"ja det er det også" svarede Mourinho, men det er antallet af mesterskabet som jeg har vundet. Jeg har vundet flere titler end alle de andre trænere tilsammen. Tre til mig, to til dem. Respekt, sagde han

Tænk lige, hvis Tottenham skulle ende med at vinde PL før os. Det ville jeg slet ikke kunne holde ud. Så de skal bare lammetæves - og så tager vi fanme det trofæ i år!!!jensemand skrev:Du har selvfølgelig ret i vi skal kunne klare det selv, men alle hold har brug for en hjælpende hånd med pointtab til deres største konkurrenter for at vinde titlen. Selv City sidste år da der teoretisk set kunne være et hold der havde fået endnu flere pointtexy skrev:Hvis vi vil vinde noget, så må vi selv klare udfordringerne i de interne opgør. Og i forhold til Spurs på udebane har vi vist en motiverende revanche til gode. Men vi har siden det forsmædelige 4-1 nederlag været et forvandlet hold, som i øvrigt i den efterfølgende periode har præsteret PLs bedste forsvar. Noget som denne runde ikke har ændret ved.jensemand skrev:Selvom det selvfølgelig er skide fedt United bliver pryglet ærgrer det mig lidt at Tottenham ikke taber point, men i stedet tanker selvtillid inden kampen mod os, også fordi de bliver større rivaler omkring topplaceringerne i år end United. Dog er det selvfølgelig altid fedt at se United blive ydmyget, men man kan frygte at Mourinho snart ryger og så er det måske en der kan få rettet skuden op der kommer ind og det skulle jo helst ikke ske !
Vi er tre kampe inde. Programmet er ikke begyndt at presse hverken os, Spurs eller vores andre konkurrenter. Så tidligt på sæsonen kan jeg ikke andet end håbe på og glæde mig over en kamp, hvor Man Utd bliver kørt over. Vi skal længere frem, før jeg gider at spekulere i de interne resultater at topopgørene.
Fremragende mandag.men selvfølgelig er det fedt med et united nederlag, det jeg tænkte er mere at jeg altid håber på uafgjort når vores rivaler møder hinanden da der går flest muligt point til spilde. Men gårsdagens resultat kunne kun ende med at være fint for os lige meget hvilket udfald der kom ud af det og det er jo altid skønt.
Jeg er godt klar over at vi har det bedste forsvar og generelt har været fantastiske siden 4-1 nederlaget i Oktober, men Spurs er også et godt hold så vi kan ikke bare forvente at vinde over dem på udebane. Selvom det da ville klæde os at give dem en røvfuld som tak for sidst. Gerne med 2 forkert dømte straffespark til os så vi også lige kan få udlignet på den konto
Spurs har nøjagtigt samme trup som sidste år. Mon ikke den kontinuitet giver dem en lille fordel her i opstarten, men samtidig også kan hæmme dem lidt, når det spidser til, og man måske pludselig opdager en af de svagheder (manglende alternativ til Kane, meget svingende præstationer af Alli, stor afhængihed af Eriksen og holdets bedste midterforsvarer der er på vej væk snart) som holdet trods alt har.Bojangles skrev: Tænk lige, hvis Tottenham skulle ende med at vinde PL før os. Det ville jeg slet ikke kunne holde ud. Så de skal bare lammetæves - og så tager vi fanme det trofæ i år!!!
...og så lige de næste 5 år også
Så skal vi bare trække Juventus fra 1. lag. Napoli og Inter må være de værste fra 2. og 4. lagEmmy skrev:1-3. Så er det vist på plads
Ingen tvivl om, at chancen for at modstanden ville være lettere i gruppespillet, hvis vi var endt i Pulje 2, men ellers er det vel lidt comme si comme sa, hvem vi trækker i puljerne bortset fra, at vi naturligvis vil være forgyldte, hvis vi trækker Lokomotiv fra Pulje 1 og uheldige, hvis vi trækker Inter fra Pulje 4.athomsen skrev:Så skal vi bare trække Juventus fra 1. lag. Napoli og Inter må være de værste fra 2. og 4. lagEmmy skrev:1-3. Så er det vist på plads
Præcis! Håber lidt på vi trækker en dødspulje - og så tager den hele vejen.AJJ skrev:Pot 2, Pot 3 - who cares...
Vi smadrer de pishold