67 - Harvey Elliott

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Niels K » onsdag, 30. dec, 2020 10:36

Maxi
@MaaxiAngelo

In 17 Championship appearances, 17-year-old Harvey Elliott has: 4 goals, 5 assist, 38 chances created, 5 big chances created, completed the most through balls in the league (5), and has the most pre-assists (3). He hasn't gone a match without creating at least one chance🔴

12:01 AM · Dec 30, 2020

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Mads T. » søndag, 24. jan, 2021 20:06

Another one.


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Niels K » torsdag, 11. feb, 2021 08:46

Har endelig bestemt hvor mye Liverpool må betale for Harvey Elliott

Fulham fornøyd med både overgangssum og videresalgsklausul.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/2 ... y-elliott/

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 13. feb, 2021 08:21

Et latterligt beløb vi betaler for Elliott. Jeg kan sagtens forstå at de er skuffede i Fulham. Vi burde som minimum have betalt det dobbelte.

Man har jo et akademi, for at udvikle kommende spillere til 1. holdet, og for at undgå at betale £25 M. for én spiller. Arbejdet med at udvikle spillere er bekostelig, og når en storklub kommer og tager det bedste talent for et lavt beløb, så fremmer det jo ikke lysten til at udvikle fremtudige engelske spillere, og det går i sidste ende ud over ligaen og os.

Den strategi vi har valgt med at hapse unge engelske spillere for et lavt beløb, har en boomerang effekt. Kom nu Luverpool, og vis jer som en storklub!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 13. feb, 2021 21:59

Hr. Drejer skrev:Et latterligt beløb vi betaler for Elliott. Jeg kan sagtens forstå at de er skuffede i Fulham. Vi burde som minimum have betalt det dobbelte.

Man har jo et akademi, for at udvikle kommende spillere til 1. holdet, og for at undgå at betale £25 M. for én spiller. Arbejdet med at udvikle spillere er bekostelig, og når en storklub kommer og tager det bedste talent for et lavt beløb, så fremmer det jo ikke lysten til at udvikle fremtudige engelske spillere, og det går i sidste ende ud over ligaen og os.

Den strategi vi har valgt med at hapse unge engelske spillere for et lavt beløb, har en boomerang effekt. Kom nu Luverpool, og vis jer som en storklub!
Det er desværre ret symptomatisk. Lige nu er vi jo der hvor vi godt kunne stoppe, men de andre topklubber vil fortsætte.

Jeg tænker måske desværre man må sætte sin lid til at agenterne opdager at skiftet fra Fulham til Liverpool giver en større payday når det sker i 23-års alderen.

Det er jo møgsvært at lave regler for når der er tale om unge mennesker, altså Elliotts familie kunne jo have haft 100 gode grunde til at flytte imens han var teenager og så skulle han jo finde sig et nyt sted at gå til fodbold.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Niels K » torsdag, 18. feb, 2021 08:30

The inside story of Harvey Elliott: Made in the South, thriving in the North

Harvey Elliott is the new talk of the town. FTF spoke to his first coach at QPR and those who have followed his fledgling career closely.

https://firsttimefinish.co.uk/2021/02/1 ... y-elliott/

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Cynwal » lørdag, 17. apr, 2021 08:40

Elliot på tavlen igen for Blackburn, og så havde han lige forberedt en markering af Hillsborough, som han flashede da han scorede sejrsmålet til 2-1 over Derby:
Billede

Artikel om kampen fra BBC:
https://www.bbc.com/sport/football/56698956

Highlights (Elliots kasse ca. 1:20 inde i video)


Jeg skriver det tit, men gør det gerne een gang til: Han bliver så stor en spiller ham her, hvis han 7-9-13 undgår karriere-ødelæggende skader.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af texy » søndag, 09. maj, 2021 11:18

Ser ud til, at Elliott virkelig har bygget på fysikken. Minder mig lidt om Grealish i statur og spillestil. Jeg tror, at han får en rolle hos os i næste sæson.

Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Cynwal » søndag, 09. maj, 2021 13:16

texy skrev:
søndag, 09. maj, 2021 11:18
Ser ud til, at Elliott virkelig har bygget på fysikken. Minder mig lidt om Grealish i statur og spillestil. Jeg tror, at han får en rolle hos os i næste sæson.
Han blir' så god! Jeg har forventninger om, at han er min kommende favoritspiller i truppen. Utrolig alsidig og skarp med begge fødder. Havde han speed som Mané og Salah og hovedstødsstyrke som Jota, så talte vi om en kommende top-top spiller i Mbappe/Haaland klassen. Men mindre kan også gøre det, og han kan jo udvikle specielt hovedspillet, når der over tid kommer endnu flere muskler på kroppen, så han bliver bedre til at skaffe sig selv plads og får øget springkraften.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 10. maj, 2021 10:16

Cynwal skrev:
søndag, 09. maj, 2021 13:16
texy skrev:
søndag, 09. maj, 2021 11:18
Ser ud til, at Elliott virkelig har bygget på fysikken. Minder mig lidt om Grealish i statur og spillestil. Jeg tror, at han får en rolle hos os i næste sæson.
Han blir' så god! Jeg har forventninger om, at han er min kommende favoritspiller i truppen. Utrolig alsidig og skarp med begge fødder. Havde han speed som Mané og Salah og hovedstødsstyrke som Jota, så talte vi om en kommende top-top spiller i Mbappe/Haaland klassen. Men mindre kan også gøre det, og han kan jo udvikle specielt hovedspillet, når der over tid kommer endnu flere muskler på kroppen, så han bliver bedre til at skaffe sig selv plads og får øget springkraften.
Det er ligefør det ville være en god investering at komme i en ad de mindre UEFA turneringer, så vi kunne spille Elliott varm i gruppekampene.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Kelly » mandag, 10. maj, 2021 11:57

Den nye Milner
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Niels K » lørdag, 29. maj, 2021 10:21

Han bliver god for os ham hér. Om han skal tilbage til os næste sæson eller tage et år mere på udlejning formodentligt i en anden klub, betyder ikke så meget, men jeg tror rigtig meget på ham og for den sags skyld Curtis Jones også.

What Harvey Elliott’s standout loan at Blackburn means for Liverpool’s future

Harvey Elliott returns to Liverpool after an impressive season on loan at Blackburn where he emerged as one of the best players in the Championship.

https://www.thisisanfield.com/2021/05/w ... ls-future/

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Cynwal » lørdag, 29. maj, 2021 16:36

Niels K skrev:
lørdag, 29. maj, 2021 10:21
Han bliver god for os ham hér. Om han skal tilbage til os næste sæson eller tage et år mere på udlejning formodentligt i en anden klub, betyder ikke så meget, men jeg tror rigtig meget på ham og for den sags skyld Curtis Jones også.

What Harvey Elliott’s standout loan at Blackburn means for Liverpool’s future

Harvey Elliott returns to Liverpool after an impressive season on loan at Blackburn where he emerged as one of the best players in the Championship.

https://www.thisisanfield.com/2021/05/w ... ls-future/
Spørgsmålet er, om han ikke allerede har talentet til at få 20-30 minutter med jævne mellemrum (Klopp skifter jo gerne første spiller omkring 60-70 minutter), og samtidig få udfordringen i at træne fast med en top 3 trup i PL. Jeg mener at have læst, at han er utrolig seriøs og fokuseret, så jeg tror han hurtigt vil "suge til sig" og lære det hurtigere tempo og mindre tid på bolden, som PL har i forhold til Championship. ,,,,og hvis han får de rigtige udfordringer, så tror jeg på at han som 20-21 årig er klar til at springe ud som etableret verdensstjerne.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 29. maj, 2021 17:35

Jeg håber helt klart at Elliott bliver med førsteholdet. Ikke mindst fordi Mané og Salah skal til Afrika og spille i januar måned; så der er min. En FA cup kamp til HE. Og hvis vi sælger to angribere og kun henter en ny er det jo oplagt at Elliott får en plads.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Redtothebone » fredag, 30. jul, 2021 10:19

Jeg kan sagtens forstå hypen omkring Elliott, for jeg synes også han er en spændende spiller - men hvor skal han spille henne på banen.

Han er jo ikke den hurtigste så har lidt svært ved at se ham som aflastning for Mane og Salah på kanterne.

Så kan man som igår smide ham ind på den offensive midt, men ved ikke helt om han har energien og musklerne til at sætte sig igennem.

Hvor ser i ham få minutter henne ? og har han måske bedst af at blive udlånt igen i denne sæson til et højere niveau end Blackburn ?
YNWA

Besvar