Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
YEEEEEEES MAN.
Nu vinder de i hvert fald ikke.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Hold Kæft hvor er det fedt, hvis Fergusons fedtspiller-kontra taktik får én på snotten i dag!
UP YOU HAMMERS!!!!!
UP YOU HAMMERS!!!!!
Senest rettet af Cynwal lørdag, 29. dec, 2007 17:43, rettet i alt 1 gang.
Vi SMADRER det PIShold !
Jovist, men lige nu ser det skam rigtig godt ud, Morten Skildpadde eller ejMartin VP skrev:Ja, Manu skal nok få deres straffer, de forbandede s... Altid noget den idiot brændte.DD skrev:Spector hånd på bolden!!! Straffe til ManU!!!
Og Ronaldo brænder

Øv, nu scorede Chelsea, højst ufortjent!
+ Robbie Keane har brændt straffePongolle skrev:Fandme klasse mål af Upson
6-4 Spurs

Ja, engang imellem er livet helt ok, DDDD skrev:Jovist, men lige nu ser det skam rigtig godt ud, Morten Skildpadde eller ejMartin VP skrev:Ja, Manu skal nok få deres straffer, de forbandede s... Altid noget den idiot brændte.DD skrev:Spector hånd på bolden!!! Straffe til ManU!!!
Og Ronaldo brænder

I like my sugar sweet
- Alex Brockins
Jo, jo men mon ikke blot det faktum at navnet Morten Skildpadde er blevet bragt op herinde, har affødt nervøse trækninger hos Man U`s spillere. Uomtvisteligt er det ihvertfald, at Hammers for alvor kom på sporet efter Morten Skildpadde blev nævnt...DD skrev:Jovist, men lige nu ser det skam rigtig godt ud, Morten Skildpadde eller ejMartin VP skrev:Ja, Manu skal nok få deres straffer, de forbandede s... Altid noget den idiot brændte.DD skrev:Spector hånd på bolden!!! Straffe til ManU!!!
Og Ronaldo brænder
Du må sgu ikke jinxe den! Man ved aldrig med scum... Mon ikke de skal have et straffe mere?LFC-AJ skrev:YEEEEEEES MAN.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Kom nu Newcastle - "Do a Villa"
... og: Al magt til Morten Skildpadde!
... og: Al magt til Morten Skildpadde!
Vi SMADRER det PIShold !
Jeg aner ikke hvem Morten Skildpadde er, men har han den effekt på Scum, så er jeg villig til at købe flere DVD'er med ham/dem.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Jamen jeg er helt enig AWC, et klogt træk af digAnother Wasted Corner skrev:Jo, jo men mon ikke blot det faktum at navnet Morten Skildpadde er blevet bragt op herinde, har affødt nervøse trækninger hos Man U`s spillere. Uomtvisteligt er det ihvertfald, at Hammers for alvor kom på sporet efter Morten Skildpadde blev nævnt...DD skrev:Jovist, men lige nu ser det skam rigtig godt ud, Morten Skildpadde eller ejMartin VP skrev:Ja, Manu skal nok få deres straffer, de forbandede s... Altid noget den idiot brændte.DD skrev:Spector hånd på bolden!!! Straffe til ManU!!!
Og Ronaldo brænder

6-4, også har Keane enda brændt straffe.Bruzelius skrev:5-4 til Spurs nu
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"