Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg er meget enig i dine betragtninger Niels K.
Det gælder også vurderingen af, at vi nok godt kunne bruge en rendyrket offensiv midt til at give os noget af det vi mistede med Coutinho tilbage. Men jeg tror ikke, at vi henter sådan en spiller - med mindre han først og fremmest er god på kanten. Jeg har en klar forventning om, at noget af den kreativitet, som vi har savnet fra midten, forventes at blive tilført af Keita. Kunne godt forestille mig en rimelig fast central midtbane bestående af Hendo, Keita og Ox. Sidstnævnte er jeg helt sikker på, at man købte, fordi man forestiller sig, at han kan få en bærende rolle.
Og som du også er inde på, så afhænger meget af vores transferaktivitet vel også af tiltroen på vores egne unge spillere.
Jeg forventer klart, at man henter en spiller, der vil gøre valget af de forreste 3 i startopstillingen lige så svært at afgøre, som da Coutinho var her. Zaha er et fint bud på en spiller, som måske kunne give den slags bredde. Lemar har også været nævnt. Der er en lang liste af interessante navne, der måske kunne være spilleren til den opgave. Og jeg forestiller mig, at den pågældende spiller bliver det, som man vel vil kalde vores "marquee" signing.
Derudover tror jeg (som rygterne om Jorginho også antyder), at man kunne finde på at købe en decideret defensiv midt. Især, hvis Can som forventet skifter. Et alternativ til Hendo, eller muligvis endda en spiller, der skal sende Hendo på bænken, så han udgør alternativet.
Men udover en ny spiller til frontkæden og en defensiv midt, tror jeg ikke, at man vil handle voldsomt. Forestiller mig kun, at der kunne blive tale om unge super-talenter som eksempelvis Sessegnon, hvis chancen byder sig. For jeg er ganske overbevist om, at Klopp og klubben har så meget tiltro til både de eksisterende spillere, men også vores talenter (som Solanke, Woodburn og måske Wilson, Grujic og endda Brewster), at de vurderer, at vi vil blive stærkere ved at bygge på holdet med dem.
Målmandsposten kan naturligvis komme i spil, men ikke hvis Karius holder niveauet resten af sæsonen.
Mit bud bliver altså 2 indkøb af markspillere, og derudover et enkelt eller to indkøb af talenter. Vildere tror jeg ikke det bliver. Og jeg synes da bestemt også, at det er værd at bevare noget kontinuitet i den nuværende trup, som leverer fremragende.
Det gælder også vurderingen af, at vi nok godt kunne bruge en rendyrket offensiv midt til at give os noget af det vi mistede med Coutinho tilbage. Men jeg tror ikke, at vi henter sådan en spiller - med mindre han først og fremmest er god på kanten. Jeg har en klar forventning om, at noget af den kreativitet, som vi har savnet fra midten, forventes at blive tilført af Keita. Kunne godt forestille mig en rimelig fast central midtbane bestående af Hendo, Keita og Ox. Sidstnævnte er jeg helt sikker på, at man købte, fordi man forestiller sig, at han kan få en bærende rolle.
Og som du også er inde på, så afhænger meget af vores transferaktivitet vel også af tiltroen på vores egne unge spillere.
Jeg forventer klart, at man henter en spiller, der vil gøre valget af de forreste 3 i startopstillingen lige så svært at afgøre, som da Coutinho var her. Zaha er et fint bud på en spiller, som måske kunne give den slags bredde. Lemar har også været nævnt. Der er en lang liste af interessante navne, der måske kunne være spilleren til den opgave. Og jeg forestiller mig, at den pågældende spiller bliver det, som man vel vil kalde vores "marquee" signing.
Derudover tror jeg (som rygterne om Jorginho også antyder), at man kunne finde på at købe en decideret defensiv midt. Især, hvis Can som forventet skifter. Et alternativ til Hendo, eller muligvis endda en spiller, der skal sende Hendo på bænken, så han udgør alternativet.
Men udover en ny spiller til frontkæden og en defensiv midt, tror jeg ikke, at man vil handle voldsomt. Forestiller mig kun, at der kunne blive tale om unge super-talenter som eksempelvis Sessegnon, hvis chancen byder sig. For jeg er ganske overbevist om, at Klopp og klubben har så meget tiltro til både de eksisterende spillere, men også vores talenter (som Solanke, Woodburn og måske Wilson, Grujic og endda Brewster), at de vurderer, at vi vil blive stærkere ved at bygge på holdet med dem.
Målmandsposten kan naturligvis komme i spil, men ikke hvis Karius holder niveauet resten af sæsonen.
