AJJ skrev:
Emmy skrev:
tirsdag, 19. sep, 2023 16:47
Køb et års abonnement på GCN til 299 kr. Så kan i se al det cykling i har lyst til.
Tak for tippet. Det er da en pris, der er til at overskue.
Og siger også lidt om, at hvis araberne ville, så kunne de købe alle holdene på World Touren for i deres øjne håndører (gud forbyde det...)
De er da ellers godt igang med Bahrain og Team UAE?


Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak
Indlæg: 3075
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

LASK - LFC (Europa League) >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 19. sep, 2023 19:04

Ja de har en anderledes tankegang til deres penge.
I stedet for hjælpe fattige rundt om i verden køber de sportshold i stedet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: LASK - LFC (Europa League) >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 19. sep, 2023 20:47

mortenbak skrev:
tirsdag, 19. sep, 2023 19:04
Ja de har en anderledes tankegang til deres penge.
I stedet for hjælpe fattige rundt om i verden køber de sportshold i stedet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det samme kan vel siges om FSG...

mortenbak
Indlæg: 3075
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: LASK - LFC (Europa League) >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 19. sep, 2023 21:28

Oomph242 skrev:
mortenbak skrev:
tirsdag, 19. sep, 2023 19:04
Ja de har en anderledes tankegang til deres penge.
I stedet for hjælpe fattige rundt om i verden køber de sportshold i stedet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det samme kan vel siges om FSG...
Ja….


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LASK - LFC (Europa League) >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 19. sep, 2023 21:49

Dommer mm. er blevet offentliggjort. Det er Italiensk over hele linjen, og 42 årige Marco Di Bello (billedet) får fløjten i hånden:
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LASK - LFC (Europa League) >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 20. sep, 2023 16:51

Jeg synes jeg har hørt at det er blevet muligt at købe enkelte kanaler, og ikke hele pakker. Er det korrekt?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LASK - LFC (Europa League) >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » torsdag, 21. sep, 2023 12:42

Fowler89 skrev:
tirsdag, 19. sep, 2023 18:12
AJJ skrev:
Emmy skrev:
tirsdag, 19. sep, 2023 16:47
Køb et års abonnement på GCN til 299 kr. Så kan i se al det cykling i har lyst til.
Tak for tippet. Det er da en pris, der er til at overskue.
Og siger også lidt om, at hvis araberne ville, så kunne de købe alle holdene på World Touren for i deres øjne håndører (gud forbyde det...)
De er da ellers godt igang med Bahrain og Team UAE?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Og man frygter, at det kun er begyndelsen. Tour de France med start og mål i Saudi Arabien - kun afbrudt af 4 bjergetaper i Frankrig.

Besvar