Mit bud bliver altså 2 indkøb af markspillere, og derudover et enkelt eller to indkøb af talenter. Vildere tror jeg ikke det bliver. Og jeg synes da bestemt også, at det er værd at bevare noget kontinuitet i den nuværende trup, som leverer fremragende.
Kloppite
Hendo skal ikke have en bærende, fast rolle på midten. Han skal i bedste fald være indskiftningsspiller. Han er simpelthen ikke god nok, har aldrig været det og bliver det ikke. Han mister anførerbindet til van Dijk til næst sæson og så må vi se om han fortsat er i klubben. Qua hans status burde det ikke være noget problem at sælge ham til en midterklub i PL. På et tophold hører han ikke hjemme.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Vi er helt på bølgelængde, texy
Udover Zaha, som jeg nævnte, burde jeg også have skrevet Lemar og Pulisic, og der skal med stor sandsynlighed kigges på en defensiv midt mere, hvis Can smutter. Spm er, hvilken type vi vil gå efter.
Jeg er også enig i, at jeg tror 2018/2019' foretrukne midtbanekonstellation hedder:
- Keita - Oxlade -
--- Henderson ---

Udover Zaha, som jeg nævnte, burde jeg også have skrevet Lemar og Pulisic, og der skal med stor sandsynlighed kigges på en defensiv midt mere, hvis Can smutter. Spm er, hvilken type vi vil gå efter.
Jeg er også enig i, at jeg tror 2018/2019' foretrukne midtbanekonstellation hedder:
- Keita - Oxlade -
--- Henderson ---
Senest rettet af Niels K tirsdag, 03. apr, 2018 17:16, rettet i alt 1 gang.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Matip ude med lårskade resten af sæsonen, minimum, grundet operation. Var det en idé, at gå "Double-Dutch" i midterforsvaret? Napolis Stefan de Vrij er kontraktfri til sommer:
http://www.sportbible.com/football/news ... n-20180219
Vi SMADRER det PIShold !
Han spiller i Lazio sammen med LucasCynwal skrev:Matip ude med lårskade resten af sæsonen, minimum, grundet operation. Var det en idé, at gå "Double-Dutch" i midterforsvaret? Napolis Stefan de Vrij er kontraktfri til sommer:

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
- Cynwal
..... og for Oranje sammen med VVD.YNWA! skrev:Han spiller i Lazio sammen med LucasCynwal skrev:Matip ude med lårskade resten af sæsonen, minimum, grundet operation. Var det en idé, at gå "Double-Dutch" i midterforsvaret? Napolis Stefan de Vrij er kontraktfri til sommer:
Vi SMADRER det PIShold !
Det er fordi du har skrevet han spiller i NapoliCynwal skrev:..... og for Oranje sammen med VVD.YNWA! skrev:Han spiller i Lazio sammen med LucasCynwal skrev:Matip ude med lårskade resten af sæsonen, minimum, grundet operation. Var det en idé, at gå "Double-Dutch" i midterforsvaret? Napolis Stefan de Vrij er kontraktfri til sommer:

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Miralem Pjanic, som man desværre ikke kan se i aftenens Juve kamp - har mange kvaliteter som jeg mener vi kan bruge. En spilfordeler med præcise afl i både bredde og længderetningen.
Læser spillet godt og er forudseende. Dødbolde er i utrolig høj klasse. Pjanic virker også dygtig til at sætte tempo eller hive tempoet ud af kampen.
Om han kan købes er jeg ikke sikker på, men han er en utrolig spændende spiller.
Læser spillet godt og er forudseende. Dødbolde er i utrolig høj klasse. Pjanic virker også dygtig til at sætte tempo eller hive tempoet ud af kampen.
Om han kan købes er jeg ikke sikker på, men han er en utrolig spændende spiller.
We need a new Fowler...
-
Pjanic er vel det tætteste vi kommer på Xabi Alonso - han er en Rolls Royce af en spiller.nikand skrev:Miralem Pjanic, som man desværre ikke kan se i aftenens Juve kamp - har mange kvaliteter som jeg mener vi kan bruge. En spilfordeler med præcise afl i både bredde og længderetningen.
Pjanic virker dog uopnåelig. Han spiller for et europæisk topmandskab, hvorfor Liverpool ikke i sportslig regi anses for et skridt opad karrierestigen. Nu kender jeg af gode grunde ikke Klopp’s planer med Naby Keita, men det kunne tænkes, at han skulle spille 8’er, som han pt. gør det i Leipzig. Selvsamme position som Pjanic spiller i Juventus, om end der selvfølgelig er stor forskel på Klopp og Allegri’s taktiske dispositioner.
Pjanic er nok ikke den rigtige spiller ud fra ovenstående betragtninger, men jeg synes du er startet en spændende debat. For holdet har helt sikkert brug for de kvaliteter, som du beskriver ovenfor. Men det ideelle ville nok være at finde en 6’er eller 10’er, som kan diktere spillet. For Naby tror jeg kommer til at sidde ret tungt på 8’eren baseret på præstationerne i de seneste to sæsoner.
- Cynwal
Ja det var da dumt, når jeg udmærket godt ved, at det er LazioYNWA! skrev:Det er fordi du har skrevet han spiller i NapoliCynwal skrev:..... og for Oranje sammen med VVD.YNWA! skrev:Han spiller i Lazio sammen med LucasCynwal skrev:Matip ude med lårskade resten af sæsonen, minimum, grundet operation. Var det en idé, at gå "Double-Dutch" i midterforsvaret? Napolis Stefan de Vrij er kontraktfri til sommer:

Vi SMADRER det PIShold !
Præcist med Xabi Alonso. Ham mangler vi i den grad, eller en spiller med lignende kvaliteter.Robbie_God_Fowler skrev:Pjanic er vel det tætteste vi kommer på Xabi Alonso - han er en Rolls Royce af en spiller.nikand skrev:Miralem Pjanic, som man desværre ikke kan se i aftenens Juve kamp - har mange kvaliteter som jeg mener vi kan bruge. En spilfordeler med præcise afl i både bredde og længderetningen.
Pjanic virker dog uopnåelig. Han spiller for et europæisk topmandskab, hvorfor Liverpool ikke i sportslig regi anses for et skridt opad karrierestigen. Nu kender jeg af gode grunde ikke Klopp’s planer med Naby Keita, men det kunne tænkes, at han skulle spille 8’er, som han pt. gør det i Leipzig. Selvsamme position som Pjanic spiller i Juventus, om end der selvfølgelig er stor forskel på Klopp og Allegri’s taktiske dispositioner.
Pjanic er nok ikke den rigtige spiller ud fra ovenstående betragtninger, men jeg synes du er startet en spændende debat. For holdet har helt sikkert brug for de kvaliteter, som du beskriver ovenfor. Men det ideelle ville nok være at finde en 6’er eller 10’er, som kan diktere spillet. For Naby tror jeg kommer til at sidde ret tungt på 8’eren baseret på præstationerne i de seneste to sæsoner.
Er Juve mon mere attraktiv en Liverpool?
Hvilke andre lignende spillere kan være tilgængelige?
We need a new Fowler...
Jeg tror, at Juventus i manges øjne er mere attraktiv end Liverpool. De vinder måske ligaen for 8. gang i træk i år. De når altid langt i Champions League, de har nået finalen 2 gange på 3 år. Men det betyder jo ikke, at spillerne ikke kan lokkes væk. Jeg er bare bange for, at det bliver både dyrt og svært.nikand skrev:Præcist med Xabi Alonso. Ham mangler vi i den grad, eller en spiller med lignende kvaliteter.Robbie_God_Fowler skrev:Pjanic er vel det tætteste vi kommer på Xabi Alonso - han er en Rolls Royce af en spiller.nikand skrev:Miralem Pjanic, som man desværre ikke kan se i aftenens Juve kamp - har mange kvaliteter som jeg mener vi kan bruge. En spilfordeler med præcise afl i både bredde og længderetningen.
Christian Koffi, et winger-talent fra Monaco er i kikkerten:
http://thekoptimes.com/2018/04/06/liver ... ian-koffi/
http://thekoptimes.com/2018/04/06/liver ... ian-koffi/
Man kunne alligevel gøre et forsøg,Xick skrev:Jeg tror, at Juventus i manges øjne er mere attraktiv end Liverpool. De vinder måske ligaen for 8. gang i træk i år. De når altid langt i Champions League, de har nået finalen 2 gange på 3 år. Men det betyder jo ikke, at spillerne ikke kan lokkes væk. Jeg er bare bange for, at det bliver både dyrt og svært.nikand skrev:Præcist med Xabi Alonso. Ham mangler vi i den grad, eller en spiller med lignende kvaliteter.Robbie_God_Fowler skrev:Pjanic er vel det tætteste vi kommer på Xabi Alonso - han er en Rolls Royce af en spiller.nikand skrev:Miralem Pjanic, som man desværre ikke kan se i aftenens Juve kamp - har mange kvaliteter som jeg mener vi kan bruge. En spilfordeler med præcise afl i både bredde og længderetningen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...